Kupno felg 17 calowe
1, 2
Witam,
Mam zamiar kupic od kolegi Felgi RH 8cali et55 17'' 4X100.Czy to ET nie bedzie przeszkadzało?
Jakie fabryczne jest ET w MX-3 1.6 107 koni 96 rocznik?
z tyłu opny 225/45/17
a jakie z przodu? myslalem o 215/40/17
Czy będą jakies problemy z obcieraniem opon,przy 4 osobach w autku mogą obcierac?Jezdzi kto na takich?Jakies dodatkowe elementy do zawieszenia muszą być dokupione,chodzi o zawieszenie,amortyzaory,sprężyny żeby nie było problemów?
z góry dzieki za odpowiedz
Mam zamiar kupic od kolegi Felgi RH 8cali et55 17'' 4X100.Czy to ET nie bedzie przeszkadzało?
Jakie fabryczne jest ET w MX-3 1.6 107 koni 96 rocznik?
z tyłu opny 225/45/17
a jakie z przodu? myslalem o 215/40/17
Czy będą jakies problemy z obcieraniem opon,przy 4 osobach w autku mogą obcierac?Jezdzi kto na takich?Jakies dodatkowe elementy do zawieszenia muszą być dokupione,chodzi o zawieszenie,amortyzaory,sprężyny żeby nie było problemów?
z góry dzieki za odpowiedz
- Od: 4 kwi 2009, 09:00
- Posty: 13
- Skąd: Kraków/Olkusz
- Auto: MX-3 1.6 16V 96 r
Po co Ci takie szerokie z tyłu w aucie z napędem na przód i to 1.6? To będzie sie ledwo zbierac... Ogolnie temat bardzo często poruszany na forum więc poszukaj i poczytaj
-
wiiteekk
Kolego zaczynam sie bawic w modernizacje tego autka i zapewniam ze nie bedzie tam silniczka 1.6 tylko cos o wiele większego.A jesli chodzi o felgi to prosiłbym o odezwanie sie kogos kto ma 17 w swojej mx-3 i fachowo doradzi.
z góry dziękuje za odpowiedz
z góry dziękuje za odpowiedz
- Od: 4 kwi 2009, 09:00
- Posty: 13
- Skąd: Kraków/Olkusz
- Auto: MX-3 1.6 16V 96 r
No wiele większego silnika to rozsądnym kosztem tam nie wsadzisz
Ale jeśli chodzi o felgi to ja mam założone 16'' na oponach 205/55 i ociera jak cholera o błotniki jak szybciej na garba najadę, albo mocniej w zakręt wejdę, ale jakie ET mam to ci nie powiem.. seryjnie na 15'' jest chyba ET45, ale to z tego co wiem jakoś zależy też dużo od szerokości fegli..
może pomoże ci taki rysunek
i kalkulator rozmiaru opon http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/..
Ale jeśli chodzi o felgi to ja mam założone 16'' na oponach 205/55 i ociera jak cholera o błotniki jak szybciej na garba najadę, albo mocniej w zakręt wejdę, ale jakie ET mam to ci nie powiem.. seryjnie na 15'' jest chyba ET45, ale to z tego co wiem jakoś zależy też dużo od szerokości fegli..
może pomoże ci taki rysunek
i kalkulator rozmiaru opon http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/..
- Od: 28 wrz 2007, 16:45
- Posty: 33
- Skąd: wrocław
- Auto: Mazda MX-3 2.5 KL-ZE LPG
ja z tylu na oponkach t1r 215/35/16 felga wystaje poza nadkole bo szerokosc 9 dosc sporo smigalem i na niedokonca padnietych amorkach potrafilo przycierac przy 2 osobach z tylu a na mocnieszym zakrecie to juz w ogule masakra..
Po zmianie amorkow i sprezyn spokojnie mozna bylo smigac za to przód 195/50/16 szerokosc 7.5 i idealnie wchodzila w nadkole opona bez tarcia czy jakichkolwiek efektow ubocznych
a auto 7cm od dokladki do ziemi
Po zmianie amorkow i sprezyn spokojnie mozna bylo smigac za to przód 195/50/16 szerokosc 7.5 i idealnie wchodzila w nadkole opona bez tarcia czy jakichkolwiek efektow ubocznych
a auto 7cm od dokladki do ziemi
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Ja myslalem o przodzie 215/40/17 czy bedzie jakis problem z obcieraniem?
amortyzatorki bede wymieniał z tylu wiec moze nie bedzie problemu przy tych 225/45/17
najlepiej jakby ktos sie odezwał kto przerabiał ten temat i jezdzi na takich kołach..
amortyzatorki bede wymieniał z tylu wiec moze nie bedzie problemu przy tych 225/45/17
najlepiej jakby ktos sie odezwał kto przerabiał ten temat i jezdzi na takich kołach..
- Od: 4 kwi 2009, 09:00
- Posty: 13
- Skąd: Kraków/Olkusz
- Auto: MX-3 1.6 16V 96 r
Odpuść sobie te koła. Po pierwsze za duże ET i szerokość felgi, po drugie za szerokie i za wysokie opony, po trzecie te felgi są za duże i za ciężkie do silnika b6
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jeżeli chodzi o 17 są jak najbardziej efektowne i najlepsze do mxa, 1,6 da rade, jedyne co to delikatne podcięcie przednich nadkoli do tego niskoprofilowe opony i jest ekstra, widziałem też 18 w mx ale ja stawiam na max 17
ja mam takie u siebie w V6 205/45/17 przód i 215/45/17 tył, jeżeli chodzi o niski profil 225 będzie za szeroki i będzie tragedia wyglądał 215 jest w sam raz na felgę, pasuje idealnie, przód dajesz węższą dlaczego iż zobaczysz jaką będziesz miał zaje... skrętność
ja mam takie u siebie w V6 205/45/17 przód i 215/45/17 tył, jeżeli chodzi o niski profil 225 będzie za szeroki i będzie tragedia wyglądał 215 jest w sam raz na felgę, pasuje idealnie, przód dajesz węższą dlaczego iż zobaczysz jaką będziesz miał zaje... skrętność
Ostatnio edytowano 25 gru 2012, 01:39 przez ghost-rider11, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
silniczek bedzie do wymiany
ghost-rider11 odezwi sie na pw
robiles cos z zawieszeniem,wymieniales amortyzatory?Jak wyglada to przy komplecie 4 osob? obciera cos?
ghost-rider11 odezwi sie na pw
robiles cos z zawieszeniem,wymieniales amortyzatory?Jak wyglada to przy komplecie 4 osob? obciera cos?
- Od: 4 kwi 2009, 09:00
- Posty: 13
- Skąd: Kraków/Olkusz
- Auto: MX-3 1.6 16V 96 r
Jak już uparłeś się na 17 cali to szukaj o szerokości 7j ET35. Do tego opony 215/40/17 i to będzie najlepsza opcja, bo koło nie chowa się w nadkolu ani nie wystaje poza obrys auta. Nic nie obciera i nic nie trzeba podcinać
Tak wygląda ten zestaw na seryjnym zwieszeniu:
Tak wygląda ten zestaw na seryjnym zwieszeniu:
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Felgi RH 8cali et55 17'' 4X100
to musialbym zmiejszyc ET poprzez dystanse.Jaki jest rozmiar piasty w Mx-3 jaki dystans bylby dobry?
to musialbym zmiejszyc ET poprzez dystanse.Jaki jest rozmiar piasty w Mx-3 jaki dystans bylby dobry?
- Od: 4 kwi 2009, 09:00
- Posty: 13
- Skąd: Kraków/Olkusz
- Auto: MX-3 1.6 16V 96 r
czyli po zastosowaniu dystansu to felga bedzie taka jak by miala ET 40? Tak to mam rozumiec?
- Od: 4 kwi 2009, 09:00
- Posty: 13
- Skąd: Kraków/Olkusz
- Auto: MX-3 1.6 16V 96 r
Jakie dystanse zastosowac,muszą byc ze szpilkami czy normalny dystans nakladany na te obecne szpilki?
- Od: 4 kwi 2009, 09:00
- Posty: 13
- Skąd: Kraków/Olkusz
- Auto: MX-3 1.6 16V 96 r
Przecież tłumaczyłem ci to wczoraj, dystanse są po to żeby zwiększyć odległość od piasty czy tak jak byś przesunął koło a przestrzeń między felgą a piastą czymś wypełnił czyli dystansem, ale za to będzie więcej wystawało koło bo to jest przecież logiczne, nie wiem jaki będzie max w mx3 ale jak dasz dystans to może być taka opcja że będą koła wystawały za obrys auta będziesz musiał poszerzać błotniki, z przodu opony dajesz najwęższe jak się da żeby zminimalizować ryzyko obcierania....
Jeżeli wsadzisz koło i będziesz miał mało miejsca od budu albo nie będziesz mógł przykręcić koła to kupujesz dystans, proste ale jeżeli chodzi o przód to czekają cię modyfikacje nadkoli i do tego najwęższe opony jak się tylko da, chyba że nie zamierzasz skręcać autem to zakładaj jakie chcesz
Jeżeli wsadzisz koło i będziesz miał mało miejsca od budu albo nie będziesz mógł przykręcić koła to kupujesz dystans, proste ale jeżeli chodzi o przód to czekają cię modyfikacje nadkoli i do tego najwęższe opony jak się tylko da, chyba że nie zamierzasz skręcać autem to zakładaj jakie chcesz
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
ghost-rider11 napisał(a):Przecież tłumaczyłem ci to wczoraj, dystanse są po to żeby zwiększyć odległość od piasty czy tak jak byś przesunął koło a przestrzeń między felgą a piastą czymś wypełnił czyli dystansem, ale za to będzie więcej wystawało koło bo to jest przecież logiczne, nie wiem jaki będzie max w mx3 ale jak dasz dystans to może być taka opcja że będą koła wystawały za obrys auta będziesz musiał poszerzać błotniki, z przodu opony dajesz najwęższe jak się da żeby zminimalizować ryzyko obcierania....
Jeżeli wsadzisz koło i będziesz miał mało miejsca od budu albo nie będziesz mógł przykręcić koła to kupujesz dystans, proste ale jeżeli chodzi o przód to czekają cię modyfikacje nadkoli i do tego najwęższe opony jak się tylko da, chyba że nie zamierzasz skręcać autem to zakładaj jakie chcesz
nie wypisuj glupot
Nie baw się w żadne dystanse
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości