Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez lestek_13 » 6 lis 2012, 20:27

ja również mam pytanie dotyczące elektrycznych lusterek, a mianowicie czy lusterka są elektryczne to są też automatycznie podgrzewane czy ta opcja jest kolejnym dodatkiem ????
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 21:11
Posty: 14
Skąd: Sokolów Małopolski
Auto: eFka, szybszej nie widziałem ;p

Postprzez adriano2747 » 6 lis 2012, 21:10

Nie spotkałem się w madzi z podgrzewanymi lusterkami a miałem elektryczne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 21:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez benny88 » 6 lis 2012, 22:13

Piotr89 napisał(a):
benny88 napisał(a):Przepraszam że post pod postem ale nie chce zakładać nowego tematu.
Czy instalacja pod elektryczne lusterka jest w każdej BG ??

W BG nie każdej... musisz ciągnąć wiązkę jeżeli takowej nie ma... przekaźniki, przełączniki, no i same mechanizmy, ale myślę że prościej kupić całość z jakiejś rozbitej Efki i poprostu pokombinować...
A tak z innej beczki, czy do mojej BG będzie pasowac nagrzewnica z BA i czy będzie pasować elektryka szyb?


A czy jak jest w drzwiach złącze do lusterek to reszta będzie ??
Bo mogę dość tanio kupić lusterka plus przełącznik ale bez instalacji i nie czy kupować :)
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2010, 23:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez lestek_13 » 6 lis 2012, 22:35

podpinam się pod powyższe pytanie...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 21:11
Posty: 14
Skąd: Sokolów Małopolski
Auto: eFka, szybszej nie widziałem ;p

Postprzez Piotr89 » 6 lis 2012, 23:10

lestek_13 napisał(a):podpinam się pod powyższe pytanie...

wystarczy zdjąć osłonę, od regulacji lusterek( ten taki plastikowy trójkąt) i tam się powinno okazać czy jakies przewody idą w kierunku lusterka.
Jednak jak jest kostka w drzwiach to juz połowa sukcesu, znaczy to że i pod deską rozdzielczą, gdzies w okolicy umiejscowienia przełączników powinny być kostki :D
Co do podgrzewania lusterek to i ja rozmyślam nad tym, bo to świetna sprawa jest i jakże prosta w wykonaniu, a maty grzewcze na alle.pl za grosze można kupić :P przekaźnik, włącznik i kilka przewodów, a jakie ułatwienie w zimie :D
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez benny88 » 6 lis 2012, 23:17

Czyli dobrze rozumiem że jak w drzwiach jest to i pod deską będą :)
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2010, 23:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez Piotr89 » 6 lis 2012, 23:20

powinny być, bo po co by wsadzali kostki w drzwi :)
Benny czytałem twój temat, i z ciekawości zapytam, ile swap cię wyniósł, czy jeszcze nie skończony?
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez benny88 » 6 lis 2012, 23:32

Auto miało iść pod młotek więc sprzedałem silnik teraz zostaje i trochę żałuję ale na jesień będę rozpoczynał poszukiwania GT przed liftem :)
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2010, 23:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez Piotr89 » 6 lis 2012, 23:37

dobry wybór <spoko>
jak swoją doprowadze do wizualnego jako takiego stanu czyt. blacharka, to i będę się do swapa na chociażby 1.8 dohc przymierzał :) , myslę że troche nie opłacalna inwestycja, ale potem jaka frajda :)
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez benny88 » 6 lis 2012, 23:39

Sam miałem PN'a ale sedana fakt frajda nawet przy 1.6 SOHC jest dużo większa ale też większy jest ból przy dystrybutorze :)

Masz wątek swojej mazdy na forum ??
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2010, 23:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez Eklerek323f » 6 lis 2012, 23:40

Nie opłacalna ze względu na? Jak się SWAPuje to chyba z zamiarem pozostawienia autka na dłużej, a nie dłubnąć i sprzedać, przynajmniej tak mi się wydaje :)

EDIT
Aha, to diesel jest, to pewnie więcej zabawy przy tym <oczy>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Piotr89 » 6 lis 2012, 23:44

benny88 napisał(a):Sam miałem PN'a ale sedana fakt frajda nawet przy 1.6 SOHC jest dużo większa ale też większy jest ból przy dystrybutorze :)

dokładnie <lol> BG mają cos w sobie i nimi raczej wolno nie da się jeździć :D
Sęk w tym że auto robie dla siebie, na handel nie ma sensu, żeby ktos mi oferował, za sprawny opłacony i jeżdżący samochód 800-1000PLN <lol>
Na dniach planuje wątek założyć, ale narazie praca, szkoła i inne sprawy spędzają sen z powiek :|
Wiem że z dieslem będzie zabawa, ale jeździć będzie dopóki silnik wytrzyma, a potem będę szukał jakiegoś rozbitka.
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Eklerek323f » 6 lis 2012, 23:51

A jak utrzymuje się spalanie takiego PN'a w tej malutkiej budzie? :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Piotr89 » 6 lis 2012, 23:59

na trasie przy naprawdę oszczędnej jeździe 4.5-4.7, po mieście, jadąc delikatnie 5.5-5.8, ale jak się troszkę depnie to jest i z 7.5 :|
ogólnie spalanie dobre dla kieszeni ale mineły już czasy że za 50zł robiło się ok.200-220km
teraz jak 150km zrobię to uważam że jeździłem oszczędnie :D
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Eklerek323f » 7 lis 2012, 00:03

Pojeździłbym klekocikiem <serduszka> To mi podobna kwota wychodzi jeżdżąc na LPG, bo średnio w zatłoczonej Łodzi pali 12L <glupek2>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Piotr89 » 7 lis 2012, 00:06

szczerze, ten klekocik jest tak cichy że każdy myśli że to ZI(benzyna) :)
Lublin w godzinach szczytu nie lepszy jest, ale S12 budują(obwodnica Lublina) z Piask do Garbowa i dalej na Wa-wę i jest nadzieja że koszmar korków się skończy...
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez Eklerek323f » 7 lis 2012, 00:11

Piotr89 napisał(a):szczerze, ten klekocik jest tak cichy że każdy myśli że to ZI(benzyna) :)
Lublin w godzinach szczytu nie lepszy jest, ale S12 budują(obwodnica Lublina) z Piask do Garbowa i dalej na Wa-wę i jest nadzieja że koszmar korków się skończy...

Nie miałem okazji jechać w samochodzie z PN'em, ale w W124 gang 5 cylindrowego Diesla... <serduszka> radio nie potrzebne :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez waski000 » 11 lis 2012, 20:04

witam.
Panowie czy znacie jakies strony z ktorych mozna zamowic czesci do tuningu z innych krajow ?? chodzi mi o tuning zew i wew.
i mam jeszcze jedno pytanie ... czy jest mozliwosc zamontowania kompresora do mazdy 323f bg 1.6 16v ? i co o tym myslicie ? robil to ktos juz ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2009, 20:05
Posty: 98

Postprzez tyla » 11 lis 2012, 22:04

zaraz rozpocznie sie dyskusja, ze lepiej kupic GT albo zmienic silnika na GT i wtedy kompresor wsadzac
rzeczywiscie jest to bardziej logiczne rozwiazanie niz kompresor w 1.6 ale jesli chodzi Ci tylko o zabawe i radość a nie o ilość KM to jest to mozliwe
watpie aby znalazl sie ktos na forum kto robil takie cudo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 21:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez Piotr89 » 11 lis 2012, 23:22

Co do kompresora to jest jakaś czerwona Bagieta coś na TRW wystylizowana, ale nie wiem kto to robił...
Jest to chyba możliwe i całkiem nie głupi pomysł podniesienia ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym tylko jeszcze pytanie, czy kompresor od niskich prędkości obrotowych będzie podnosił ciśnienie czy w pewnych zakresach np.:2000-7000rpm, i czy wogóle można coś takiego wyregulować?
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2011, 23:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323