Demontaż zegarów
Strona 1 z 1
trzeba zdjąć osłonę kierownicy kolumny kierowniczej przy przełącznikach zespolonych (3 śruby od spodu), następnie wykręcić 3 śruby w ramce wokół zegarów, również od góry oraz 2 śruby po prawej i lewej stronie kierownicy skierowane łebkiem w stronę kierowcy – znajdują się pod takimi gumowymi osłonkami. Potem deilikatnie wyciągnąć całą ramkę, poodłączać kostki od przełączników i podświetlenia, wyciągnąć ramkę do końca, potem to już tylko 2 śruby mocujące zegary delikatnie wyciągać i teraz w 1,6 wsadzić rękę za zegary i odłączyć linkę a następnie kostki elektryczne, w 1,8 można trochę swobodniej wyciągać bo nie ma linki a kable od kostek są od niej zdecydowanie dłuższe i jesteśmy w domu 
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości