róznice pomiedzy 323f a 323f gt?

Mazda 323 1989–1994

Postprzez Pabllo » 17 mar 2010, 10:35

najszybciej poznasz po tylnych hamulcach, jeśli przekładka była to bębny będą, a jak nie to tarcze:) no i po wyposażeniu ponieważ gt miało w standardzie elektryczne szyby jak się nie mylę:) a najszybciej po nr Vin jak lukano mówi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2006, 15:14
Posty: 219 (1/1)
Skąd: Zębowice
Auto: Mazda 6 GY 2006r.

Postprzez piwo » 17 mar 2010, 20:37

a ja mam wersje sohc i po przekladce silnik od gtxa zegary od gt heble od gt stabilizatory tez od gt.hehehe.wszysrtko mozna przelozyc jak sie chce bo to wszystko plug and play.ale koledze chyba chodzilo o silnik czy z podwojnym wlakeim czy pojedynczym.wiec masz pokrywe od dohc tak jak na zdjeciu.jak masz taka to masz 128 kuni conajmniej a jak nie to 103.w sohc jest srebrna pokrywa zaworow i waska.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez dszywala » 18 mar 2010, 01:10

Cieżko poznać bo de facto wszystko można podmienić, tak samo jak silnik tak samo hamulce czy kubełki w środku.
Najlepiej sprawdzić VIN,ale i to nie jest najpewniejsza metoda :)
Początkujący
 
Od: 15 paź 2008, 19:06
Posty: 19
Auto: 323F 92" 1.6

Postprzez Krzysiek Mazda » 18 mar 2010, 14:41

Witam silnik masz na pewno ten mocny 128 albo 136PS.DOHC dwa walki rozrzadu wspanialy silnik fajnie mruczy i sie zbiera,mysle za masz to wersje GT,jak masz tarcze z tylu to tylko potwierdzi ze to GT, mam taka efke ale 1,8 SOHC 103PS.i silnik wyglada identycznie jak 1,6 czyli waska srebrna pokrywa zaworow.
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 20:35
Posty: 67

Postprzez vego_kg » 20 mar 2010, 20:20

Dokładnie, wiec wszytsko wskazuje iz jest to GT :) ciekawi mnie tylko jak sparwdzic to po nr VIN.. hmm a mam takie frugie pytanko.. moze ktos sie zna na instalacjach lpg w tych silnikach, a wiec powiedzcie mi, jest tam pzrewod gumowy idacy od parownika do przeplywomierza i na nim jest zaworek z pokretlem i sprezynka, na oko instalacja 2 generacji, i tak w niektorych autach ten zaworek byl do regulacji ilosci lpg podawanej, w innych do regulacji ilosci powietrza w meiszance lpg, a tutaj doc zego jest, jak go bardziej odkrece to mam wiecej powietrza czy lpg w paliwie i czy to zwiększy czy zmniejszy spalanie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 mar 2010, 00:42
Posty: 6

Postprzez Jacek176 » 20 mar 2010, 21:57

Pabllo napisał(a):najszybciej poznasz po tylnych hamulcach, jeśli przekładka była to bębny będą, a jak nie to tarcze:) no i po wyposażeniu ponieważ gt miało w standardzie elektryczne szyby jak się nie mylę:) a najszybciej po nr Vin jak lukano mówi

Błąd, błąd, błąd... może być GT z szybami na korbę i może byc nie-GT (1.6 albo 1.8 SOHC) z tarczami z tyłu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 17:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez vego_kg » 21 mar 2010, 09:57

Jacek176 napisał(a):
Pabllo napisał(a):najszybciej poznasz po tylnych hamulcach, jeśli przekładka była to bębny będą, a jak nie to tarcze:) no i po wyposażeniu ponieważ gt miało w standardzie elektryczne szyby jak się nie mylę:) a najszybciej po nr Vin jak lukano mówi

Błąd, błąd, błąd... może być GT z szybami na korbę i może byc nie-GT (1.6 albo 1.8 SOHC) z tarczami z tyłu.


Mniejsza juz o to, nawet jak to nie gt to przełożone jest wszystko z gt wiec tyle mi styka. teraz chodzi mi o ważniejsze pytanie czyli o LPG.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 mar 2010, 00:42
Posty: 6

Postprzez piwo » 21 mar 2010, 10:10

wywal to lpg czlowieku.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez vego_kg » 21 mar 2010, 10:57

piwo napisał(a):wywal to lpg czlowieku.

Buhahaha
PO to kupiłem ta mazdę bo ma LPG, ja nie jestem moherowym beretem odnośnie LPG, który ślepo wierzy ze lpg to samo zło. Miałem, 5 aut z LPG w tym I, II, generacja, i nie powiem na lpg nic złego. wiec z takimi pomysłami to proponuje do kolegów przy piwie w barze, a nie na forum gdzie ludzie szukają porad a nie głupich ironicznych komentarzy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 mar 2010, 00:42
Posty: 6

Postprzez NoMaD » 21 mar 2010, 11:26

kolega "piwo" ma racje ale Ty się dopiero o tym przekonasz jeżeli będziesz mieć strzał w dolocie i rozwali Ci przepływomierz który nie kosztuje 50-100zł tylko trochę więcej:]
NoMaD
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 08:19
Posty: 192
Skąd: Szwedy/Domostawa/Nisko
Auto: 323F BG 1.6 --->323F BG 1.8---> 323F BA 1.5 ---> chwilowo toyota yaris I

Postprzez vego_kg » 21 mar 2010, 11:38

Kolega mial mazda 323f sohc, przez 2 lata, i mial lpg, i wiem czym groza te stzrały, i wiem ze przepływomierz mogę dostać za 80zł (btw mam na zapasie sprawny) umiejętna regulacja mieszanki, i nie wariowanie przy starcie i nic nie rozsadzi ani rury dolotowej ani przepływomierza. trzeba sie z taka mazda obchodzić jak z kobieta delikatnie a jak chce sie ostro to trzeba to robic z głową.

---
Zdjęcia dokładnie o co mi chodzi z moim zapytaniem
http://img651.imageshack.us/img651/2140/lpgd.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 mar 2010, 00:42
Posty: 6

Postprzez piwo » 21 mar 2010, 11:44

hehehe.no coz.niektorzy jak kupuja pseudo sportowe auto to po to zeby miec pseudo sportowe auto.a nie na wstepie z tego rezygnowac dodatkowym balastem i spadkiem mocy ale jak kto woli.wolny kraj.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez vego_kg » 21 mar 2010, 11:49

jak bede chcial kupic sportowe auto to wydaw konkretniejsze pieniazde i kupie sportowe:) dokaldnie jak powiedziales to jest pseudo sportowe auto :) i nie kupulem jej zeby robic tani lans tylko dlatego ze spelnia moje wymagania wielkości, sterowności, i przyspieszenia na gazie :) szczególnie ze przed kupnem nnajeżdziłem sie taka mazda ładnych kilkanascie tysiecy km, skoro kolega PIwo kupil ja zeby szpanowac ze ma SPORTOWE auto, to neich pomieszka troche w monahcium jak ja, wtedy bedzie wiedział ze to ejst autko do fajnej jazdy, ale koło prawdziwych sportowych nie stało :) wiec jak uważasz ze im wieksze kopniecie tym lepsze autko , to proponuje podpisac wpierw karte dawcy organow, bo z takim myśleniem prędzej czy pozniej ja wykorzystasz, wszytsko z głowa i umiarem.

--
pozatym kolego nic ci nie broni miec PSEUDO sportowego auta robic PSEUDO szpan, i wydawać bezsensownie kase na paliwo, bo widze ze sporo zarabiasz.
Ale Póki jestem w Polsce liczy sie dla mnie Stosunek ceny DO jakości. Wiec Jeżeli nie ams znic konstruktywnego do powiedzenia na temat mojego pytania odnosnie regulacji, to prosił bym abyś sie już nie wypowiadał bo tylko robi się wielki offtop a nie po to pisze do ludzi którzy mogą mieć o tym jakieś pojęcie.
Ostatnio edytowano 21 mar 2010, 11:53 przez vego_kg, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 mar 2010, 00:42
Posty: 6

Postprzez Lukano » 21 mar 2010, 11:51

Ja mam LPG w GT. Ale założoną miesiąc temu IV generację. Zero spadków mocy, zero strzałów. Miałem kiedyś II ale już bym do tego nie wrócił.
Od razu aż miło podjechać na stację co 300 kilometrów.
Autorowi tematu jak coś jest nie tak to radzę podjechać do gazownika.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez piwo » 21 mar 2010, 11:53

spoko.troche masz racji. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 12:05
Posty: 4731 (212/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Lukano » 21 mar 2010, 12:39

Wszystko zależy od tego po co komu samochód, no i ile nim jeździ :)
U mnie jak mazda jeździła 4-5 tysięcy rocznie było PB. ale obecnie wyjdzie jakieś 20-30 tysięcy. A że jeździ nią w 90% moja żona to osiągi nie są najważniejsze, bo korzysta z nich może w 10 % :P
A jak chcę trochę przycisnąć i odmulić samochód zmieniam na PB :D
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 18:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Krzysiek Mazda » 21 mar 2010, 14:54

Witam wiesz Efki dobrze znosza gaz ja ma 6 rok i nie mialem awari,przejechalem okolo 110 tys.kilometrow i tylko 2 razy bylem w regulacji,filtru z gazu jeszcze nie wymienialem swiece i kable 6 rok i auto odpala bez problemu.A te pokretlo na wezu to dolot gazu i jak go za bardzo odkrecisz to ci bedzie duzo gazu spalala a osiagi beda minimalnie lepsze,a jak przykrecisz mu to oslabisz silnik a zaoszczedzisz z 1 litr.Dobrze wyregulowana instalacja w Efce 1,8 w jezdzie mieszanej troche poszalec tez mozna to jest 9-10 litrow mnie tak spala juz 6 rok,lato,zima bez znaczacej roznicy,instalacja BRC mieszalnikowa,swiece i kable NGK.Ale teraz widze ze nie ma co sie sugerowac wiekszosci opiniami na tym forum,mysle ze wiekszosc piszacy to jeszcze dzieciaki co o samochodach i LPG nie maja pojecia a wszystkie informacje biora ze sklecenia roznych plotek typu bo ktos tam iedys powiedzial komus Itp.Itd.Ja ma 3 samochody 323 Efke 1,8 LPG 92 rok,626 GF 2002rok 2,0 Sekwencja BRC,oraz Punto 1,2 96 rok LPG tez BRC,wszystkie chodza na swiecach oraz kablach NGK i nie mam z tymi samochodami problemu a duzo z zona jezdzimy,Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 20:35
Posty: 67

Postprzez YaRQ » 21 mar 2010, 22:53

Jak widać zwolennicy gazu też są – bardzo dobrze, ja dopisuje sie do listy. Jak jest wszystko ok na benzynie to na gazie również może być, a jak się nie dba o auto no to cóż... ale na szczęście oświeceni forumowicze już wyjaśnili <spoko>
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 13:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323