Mazda 323 BD SWAP
Strona 1 z 1
Speed napisał(a):B6T
lub BPT
a jabym pozostawil klasyka w orginale, swoja kupilem z 300zl a sprzedalem po roku za 2700 wiec pomysl nad tym
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
podjąłeś jakieś już działania co do swapu
a jakiego silnika szukasz
ktoś miał jakiś czas temu silnik B6T do sprzedania chyba kompletny do gotowego swapu.
może w dziale ''KUPIĘ CZĘŚCI'' napisz posta
może w dziale ''KUPIĘ CZĘŚCI'' napisz posta
Gdybym miał BD to dałbym sobie spokój ze swapem. Oryginał to oryginał, poza tym znalezienie silnika BPT/B6T to nie jest najmniejszy koszt. Nikt mądry nie sprzeda zdrowego silnika za 2 tyś a raczej 2-3 razy więcej. Do mojego B6T sam zakup pierścieni olejowych oryginalnych to koszt 1000zł. Koszt kompletnego swapu od A do Z zdrowego silnika BPT ze skrzynią fwd, ori wiązką, wydechem, ic i wszystkimi duperelami do EC to kwota rzędu 10tyś.zł z robocizną. Więc nie jest to tania inwestycja.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości