Strona 87 z 87

PostNapisane: 23 gru 2013, 11:56
przez tekkenfan
Załóż mniejsze koła :P
Niestety to jest mazda i możliwości przekładania gratów między modelami jest bardzo ograniczona.

PostNapisane: 29 gru 2013, 00:59
przez szaszu
chłopaki nie wiecie może czy w mx 3 były montowane zaciski na 18mm czy tylko na 22mm. a i czy zacisk na 22mm podejdzie do 323f bg

PostNapisane: 3 sty 2014, 14:04
przez patryk240
Mam takie szybkie pytanko czy wymiana uszczelniaczy wału i wałka to tylko kwestia zdjęcia rozrządu i kół czy trzeba wałek wyjmować ??

PostNapisane: 6 sty 2014, 16:27
przez djakob
patryk240 napisał(a):Mam takie szybkie pytanko czy wymiana uszczelniaczy wału i wałka to tylko kwestia zdjęcia rozrządu i kół czy trzeba wałek wyjmować ??


Nie trzeba wałka wyjmować :)

PostNapisane: 6 sty 2014, 16:29
przez patryk240
Dzięki za odpowiedź :) Dowiedziałem się też że trzeba bardzo uważać żeby przy wyjmowaniu starego nie uszkodzić gładzi bo będzie się lało :)

PostNapisane: 6 sty 2014, 18:00
przez djakob
patryk240 napisał(a):Dzięki za odpowiedź :) Dowiedziałem się też że trzeba bardzo uważać żeby przy wyjmowaniu starego nie uszkodzić gładzi bo będzie się lało :)


Dokładnie, śmiało dziubaj w stary uszczelniacz, jeśli nie będzie wychodził to podważaj go ale tak jak napisałeś delikatnie aby nie uszkodzić gładzi :)

PostNapisane: 6 sty 2014, 18:58
przez patryk240
A co ze sprężynką od napinacza trzeba wymieniać bo dostępna tylko z oryginału ??

PostNapisane: 7 sty 2014, 01:12
przez djakob
patryk240 napisał(a):A co ze sprężynką od napinacza trzeba wymieniać bo dostępna tylko z oryginału ??


Ja wymieniałem bo kupowałem ori zestaw rozrządu więc miałem w zestawie ale jak Ty nie masz to zostaw starą :)

PostNapisane: 8 sty 2014, 01:44
przez patryk240
No i jak zwykle problem
pierwszy jaki ujrzałem to brak sprężynki co widać na foto zresztą dzisiaj będę kombinował chyba z mazdy ori ciekawe czy nie zbankrutuje :P
Wyjęcie uszczelniaczy ..... wałka jako tako poszedł po wkręceniu wkręta w niego ale uszczelniacz wału nie chciał nawet drgnąć liczę na cud że nie uszkodziłem gładzi bo uszczelniacz cały rozdłubałem ale w końcu wyszedł :)
Jedyne pozytywne wrażenia to to że napinacz chodzi jak nowy pasek wygląda przyzwoicie a użytkuje madzie od ponad 3 lat i zrobiłem spokojnie ponad 60 tysięcy km a nie mam pojęcia ile jest przejechane na tym rozrządzie a że lubie się uczyć w praktyce to skusiłem się na wymiane osobiście :D
Obrazek

PostNapisane: 10 sty 2014, 17:15
przez sylwo
Witajcie.
Napisał do mnie posiadacz BG (aBartez, ponieważ sam nie ma teraz dobrego dostępu do forum) z prośbą o radę następującej treści:
"Samoczynnie chowają mi sie lampy w 323f bg. Dla tego muszą być caly czas otwarte . Nie wiem co moze być tego powodem prosze was o pomoc" "Dodam jeszcze ze jak te lampy sie zamkną dalej świecą. I musze podnosić je przyciskiem z lewej strony"

Proszę więc o poradę w tym wątku bo nie chcę zakładać specjalnego. <oczko>

PostNapisane: 11 sty 2014, 02:13
przez djakob
Niech zacznie od wymiany przekaźnika przy nogach pasażera :) Gdzieś na forum jest zdjęcie, który jest to dokładnie.

PostNapisane: 18 sty 2014, 20:34
przez jaaco
Czy znalezienie kolektora do bp'ka 4-1 z escorta gt jest wykonalne w ogóle czy trzeba sprowadzać z zagramanicy? ;)

PostNapisane: 20 sty 2014, 16:33
przez Paweł
Uwaga: Ponieważ zależy nam na przejrzystości forum, dlatego zdecydowaliśmy nieco je uporządkować. Zmieniamy między innymi formułę przyklejonych wątków (opinie i informacje, szybkie pytania). W związku z tym wielka prośba do Was o ograniczenie do minimum ich wykorzystania. Dotychczasowe pytania, spostrzeżenia i dyskusje proszę umieszczać w oddzielnych wątkach – zakładając nowe lub kontynuując istniejące. Ważne, żeby zachować zasadę – jeden problem, jeden wątek.

Osoby, które chcą po prostu niezobowiązująco pogadać zapraszam do działu Moto (rozmowy o motoryzacji) lub Hyde Parku.

Dziękuję za współpracę i pozdrawiam,
Paweł