Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez Bo_Lo » 1 paź 2012, 12:03

benny88 napisał(a):Znam ten ból u mnie w katalogu jest nawet 323f bg z napędem 4X4 :| :|
hahaha hahaha
japonczycy w tamtych czasach wogole dziwni byli(moze to przez little boya),zeby 323f BG,z podnoszonymi lampami itp.bylo wersja rodzinna(zwlaszcza z tym metrowym progiem zaladunku <rotfl> )a taka niepozorna 323bg byla wersja sportowa(gtx)
dobrze ze MX6 nie byl vanem,a MPV roadsterem hahaha hahaha hahaha
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez yonyga » 1 paź 2012, 21:52

Witam. Wiecie może co może być przyczyną ciężkiego odpalenia mojej mazdy (323 bg 1,8 gt)
odpala za drugim lub trzecim razem krecenia rozrusznikiem .
Jak odpali to chodzi równo.
(zmienione swiece)
i czy rura wlewu pasuje np od 1,6 i 1,3 bo mam urwana przy wlewie
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2012, 18:02
Posty: 21
Skąd: Wrpcław
Auto: Mazda 323 1992 bg
1,8 gt

Postprzez benq323 » 2 paź 2012, 09:21

yonyga napisał(a):Witam. Wiecie może co może być przyczyną ciężkiego odpalenia mojej mazdy (323 bg 1,8 gt)
odpala za drugim lub trzecim razem krecenia rozrusznikiem .
Jak odpali to chodzi równo.
(zmienione swiece)
i czy rura wlewu pasuje np od 1,6 i 1,3 bo mam urwana przy wlewie




Może zapłon do ustawienia??
Jakbyś potrzebował rurę od 1,3 16V posiadam(jak zainteresowany to PW)
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez tekkenfan » 3 paź 2012, 11:49

yonyga a sprawdziłeś wężyki podciśnień o których Ci pisałem?

Na zimnym i ciepłym odpala tak samo?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez benny88 » 3 paź 2012, 14:39

Panowie mam do was pytanie. Rozbieram teraz głowice od BP i zdjąłem te "rolki" co są na wałkach rozrządu. I tu jest problem nie zaznaczyłem jak one były włożone i tu moje pytanie: czy da się to źle złożyć?? czy jest jedna opcja "ustawienia" tych rolek??
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tekkenfan » 3 paź 2012, 16:43

jakie rolki? masz jakiś obrazek? Chodzi Ci o te dynksy co są przykręcane na 2 śruby i trzymają wałki od góry? Jeżeli tak to nie ma strachu bo one są ponumerowane i ostrzałkowane :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez yonyga » 3 paź 2012, 20:46

tekkenfan
nie sprawdzałem
na zimyn trzeba krecic 2-3 razy zeby zapalił
a na ciepłym jak wcisne gaz do połowy to pali po ok 4-6 sek
W ktorym miejscu są te wężyki?
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2012, 18:02
Posty: 21
Skąd: Wrpcław
Auto: Mazda 323 1992 bg
1,8 gt

Postprzez benny88 » 3 paź 2012, 21:55

tekkenfan napisał(a):jakie rolki? masz jakiś obrazek? Chodzi Ci o te dynksy co są przykręcane na 2 śruby i trzymają wałki od góry? Jeżeli tak to nie ma strachu bo one są ponumerowane i ostrzałkowane :D


Chodzi mi o te "rolki"na które zakłada się pasek rozrządu....
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tekkenfan » 3 paź 2012, 22:17

aaa kółka rozrządu mam rozumieć (takie duże zębate :P )?
Jak będziesz wszystko składał to na kółkach masz oznaczenia I, E, i coś jeszcze. Na wałkach po stronie rozrządu są takie wystające dynksy, ten na wałku ssącym musi być w tym samym miejscu co I na kółku, a na wałku wydechowym na E. Mam nadzieje że rozumiesz o co mi chodzi jak nie to wal na PW.

yonyga sorry ale nie będę drugi raz tego samego pisał.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez benny88 » 4 paź 2012, 08:02

Rozumiem dzieki :)

Coś czuję że będzie więcej pytań tego typu :)
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tyla » 4 paź 2012, 20:20

Panowie
to, ze w kazdym aucie (323f bg) jest wiazka elektryczna przygotowana pod rozne wyposazenie – elek szyby, lusterka, podgrzewane fotele, klimatyzacja itd
ale czy ktos jest pewny, ze w autach, ktroe fabrycznie nie mialy ABS sa wiązki do niego ? U mnie 323F BG GT 1990 akurat nie ma takiej wiazki (sprawdzalem pod fotelem pasazera oraz przy przednim lewym kole)

Szkoda bo wlasnie mialem plan przelozyc ABS z auta dawcy :(

Ktoś wie coś więcej o tym ? Ile byloby zabawy aby wymienic odpowiednia wiazke od ABS ?

BTW mam caly ABS na sprzedaz (wszystko sprawne)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez tyla » 6 paź 2012, 18:38

wie ktoś moze cos o tej wiazce ABS pod fotelem pasazera ? Gdzie sie zaczyna/konczy ile ma wtykow i ile pracy trzeba aby ja wyszarpac ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez benny88 » 6 paź 2012, 23:57

Pany czy to podpasuje do mojej ??
niby napisane BF BG ale jakoś nie jestem przekonany....
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tekkenfan » 7 paź 2012, 00:04

albo u mnie nie wszystko się wyświetla albo coś zjadłeś :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez benny88 » 7 paź 2012, 00:22

dobry jestem adresu nie wkleiłem <glupek2>
http://allegro.pl/zderzak-przedni-mazda ... 70917.html

Czy to nie jest ten o którego wcześniej się pytałem ??
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tekkenfan » 7 paź 2012, 00:32

ach ta Głodomorra <lol>
Niestety nie pomogę ale szczerze powiedziawszy nie sądzę żeby zderzak z BF by podpasował bez jakiejś rzeźby do BG.
A ten zderzak ze zdjęcia to albo wychodziły pakiety Posterta do BG albo ktoś wziął zderzak z tego pakietu (dla modelu F), odciął dolną część i jakoś to ładnie połączył.

EDIT. skłaniam się bardziej ku drugiej wersji:
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez benny88 » 7 paź 2012, 10:56

Kurcze znalezienie czegoś innego do mojej BG chyba będzie graniczyć z cudem :(
Chyba ograniczę się do szukanie od GT....

A co do pakietu całkiem możliwe że postert też zrobił do 3D pakiet
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez folley » 7 paź 2012, 11:38

opłaca się robić CAIi na filtrze jakiejś lepszej firmy czy lepiej zainwestować we wkładkę dobrej firmy przy oryginalnym silniku 1.6 16v <co?>
Moja BaGietka
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 12:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Postprzez tekkenfan » 7 paź 2012, 13:11

To zależy co chcesz uzyskać bo mocy tym nie ugrasz ale pod maską dobrze zrobiony CAI ładnie się prezentuje ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez folley » 7 paź 2012, 14:41

Co do mocy to wiem że jej nie podniesie ale chodzi mo o to czy silnik lepiej by pracował na wkładce czy CAI (stożek lub airbox)
Moja BaGietka
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 12:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323