323 BG 1.3 8v wymiana rozrządu

Postprzez marcinwa » 30 lip 2010, 19:03

Witam.Znalazłem kilka tematów dotyczących wymiany rozrządu, ale w żadnym nie ma konkretnej odpowiedzi.
Chciałem się dowiedzieć co jest konkretnie do wymiany w moim silniku (b3e) jeśli chodzi o rozrząd. Zbliża się termin wymiany i nie wiem co zakupić, z któregoś tematu dowiedziałem się, że cały komplet tj pasek + napinacz.
Tu moje pytanie czy to kompletny zestaw do wymiany? czy wymienia się jeszcze coś pompę wody czy rolki jakieś? Chce wymienić wszystko na raz.
Początkujący
 
Od: 9 gru 2009, 18:14
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 323 BG 1990r 1.3 8v

Postprzez Kioto » 30 lip 2010, 21:46

skoro pompa nie ma przeciekow i wszystko wszystko jest w porzadku z z temperatura plynu to po co ja wymieniac ?? kup pasek ,, rolke napinacza ewentalnie simmering walka rozrzadu jesli ma wyciek i tyle ,,
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2010, 00:14
Posty: 167
Skąd: pomorskie
Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r

Postprzez marcinwa » 31 lip 2010, 00:43

Pytam, bo w sklepie naciągaczy nie brakuję czy w warsztatach, którzy by chcieli zarobić i od razu pół osprzętu silnika wymienić.
dzięki za info. W mojej okolicy koszt paska 30 zł + rolka 60 zł tak w razie jak by ktoś kiedyś szukał info na temat co ile kosztuję
Początkujący
 
Od: 9 gru 2009, 18:14
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: Mazda 323 BG 1990r 1.3 8v

Postprzez benq323 » 31 lip 2010, 10:11

Ja bym nie kupował najtańszego kompletu. Lepiej poświęcić parę groszy więcej i kupić coś lepszego producenta. Ja za komplet dałem ok 150 zł z tym jednak nie wiem czy do 16V nie ma różnicy....
pozdro
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez Kioto » 31 lip 2010, 17:09

o witam kolege z ostrody :D blisko mnie ,,, do 16 v nie ma razej ruznicy bloki sa takie same i kolo zembate w glowicy tez ,, jesli pompa wody jest napinaczem jak w oplach vectra/kadett/ Vw golf/polo 1,3 to wtedy zmienia sie pompe bo tak jak mowie jest tez napinaczem paska rozrzadu ale w mazdzie niema potrzeby ,,, olej warsztat i zmien sobie sam ten pasek niema trudno :)
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2010, 00:14
Posty: 167
Skąd: pomorskie
Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r

Postprzez benq323 » 31 lip 2010, 17:34

wymiana nie jest trudna(no może poza dostaniem się do paska rozrządu ;P ) ale pozostaje jeszcze kwestia odpowiedniego ustawienia po wymianie... jak kolega nigdy sam nie robił tego jednak proponuje oddać w ręce kogoś obeznanego w temacie bo można narobić troszkę szkody :P
P.S. a kolega Kioto skad dokładnie :D
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez Kioto » 31 lip 2010, 19:57

ja z Zalewa i wszystkie pokrewne okolice :D
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2010, 00:14
Posty: 167
Skąd: pomorskie
Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323