ŁOŻYSKO PRZEDNIE MAZDA 323 BF 1989r

Mazda 323 1980–1995

Postprzez spec » 24 cze 2004, 15:16

Witam, jak w temzacie z tym że mam pytanie jak takowe wymienić czy jest to operacja "KARDIOLOGICZNA" czy może jest to proste jak budowa cepa, rzemieślnik powiedział mi 50-70 zeta i że potrwa to ok 30-40 min czyli stawka godzinowa galanta heheh , pozdrawaim P.S. może ktoś ma jakieś info na ten temat?
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
?????????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ??????????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2004, 16:52
Posty: 245
Skąd: RADOM
Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI

Postprzez Krasnal » 24 cze 2004, 16:59

poza jego zarobkiem to w tych 50-70 są jeszcze narzędzia, opłaty za ZUS, US, światło, i mnóstwo innych dupereli..... on nie zarabia 50-70 zeta :( Jak to kasy wpadnie ze 40% tej sumy to jest Gicior ;P
Ostatnio edytowano 25 cze 2004, 23:03 przez Krasnal, łącznie edytowano 1 raz
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 24 cze 2004, 18:10

Jak to kasy wpadnie ze 40% tej sumy to jest Gicior
To prawda Krasnal .....ale to tak juz jest ... wszystkim się wydaje ze cala kwota jest do kieszeni wlasciciela heh.... w moim przypadku ceny za uslugi mam takie same jak 1998 roku a np. jaki byl koszt 1 litra benzyny a dzisiaj? Ogólnie koszty rosną a zarabiamy tyle samo co przed 2000 rokiem to chyba jest trochę chore!
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 24 cze 2004, 18:22

Popieram w całej rozciągłości...... u mnie ceny od początku, tj. 2001 roku są też takie same :(
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez spec » 25 cze 2004, 12:32

WITAM, CHODZI O TO ŻE NIE MAM KASY W ILOŚCIACH HURTOWYCH WIĘC CO MOGE ROBIĘ SAM, ALBO CHOCIAŻ PRÓBUJĘ, PRZYKŁAD STRZELIŁ MI BROK W BLOKU SILNIKA WIĘC SAM ODKRĘCIŁEM KOLEKTOR WYD. I SAM WSZYSTKO NAPRAWIŁEM(CZYTAJ TAK SAMO CHCE ZROBIĆ Z ŁOŻYSKIEM).POZDRAWIAM P.S. JAK MIAŁBYM KASE TO JEŻDZIŁBYM MAZDĄ 3 I OLEWAŁ ŁOŻYSKA CZY BROKI, ROZUMIEM WASZĄ POSTAWĘ ALE JAKBYM MIAŁ NA TO FUNDUSZE TO BYM GITARY NIE ZAWRACAŁ, POZDRAWIAm
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
?????????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ??????????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2004, 16:52
Posty: 245
Skąd: RADOM
Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI

Postprzez Melon » 25 cze 2004, 12:43

Miałem kiedys BF identyczną jak twoja i tez wymieniałem łozyska z przodu.Nie ma z tym problemu,jak cokolwiek sie znasz to sobie poradzisz napewno.Po prostu rozebrac piaste,wybic stare łożysko(po 2szt na strone),i wcisnać nowe,nasmarowac i składać. :D A łozyska mnie kosztowały 75zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2004, 14:29
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Stalówka

Postprzez Jaksa » 25 cze 2004, 17:35

Po prostu rozebrac piaste,wybic stare łożysko(po 2szt na strone
Uwaga na pierscien dystansowy między łozyskami!
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 25 cze 2004, 23:10

spec nie zrozum mnie źle.... ale ja piszę za siebie. Ja też nie mam tyle ile bym chciał mieć ;( i proste rzeczy (bynajmniej dla mnie) tez robię sam, ale..... uważam że rzeczy które mogą decydować o bezpieczeństwie Twoim i Twoich pasażerów powinni robić ludzie którzy się na tym znają – nie koniecznie ASO ale ktoś kto już to robił (chociaż żeby Cię skontrolował) i podpisałby się pod odpowiedzialnością..........

Smutna prawda.....
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Huano » 26 cze 2004, 08:53

Do wymiany lozyska jak najbardziej przydala by sie prasa... U mnie przy okazji jak wyciskalem lozysko to zewnetrzny pierscien mi zostal i nie chcial wylezc :( Trzeba bylo wyciagac na cieplo...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez polnik@studio » 26 cze 2004, 10:09

uważam że rzeczy które mogą decydować o bezpieczeństwie Twoim i Twoich pasażerów powinni robić ludzie którzy się na tym znają


a to ja zapytam jaką masz gwarancję, że zrobią dobrze ? (nie mam tu na myśli Jaksy oczywiście) tylko innych mechaników, którzy uważają się za niewiadomo co a tak partolą czasami robotę, że lepiej nie mówić.
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Krasnal » 26 cze 2004, 12:21

nigdy nie ma 100% gwarancji – smutna rzeczywistość ale sam sobie odpowiedz czy lepiej to zrobi osoba która już 10-15lat to robi czy ta która wymienia po raz 1-2 czy 3'ci ??????

A co do odp. ASO to juz kiedyś coś na ten temat pisałem odnośnie przygody mojego ojca i ASO Ford'a..... poszukaj
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez Jaksa » 26 cze 2004, 12:23

a to ja zapytam jaką masz gwarancję, że zrobią dobrze ? (nie mam tu na myśli Jaksy oczywiście) tylko innych mechaników, którzy uważają się za niewiadomo co a tak partolą czasami robotę, że lepiej nie mówić.
Panowie......łożysko w przodzie to prosta robota co prawda w BF jest "brandzel " z tym dystansem między łozyskami ale da się zrobic . Prasa potrzebna jest tylko do wciśnięcia piasty.... heh....znam takich co mlotkiem wbijają <lol> .Życzę koledze owocnej pracy przy tym łożysku.Pozdrawiam
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krasnal » 26 cze 2004, 12:34

Jaksa napisał(a):
Życzę koledze owocnej pracy przy tym łożysku.Pozdrawiam


Ja też ;) i oby dobrze służyło <jupi>

:)
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez rumcajs252 » 14 gru 2011, 15:10

Witam,odgrzeje kotleta:) czy ktoś może mi napisać z jaką siłą dokręcić łożyska w przedniej piaście
Początkujący
 
Od: 11 gru 2011, 20:43
Posty: 7

Postprzez Lulka » 14 gru 2011, 22:50

Kopiuje rozwiązania z BG jako bardzo podobna konstrukcja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2008, 01:19
Posty: 2749
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BJ B3 '98
Mazda mx5 NB FL '02

Postprzez rumcajs252 » 15 gru 2011, 21:37

W BG z tego co wyczytałem to 235-320 Nm,tylko czy tam również stosowane były łożyska stożkowe?
Początkujący
 
Od: 11 gru 2011, 20:43
Posty: 7

Postprzez Speed » 17 gru 2011, 11:16

Z tylu dokręcałem na wyczucie ale z przodu myślałem ze są takie jak w GE mam.
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323