Pasek rozrzadu | Jakiej firmy?
1, 2
no tak 1800 zl za nierzad... nie ma to jak oszczednosc Vek...do tego jeszcze spalanie a jakby spojrzec na to bardziej obiektywnie to czy jest tak ogromna roznica w 1.6 16V a V6 ? jest szybsza, lepsze przyspieszenie i cudowny dzwiek ale za jaka cene, 20 km Vmaxa wiecej, 1,5 sek szybciej do setki i piekny dzwiek w zamian za wielkie spalanie, strasznie drogie czesci... Jeszcze pare dni temu chcialem zmienic moja na V6 ale jak tak sobie przeliczyc to trzeba sie zastanowic czy jest sens, jezdze glownie po miescie okolo 300 km tygodniowo glownie w miescie gdzie i tak nie moge wykorzystac kucy,+ raz w tygodniu trasa Bełchatow-Sosnowiec-Bełchatow ( total 240 km) na trasie zadnych problemow z wyprzedzaniem a predkosc wystarczajaca zeby stracic prawko na dwoch fotoradarach... Mieszane uczucia co do V6 mam ale to tylko dlatego ze nie byloby mnie stac na utrzymanie takiego silniczka, gdybym mogl miesiecznie w samochod wkladac 1500 zl nie zastanawialbym sie dlugo pozdrawiam
Speed it's all I need
- Od: 29 gru 2005, 13:36
- Posty: 128
- Auto: mx3 1.6 DOHC wolne :(
eMiX3 napisał(a): Mieszane uczucia co do V6 mam ale to tylko dlatego ze nie byloby mnie stac na utrzymanie takiego silniczka, gdybym mogl miesiecznie w samochod wkladac 1500 zl nie zastanawialbym sie dlugo pozdrawiam
Dobrze gada – dać mu wódki
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No i mam już ceny części jakie mogę mieć:
pasek rozrządu 100,-SUN ; 52,– DAYCO Czy to się nadaje?? Który wybrać?
napinacz (hydrauliczny) 384,– NTN – Czy to jest ten orginalny?
roliki (3) I 90,– GMB; II 102,– GMB; III 75,– GMB – ponownie proszę o radę które wybrać?
Z góry dzięki za rady, a co do V6 to się zakochalem i nie żaluję ! Jest genialna!
P.S: Czy znacie oleje COMMA (MOBIL) ? Podobno ścigają się na nich w DTMie, warto tym zalewać?
Pozdro i dzięki za rady.
pasek rozrządu 100,-SUN ; 52,– DAYCO Czy to się nadaje?? Który wybrać?
napinacz (hydrauliczny) 384,– NTN – Czy to jest ten orginalny?
roliki (3) I 90,– GMB; II 102,– GMB; III 75,– GMB – ponownie proszę o radę które wybrać?
Z góry dzięki za rady, a co do V6 to się zakochalem i nie żaluję ! Jest genialna!
P.S: Czy znacie oleje COMMA (MOBIL) ? Podobno ścigają się na nich w DTMie, warto tym zalewać?
Pozdro i dzięki za rady.
- Od: 6 mar 2006, 19:35
- Posty: 31
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-3 V6 teraz 200SX
jano86 napisał(a):pasek rozrządu 100,-SUN ; 52,– DAYCO Czy to się nadaje?? Który wybrać?
Mam DAYCO i wszystko jest OK. Paski rozrządu tej formy są ponoć dobre, ale wielorowkowe już nie...
GMB – dobra firmajano86 napisał(a):roliki (3) I 90,– GMB; II 102,– GMB; III 75,– GMB – ponownie proszę o radę które wybrać?
jano86 napisał(a):napinacz (hydrauliczny) 384,– NTN – Czy to jest ten orginalny?
Ciut za tani, chyba, że potaniały ostatnio o 50%
jano86 napisał(a):Z góry dzięki za rady, a co do V6 to się zakochalem i nie żaluję ! Jest genialna!
Za niedługo będziesz chciał jeszcze więcej kucyków
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No wlaśnie jestem bardzo mile zaskoczony, ale to znajomy z JC zalatwia i mam rabacik Tylko nie wiem czy ten NTN to jes ori czy nie?
Aha a lacznik stabilizatora z tylu wybrać YAMATo czy 555 ( droższy ).
pzdr
V6
Aha a lacznik stabilizatora z tylu wybrać YAMATo czy 555 ( droższy ).
pzdr
V6
V6 power ! Fajnie było,
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
- Od: 6 mar 2006, 19:35
- Posty: 31
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-3 V6 teraz 200SX
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
eMiX3 napisał(a):gdybym mogl miesiecznie w samochod wkladac 1500 z
a zczego takie wnioski wyciagasz?
rozrząd wymienia się raz na 100tyś km – no chyba nikt nie robi tyle w ciągu miesiąca
w porównanu z R4 to jakies 1500 więcej na 5 lat jak umnie
poza tym 2 świece więcej + 50zł
przewody zpłonowe droższe + ok 200zł
tychże też nie wymienia się co miesiąc
niech będzie co 25tyś to jest 1000zł/ 100tyśkm wiecej niż w R4
a filtry i płyny to już koszty porównywalne
w sumie "dodatkowa opłata za użytkowanie V6" to 2500 na 100tyś km
u mnie wyjdzie 500 zł rocznie czyli 42 zł miesięcznie czy nie warto???
Pomijam auta zakupione z silnikiem zalanym moto doktorem
Nikt nie kupuje samochodu po to by robić remont silnika ale się zdaża
Zdażyć się również może że najlepszy pasek rozrządu jesli nawet się nie zerwie to przeskoczy lub zerwią się zęby a to na ogół skutkuje poważnymi wydatkami ale nie w przypadku V6 Mazdy
Zgadzam się w 100%. Moje autko ma 103 tys więc przyszla na to pora, ale damy radę!!
Ciągle jednak nie wiem jak z tym napinaczem czy NTN to orginal? A jak nie to jakiej jest produkcji? No i co z paskiem, wziąć SUN czy kupić Mitsuboshi?
Ciągle jednak nie wiem jak z tym napinaczem czy NTN to orginal? A jak nie to jakiej jest produkcji? No i co z paskiem, wziąć SUN czy kupić Mitsuboshi?
- Od: 6 mar 2006, 19:35
- Posty: 31
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-3 V6 teraz 200SX
jano86 napisał(a):Ciągle jednak nie wiem jak z tym napinaczem czy NTN to orginal?
Jaksa napisał ze nie występuje w zamienniku wiec musi to byc ori ale cos tanio jak normalnie kosztuje ponad 600zł... niezły rabat
Firma NTN robi oryginalne czesci do Mazdy. Produkcja oczywiscie japońska.
No i co z paskiem, wziąć SUN czy kupić Mitsuboshi?
Ja bym wybrał Mitsuboshi... ale najważniejsze jest to, abyś nie kupił JC
Ostatnio edytowano 22 mar 2006, 11:22 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
emmarek napisał(a):Nikt nie kupuje samochodu po to by robić remont silnika ale się zdaża
i trzeba to brać pod uwagę żeby potem nie obudzić się z ręką w nocniku
Jak się nie ma zapasu gotówki to się kupuje silnik wymagający mniej nakładów przy czarnym scenariuszu
jano86 – wpisz do profilu info o samochodziku
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
NO i jestem po serwisie!! Wymienilem wszystko co trzeba i autko jest igla Czyli:
– pasek rozrządu – SUN
-napinacz – orginalny NTN
-rolki – GMB
-pasek wielorowkowy pompy wspomagania – JC
-klocki hamulcowe przód, tyl – KASHIYAMA
-lączniki stabilizatorów pród/tyl – YAMAMOTO
-olej Shell, filtr
Części i wymiana kosztowaly 1500 zl.
Jak części się sprawują napiszę za jakiś czas.
Mazda śmiga!!
– pasek rozrządu – SUN
-napinacz – orginalny NTN
-rolki – GMB
-pasek wielorowkowy pompy wspomagania – JC
-klocki hamulcowe przód, tyl – KASHIYAMA
-lączniki stabilizatorów pród/tyl – YAMAMOTO
-olej Shell, filtr
Części i wymiana kosztowaly 1500 zl.
Jak części się sprawują napiszę za jakiś czas.
Mazda śmiga!!
V6 power ! Fajnie było,
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
- Od: 6 mar 2006, 19:35
- Posty: 31
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-3 V6 teraz 200SX
-pasek wielorowkowy pompy wspomagania – JC
Miej nadzieję, że nie zaczną śmierdzieć...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Przy tym pasku trzeba miec anielską cierpliwosc......ciągle trzeba podciągać co nie jest takie hop w V6.jano86 napisał(a):-pasek wielorowkowy pompy wspomagania – JC
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A czesto trzeba je tak na napinaczu podciagac? Bo domyslam sie( ale nie wiem czy dobrze) ze to o to chodzi.
V6 power ! Fajnie było,
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
- Od: 6 mar 2006, 19:35
- Posty: 31
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-3 V6 teraz 200SX
Jak będzie piszczał z rana ..... i tak go wymienisz , bo znudzi się Tobie ciągłe podciąganie.jano86 napisał(a):A czesto trzeba je tak na napinaczu podciagac
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Cholera, albo jestem przewrazliwiony, albo juz zaczal piszczec! Paskuda jedna.
V6 power ! Fajnie było,
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
TURBO power to jest to!
200SX S13 mint condition
http://www.nissantech.pl/viewtopic.php?f=5&t=641
- Od: 6 mar 2006, 19:35
- Posty: 31
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-3 V6 teraz 200SX
Witam skoro temat jeszcze jest to i ja się zapytam o rade mam madzie 323-BG GT 1,8 i 16V DOHC i mam takie pytanie jaki rozrząd kupić jakie świece kupić mam obecnie NGK
I teraz czeka mnie wymiana na nowe hehe nie kumam sprawy wszystkie mrozy wytrzymało to maleństwo a teraz pada mi heheh no ale rozrząd tu już termin przyszedł i pasek alternatora tez cza wymienić i tu dziwne pytanie czy pasek alternatora to tez trzeba jakiś wybrać konkrety ? wielkie dzięki za odpowiedz może być na wp lub gg jak kto woli
I teraz czeka mnie wymiana na nowe hehe nie kumam sprawy wszystkie mrozy wytrzymało to maleństwo a teraz pada mi heheh no ale rozrząd tu już termin przyszedł i pasek alternatora tez cza wymienić i tu dziwne pytanie czy pasek alternatora to tez trzeba jakiś wybrać konkrety ? wielkie dzięki za odpowiedz może być na wp lub gg jak kto woli
nastał zwrotny punkt akcji
- Od: 16 lut 2006, 06:28
- Posty: 256
- Skąd: Gliwice
- Auto: mazda 626 1,8 16v 93
Witam, dawno sie nie udzielałem na forum... więc chciałem powitać wszystkich starych i nowych klubowiczów.
Co do polecenia warsztatu chciałbym się nieskromnie zareklamować . Udało mi sie po długim czasie otworzyć ładny warsztat samochodowy w Warszawie www.mstechnik.dbv.pl. Jeśli ktoś ma coś mechanicznego do zrobienia serdecznie zapraszam posiadam na prawdę dobre ceny robocizny , a niedługo wejdę w diagnostykę komputerową.
pozdrawiam
Co do polecenia warsztatu chciałbym się nieskromnie zareklamować . Udało mi sie po długim czasie otworzyć ładny warsztat samochodowy w Warszawie www.mstechnik.dbv.pl. Jeśli ktoś ma coś mechanicznego do zrobienia serdecznie zapraszam posiadam na prawdę dobre ceny robocizny , a niedługo wejdę w diagnostykę komputerową.
pozdrawiam
MÓJ WARSZTACIK DOBRYCH CEN :) www.mstechnik.dbv.pl
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
WWW.MSTECHNIK.DBV.PL
- Od: 10 gru 2003, 17:02
- Posty: 641
- Skąd: Warszawa - Włochy
- Auto: M323BG, Rover 200si 1.4l 103HP
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości