falujace obroty

Postprzez klim89 » 7 kwi 2010, 12:41

koledzy mial ktos z Was takie cos ze jak autko sie rozgrzeje to faluja obroty na wolnych tak od 900-500 i tak wkolo... troche mnie to wkurza
a chodzi o mazde 323 bg 1,3 16v moze byc to cos z powietrzem??
pozdro
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez czesiu_90 » 7 kwi 2010, 16:14

mam tak, jak odpinam silniczek krokowy problem ustaje, pojeżdżę trochę bez, podpinam spowrotem i działa normalnie a po jakimś czasie znów to samo i powtarzam te czynności. spróbuj odpiąć silniczek krokowy i zobacz czy obroty się uspokoją, powinny spadać po włączeniu świateł itp. Jak nie falują po odpięciu to wyczyść silniczek krokowy jak ci się uda go wyjąć
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez ROMAN-R87 » 7 kwi 2010, 16:35

przepustnice tez wypadaloby przeczyscic i sprzwdz wezyki podcisnien czy sa na miejscu i bez przetarc
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez klim89 » 7 kwi 2010, 22:10

a gdzie jest ten silniczek krokowy i jak odpiac bo nie bardzo sie znam na tym..
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez ROMAN-R87 » 8 kwi 2010, 07:51

pod przepustnica
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez klim89 » 8 kwi 2010, 10:08

juz znalazlem :) tylko nie moge zdjac tych 2 przewodow z plynem... :( zarosly czy co :P)
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez ROMAN-R87 » 8 kwi 2010, 14:28

poobracaj je w jedna i druga strone i powinny puscic ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez madejek86 » 8 kwi 2010, 14:47

Tutaj masz fotorelacje jak wyjmuje się przepustnice tylko dot. modelu BA ale powinieneś się zorientować o co chodzi.Pod przepustnicą jak piszę kolega ROMAN będziesz miał krokowca.Pozdr
viewtopic.php?p=472513
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 00:52
Posty: 271
Skąd: Olsztyn
Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV

Postprzez klim89 » 12 kwi 2010, 21:53

to i to wyczyszczone dokladnie :) ale nadal jest tak samo powiem ze jak odlacze silniczek krokowy to chodzi dobrze i rowniotko ale jak znow podlacze to skacze na obrotach.. moze byc ze calkiem siadl krokowiec czy jakis czujnik??
powiem ze kable i swiece nowe i dolot sprawdzalem i uszczelnilem wszystko..
pomozcie :)
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez czesiu_90 » 12 kwi 2010, 22:05

ja podpiołem przedwczoraj krokowca znów i było dobrze a dzisiaj już zaczął głupieć, jakąś wadę mają chyba te w 1.3, jak będę po maturze to go wyjmę i obejrzę co i jak
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez klim89 » 12 kwi 2010, 22:14

ja musze to zrobic bo to wkurzajace :)
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez klim89 » 13 kwi 2010, 21:21

czyscilem drugi raz i juz widze jakas poprawe:) a jakimi srodkami czyscicie ta przepustnice i silniczek krokowy??
bo ja to szmatka i srubokretem i troche opornie to szlo:)
mysle ze jakbym jakims srodkiem dokladnie to by bylo ok:)
widzialem na allegro taki srodek ale tez myslalem zeby w benzynie zamoczyc ale chcialem sie poradzic??
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez czesiu_90 » 13 kwi 2010, 21:27

wiele osób jak czyści np. gaźniki to na noc zostawiają zanurzone w benzynie a potem czyszczą i przedmuchują kompresorem
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez klim89 » 13 kwi 2010, 21:28

chyba tak tez zrobie :)
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez czesiu_90 » 13 kwi 2010, 22:04

no na sucho to nie warto zdzierać brudu bo można przy okazji coś zniszczyć, ja właśnie po raz kolejny odpiąłem silniczek bo zaczął gasić auto:(
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez ROMAN-R87 » 17 kwi 2010, 07:21

dobrze jest wykapac calos w nafcie i na noc zostawic, bo nafta ma bardzo dobre wlasciwosci penetrujace i czyszczace
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez klim89 » 19 kwi 2010, 10:18

wyczyszczona przepustnica i krokowiec na wysoki polysk :) hehe
nie ten samochod naprawde juz sie nie bede wkurzal tymi obrotami mam nadzieje :)
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez czesiu_90 » 19 kwi 2010, 15:19

no a czym go czyściłeś?
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez klim89 » 19 kwi 2010, 18:14

sama benzyna,,,
Początkujący
 
Od: 19 maja 2009, 08:24
Posty: 23
Skąd: Lubawa
Auto: mazda 323 Bg 1,3 16v 93rok

Postprzez czesiu_90 » 19 kwi 2010, 20:58

a przepustnice odkręcałeś od kolektora? wyszła razem z krokowcem?
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323