Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez tekkenfan » 30 paź 2013, 22:02

Ja bym z NGK nie ryzykował i poszedł w DENSO. Zadzwoń do Carspeed to Ci dobiorą odpowiednie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez sebek-71 » 30 paź 2013, 23:22

tekkenfan napisał(a):Ja bym z NGK nie ryzykował i poszedł w DENSO. Zadzwoń do Carspeed to Ci dobiorą odpowiednie.

Dokładnie NGK robią nie tylko w Japonii, a w Carspeed mają nowe Denso TT made in japan.Ja takowe kupiłem i są super, polecam :)
http://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3sgJc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 16:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez folley » 31 paź 2013, 17:30

Dzięki za odp.
Będą DENSO :)
Moja BaGietka
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 11:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Postprzez Fedor » 5 lis 2013, 15:07

Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 14:57
Posty: 146
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00

Postprzez faflak » 9 lis 2013, 13:39

Witam
czy jest możliwosc zastąpienia czymś nieoryginalnym czujnika temperatury powietrza zasysanego (tego z przeplywki) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 11:14
Posty: 267 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez pawcio1017 » 9 lis 2013, 13:50

faflak napisał(a):Witam
czy jest możliwosc zastąpienia czymś nieoryginalnym czujnika temperatury powietrza zasysanego (tego z przeplywki) ?


Czemu chcesz go zmieniać? Ona raczej dosyć rzadko padają. Jak Ci wywaliło jego błąd to zobacz czy na pewno jest dobrze wciśnięty w obudowe przepływki, skasuj błąd i obserwuj ;)
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 11:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez faflak » 9 lis 2013, 14:11

no właśnie chyba padł :( juz jakis czs temu mialem problemy z niekulturalna praca po odpaleniu z reguły kiedy jest wilgotno, jednak nie moglem wymigac bledu(uszkodzona dioda <glupek2> ) wleciala nowa lambda, czujnik temp cieczy, swiece, kable filtr... nawet uszczelniecze zaworowe tydzien temu udalo mi sie wymigac błędy i pokozało 10 czyli czujnik... rozebralem/rozlutowalem przeplywke, wyczyscilem i dalej to samo :( a najgorsze jest to ze 2 tygodnie temu sprzedalem przplywke od 1,3ccm 8v bylby czujnik na podmianke
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 11:14
Posty: 267 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 11:37.

Postprzez lewy323s » 11 lis 2013, 16:34

Nie mogę znaleźć konkretnych opinii na pewien temat. Jak ogólnie sprawują się silniki 1.6 8V i 16V na zasilaniu sekwencyjną instalacją LPG? Czy głowica, zawory wytrzymują dość długo? Jak ze spalaniem?
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 20:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez sebek-71 » 12 lis 2013, 10:53

A ja mam zagadkę :D
Mazda 323 BG hatchback, lampy tylne poliftowe.Obie żarówki świateł pozycyjnych(świecą podwójnie) są dwuwłóknowe.Jednak tylko jedne z nich(te od wewnątrz) są światłami stop.Macie tak u siebie?Wie ktoś czemu tak jest?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 16:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez tekkenfan » 12 lis 2013, 13:09

Ja tak mam to rozwiązane i druga robi za przeciwmgielne.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez sebek-71 » 12 lis 2013, 15:31

Przeciwmgielne są w blendzie tylnej, to co napisałem jest oryginalnie, tylko po co?
A poza tym gdybyś tak miał(chdzi tu o 323 BG nie F), to stale paliło by ci się p/mgielne...normalnie jako pozycyjne palą się zawsze dwie żarówki...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 16:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez wojti » 12 lis 2013, 22:55

tak jest fabrycznie, ja u siebie połączyłem obydwie żarówki i świeciły dwie. jeśli dobrze pamiętam to stop ma zielony kabelek, wyjmij ten kabel od wewnętrznej żarówki jest zaizolowany i nie podłączony podłącz do zewnętrznej żarówki i będą świeciły obydwie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2012, 08:25
Posty: 69
Skąd: Piaseczno
Auto: mazda 323 BG 1.8 dohc '91 vw t4 multivan 2,5 tdi '99 zmota do błota '13
honda accord '01

Postprzez sebek-71 » 13 lis 2013, 09:08

Dzięki wojti spróbuje tak zrobić, tylko zastanawiam się po co dawali 2 żarówki dwuwłóknowe, skoro jedna daje stop <co?>
Moim zdaniem jest tylko jedno wytłumaczenie: jak się przepali stop, można zamienić żarówki i będzie dalej wszystko świeciło(dwie pozycje i stop) ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 16:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Piotr89 » 19 lis 2013, 08:17

A moim zdaniem obydwie żarówki są ze sobą sprzężone i zarówno jedna jak i druga robią za pozycje i za stop :)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez sebek-71 » 20 lis 2013, 12:30

No właśnie tu się mylisz, bo sprawdziłem w 3 bg poliftowych i jest tak, jak opisywałem.
Pewności nie mam, ale wydaje mi się, że w wersji sprzed liftu jest tak, jak piszesz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 16:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Piotr89 » 21 lis 2013, 01:20

A no właśnie. Moja jest polift i żarówki dwuwłóknowe służą jako dwa światła stop na stronę.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez sebek-71 » 21 lis 2013, 14:09

To może masz coś pokręcone, bo ja sprawdziłem jeszcze 3 inne i mają tak jak ja.
Kolega wojti też o tym pisał, tak więc to nie przypadek :)
Może ktoś się jeszcze wypowie w temacie, jak jest u niego???
A Ty sprawdzałeś jak świeci się u Ciebie stop?Czy tylko sądzisz po żarówkach, bo one wszędzie są dwuwłóknowe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 16:04
Posty: 1112 (1/16)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez netec » 26 lis 2013, 13:25

Witam, mam problem z identyfikacją jednej kostki. Znajduje się drzwiach, obok dużej kostki do sterowania szybami (opuszczanie, podnoszenie). Wie ktoś może do czego służy ta dodatkowa kostka ? Dodam że jest ona oczywiście nie podpięta. A skoro jest wypuszczona to musi do czegoś służyć.

Obrazek
Początkujący
 
Od: 6 paź 2013, 20:40
Posty: 4
Auto: Mazda 323F 1.6 GLX 94'

Postprzez Eklerek323f » 27 lis 2013, 01:22

Pewnie sterowanie el. lusterkiem :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323