Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
jeżeli wszystko ładnie odseparujesz co by się nie grzało to CAI, ale dużo łatwiej wrzucić wkładkę pozostawiając wszystko seryjne
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
dla doprecyzowania silnik tak czy siak będzie pracował tak samo, jedynie jak źle zrobisz CAI to więcej stracisz niż przy wkładce no ale będzie ładniej pod maską
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
chce u siebie swiatla wstawic do 323 BG
a niewiem jak rozmiescic, z obliczen wynika ze w zderzaj wkrecic trzeba
jakies pomysly??
a niewiem jak rozmiescic, z obliczen wynika ze w zderzaj wkrecic trzeba
jakies pomysly??
- Od: 16 lis 2011, 22:57
- Posty: 71
- Skąd: Olsztyn W-M
- Auto: teraz – Mazda 323F BA 1.5 16V 95r.
kiedyś – Mazda MX-3 EC 1.6 16V 97r.
kiedyś – Mazda 323 BG 1.3 16V 94r.
co odpowiada za podnoszenie obrotow podczas stania w miejscu i krecenia kierownica (mowie oczywiscie o autach ze wspomaganiem) ?
gdzie jest jakiś czujnik ?
PS czy jak wymontuje pompe ABS z BG to hamulce beda dzialaly ? czy gdzies sie ten plyn wyleje caly i bedzie lipka ?
gdzie jest jakiś czujnik ?
PS czy jak wymontuje pompe ABS z BG to hamulce beda dzialaly ? czy gdzies sie ten plyn wyleje caly i bedzie lipka ?
z tego co wiem to jak pompa ma obciażenie to obroty się same podnoszą nie wiem nic o czujniku. bez pompy hamulce nie działaja bo płyn się wyleje przez węże idące do pompy... spróbuj poza tym hamować autem na wyłączonym silniku... masakra
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
[quote="tyla"]adriano wydaje mi się, ze pompa ABS jest dodatkowa pompa w aucie i bez niej pompa hamulcowa nadal dziala
zgadza sie.mi klekla w bg pompa abs,wypialem wtyczke od niej i jezdzilem dalej,tyle ze bez abs.
zgadza sie.mi klekla w bg pompa abs,wypialem wtyczke od niej i jezdzilem dalej,tyle ze bez abs.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
tyla napisał(a):co odpowiada za podnoszenie obrotow podczas stania w miejscu i krecenia kierownica (mowie oczywiscie o autach ze wspomaganiem) ?
Obstawiam że to samo co wykrywa dodatkowe obciążenie po włączeniu nawiewu lub innych dodatkowych urządzeń ale gdzie to ustrojstwo się fizycznie znajduje to już nie wiem. Przypuszczam że w kompie jest jakiś układ co wykrywa spadek napięcia w instalacji i automatycznie podbija obroty żeby go wyrównać.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
bolo2610 napisał(a):tyla napisał(a):adriano wydaje mi się, ze pompa ABS jest dodatkowa pompa w aucie i bez niej pompa hamulcowa nadal dziala
zgadza sie.mi klekla w bg pompa abs,wypialem wtyczke od niej i jezdzilem dalej,tyle ze bez abs.
Ale czy wyciagniecie calej pompy i pozostawienie luzno wiszacych przewodow jest dopuszczalne ? Mi sie nie wydaje ale warto zapytac
Z którego dokładnie modelu Forda RS2000 pasuje kolektor wydechowy 4-2-1 do 1.8 DOHC ?
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
djakob napisał(a):Z którego dokładnie modelu Forda RS2000 pasuje kolektor wydechowy 4-2-1 do 1.8 DOHC ?
Jak koniecznie chcesz się bawić w 4-2-1 to możesz spróbować coś porzeźbić z MX5, coś przytniesz coś dospawasz i będzie cacy 4-2-1, ale z własnego doświadczenia wiem że 4-1 da Ci podobne przyrosty. W teorii 4-1 powinien poprawić tylko górę ale w silnikach BP to chyba tak nie działa i poprawia cały zakres
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Wydech powinien spokojnie przetrwać 5-7lat, chociaż z drugiej strony patrząc na specyfiki sypane zimą to może być różnie. Ja bym prysnął hammeritem, kiedyś były w szpreju ale coś ostatnio nie mogę znaleźć.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
na ebayu widziałem ostatnio kolektor+turbina od GTRa tak więc byłoby level up
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Motipa stosowałem do malowania kolektora ssącego i w porównaniu do hammerite to dalej skłaniałbym się ku temu drugiemu. Motip fajnie kryje i jest odporny na temp. ale tworzy cienką warstwę, a hammerite przy grubszym położeniu (nie wiem czy jest tak samo w sprayu ale ten kładziony pędzlem tak ma) tworzy grubszą powłokę która jest trochę bardziej odporna na uszkodzenia mechaniczne (tworzy się taka dziwna trochę lepka skórka).
Jeżeli martwisz się o temperatury to za plecionką temp. wydechu nie jest już taka wysoka i wg mnie można śmiało dać hammerita.
Jeżeli martwisz się o temperatury to za plecionką temp. wydechu nie jest już taka wysoka i wg mnie można śmiało dać hammerita.
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości