Witam. Jestem tutaj nowy Posiadam Mazde 323 BF 1.6 GT z 1986 roku i zastanawiaja mnie 2 rzeczy. Mam strasznie czuły gaz...dosłownie pyrgne go i odrazu 3tys obrotów. Jak juz sie przyzwyczai to da rade tak jezdzic ale no pewnie wiecej pali. Czy te mazdy maja taka moc i tak musi byc? xD czy mozna jakos to wyregulowac?
2 pytanko to skrzynia biegów....strasznie ciezko chodzi i jest oporna. moze to byc wina starego oleju? czy moze w czym innym tkwi problem?
Czekam na wasze odpowiedzi i z góry dziekuje
Problem ze skrzynią i pedałem gazu
Strona 1 z 1
ale to na wolnym biegu Ci przy wcisnieciu idzie aż 3 tys obortów? czy na biegu?
A czy drążek skrzyni biegów jest nasmarowany?(wjcha od biegów takie jabłko pod mieszkiem:0)
A jakie masz spalnie?
A czy drążek skrzyni biegów jest nasmarowany?(wjcha od biegów takie jabłko pod mieszkiem:0)
A jakie masz spalnie?
I na wolnym i na biegu tak jest. Ledwo dotknę i już ponad 2 tys obrotów na lajcie.
Jeszcze nic nie robiłem ze skrzynią odkąd dostałem to auto.
Nie mam jeszcze tłumika końcowego wiec spalanie jest ponad 9 litrów
Jeszcze nic nie robiłem ze skrzynią odkąd dostałem to auto.
Nie mam jeszcze tłumika końcowego wiec spalanie jest ponad 9 litrów
Mazda 323 BF 1.6GT 1986 "I love this car"
to ile gdzieś mm wciskasz żeby mieć 2 tyś obrotów?
troszke dziwne,chyba że masz linkę od gazu napiętą na styk. Na pokrywie zaworów gdzie jest uchwyt linki to w niej jest regulacja. Zobacz może to.
troszke dziwne,chyba że masz linkę od gazu napiętą na styk. Na pokrywie zaworów gdzie jest uchwyt linki to w niej jest regulacja. Zobacz może to.
nie wiem ile ale naprawde mało naciskam, jak opre noge lekko przy postoju na swiatlach to juz mi skacze do poltora tys.
Tez myslalem ze to moze byc linka napieta na maxa. Sprawdze i dam znac czy cos pomoglo i ze skrzynia tez sprawdze.
Dzieki za rady
Tez myslalem ze to moze byc linka napieta na maxa. Sprawdze i dam znac czy cos pomoglo i ze skrzynia tez sprawdze.
Dzieki za rady
Mazda 323 BF 1.6GT 1986 "I love this car"
O ile pamiętam gaz był czuły ale to kwestia przyzwyczajenia. Różnica między gaźnikiem a wtryskiem w BF była zauważalna przy wciśnięciu gazu.
poluzowalem ta linke przy pokrywie zaworow i roznica jest taka ze poprostu pozniej lapie te 2 tys obrotow ale wolniej sie nie wkreca.
Aha to moze dlatego. A co do przyzwyczajenie to sie juz przyzwyczailem tylko myslalem ze przez to moze wiecej palic.
A co do skrzyni to juz wiem co jest nie tak. Musze przeczyscic i nasmarowac krzyrzak w skrzyni bo jest plastikowy i lubi sie zastac.
Dzieki wielkie za pomoc Cichy
Aha to moze dlatego. A co do przyzwyczajenie to sie juz przyzwyczailem tylko myslalem ze przez to moze wiecej palic.
A co do skrzyni to juz wiem co jest nie tak. Musze przeczyscic i nasmarowac krzyrzak w skrzyni bo jest plastikowy i lubi sie zastac.
Dzieki wielkie za pomoc Cichy
Mazda 323 BF 1.6GT 1986 "I love this car"
miałem 3 sztuki BF dwa gazniki i 1 na wtrysku. Różnica są duże w dodawaniu gazu, A spalanie w trasie moja byłą 1,6 w 7 litrów gazu przy średniej 100 km/h. Paliła bardzo mało nawet przy kręceniu ją na maxa.
Załóż temat w dziale viewforum.php?f=312
Chętnie zobacze co tam masz. Fajne autka 323 Bf
Powodzonka
Załóż temat w dziale viewforum.php?f=312
Chętnie zobacze co tam masz. Fajne autka 323 Bf
Powodzonka
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości