Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Opinie i Informacje
Osobiscie sceptycznie podchodze do 11 letniego auta z przebiegiem 130tys sprzedawanego przez handlarza. Widac ze auto przygotowane do sprzedazy – np umyty silnik. Wg mnie niemcy pokonują wiecej kilometrow miesiecznie niz my, a przeciez auto typu kompakt nie sluzy zonie na zakupy. Nie twierdze ze perelki sie nie zdarzają, ale co powiedziec na to że 90% aut oferowanych przez handlarzy to "żylety", "igiełki", z silnikiem "pszczółką" i równie beznadziejnym określeniem "w dizlu" albo "w gazie" i z przebiegiem poniżej 150.000 .W każdym razie nie odradzam zakupu a jedynie uczulam – bądź więc czujny i dobrze sprawdź przed zakupem
- Od: 23 sty 2005, 15:56
- Posty: 11
- Skąd: Gliwice
- Auto: 626 GE 1.8 Sedan Europa
Ja miesiąc temu osobiście byłem po auto w Niemczech, i mogę powiedzieć jedno – żadne z aut które tam oglądałem, mające powyżej 10 lat nie miały przebiegu poniżej 170.000. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale to naprawdę rzadkość, i ich cena jest oczywiście wyższa. Plusem takiego wyjazdu jest to że sam możesz dokładnie poszukać co Ci pasuję, i sprawdzić czy auto ma aktualny niemiecki przegląd, wtedy jego przebieg jest dokładnie udokumentowany. Ja miałem szczęście zakupić 323F(BA) 1.5 z roku 1995 z przebiegiem 178.000 i oczywiście aktualnym przeglądem technicznym ważnym w Niemczech do połowy roku 2007, dzięki czemu wróciłem autkiem na kołach pokonujac 1100 km i dokładnie po drodze go testując Co do jego ceny to Madzia po opłatach wyszła mnie kilka tysięcy taniej niż dałbym za nią w Polsce
- Od: 14 lip 2006, 15:54
- Posty: 26
- Skąd: Kraków/Proszowice
- Auto: M6 GG "06 2,0 147KM
no a mi padl prawdopodbnie przeplywomierz i juz 3 mechanior nie moze mi pomoc , a nie bede kupowal przeplywki (mega droga) skoro nie mam 100% pewnosci ze to to ...
co mam robic
co mam robic
- Od: 18 lip 2006, 01:00
- Posty: 8
- Skąd: Opole
- Auto: VW GOLF 4 KOMBI 1.9TDI :D
BART30 napisał(a):Ja miesiąc temu osobiście byłem po auto w Niemczech, i mogę powiedzieć jedno – żadne z aut które tam oglądałem, mające powyżej 10 lat nie miały przebiegu poniżej 170.000. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale to naprawdę rzadkość, i ich cena jest oczywiście wyższa.
Owszem, ja sprowadzilem moja rok temu (miala 9 lat) i przebieg 137.000 dalem za nia nie cale 100 Eu... co z tego jak po roku wladuje w nia reszte jak pisalem wyzej przeplywka ;(
- Od: 18 lip 2006, 01:00
- Posty: 8
- Skąd: Opole
- Auto: VW GOLF 4 KOMBI 1.9TDI :D
LOCOSP napisał(a):dalem za nia nie cale 100 Eu
chyba zapomniałeś dodać jedno zero. A co do przepływomierza...to jest chyba norma ... ...miałem to samo
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
No dokladnie zabraklo mi jednego zera
- Od: 18 lip 2006, 01:00
- Posty: 8
- Skąd: Opole
- Auto: VW GOLF 4 KOMBI 1.9TDI :D
Ja kupiłem swoją 323 F BA, 3 tygodnie temu za 10 tys. zł z przebiegiem 123 tys. km, rocznik 96, technicznie wszystko ok, wizualnie wiadomo po 10 lat nie bedzie to ideał Ale ogólnie jestem zadowolony, autko sprawuje się jak dotąd bez zarzutu Ofc kupiłem od prywatnego gościa z ogłoszenia na otomoto mieszkającego niedaleko I odrazu widać, że nie była myta ani picowana do sprzedania bo gość użytkował ją na codzień i oglądałem ją nawet brudną Mimo to zdecydowałem się Jak widać jak się troche poszuka to można kupić w niezłej cenie takie autko
Poznasz głupiego po postach jego
- Od: 23 sie 2006, 20:59
- Posty: 836
- Skąd: Mysłowice
- Auto: Prelude BB9
gdzie mi zdjagnozuja mazde na opolszczyznie jestem zalamany – po 3-ech mechanikach auto dale nie jezdzi
- Od: 18 lip 2006, 01:00
- Posty: 8
- Skąd: Opole
- Auto: VW GOLF 4 KOMBI 1.9TDI :D
Panowie bardzo prosze o skierowanie mnie i mojego auta w odpowiednie miesce , gdzie nam pomogą, wyeliminowalem kolejna z ewentualnych przyczyn przez ktore moja mazda nie jezdzi , prosze o pomoc objawy sa takie: ze jak jest zimny jezdzi normalnie, jak sie zagrzeje wariuje jak daje gaz to mam efekt jakbym hamowal silnikiem dlawi sie strzela , potem zaskoczy i znowu wychamuje i znowu zaskoczy , na wolnych obrotach chodzi normalnie , jak sie wkreca delikatnie to sie wkreca i trzyma obroty ( na luzie) na biegu to wariacje jak opisywalem trche wyzej
Bardzo prosze o pomoc wskazowki itp
LOCO
Bardzo prosze o pomoc wskazowki itp
LOCO
- Od: 18 lip 2006, 01:00
- Posty: 8
- Skąd: Opole
- Auto: VW GOLF 4 KOMBI 1.9TDI :D
LOCOSP napisał(a):Panowie bardzo prosze o skierowanie mnie i mojego auta w odpowiednie miesce , gdzie nam pomogą
http://www.autojaksa.com.pl
LOCOSP napisał(a):Panowie bardzo prosze o skierowanie mnie i mojego auta w odpowiednie miesce , gdzie nam pomogą,
http://www.autojaksa.com.pl/
Solidna firma
Im wyżej się siedzi tym dotkliwszy jest upadek.
- Od: 30 sie 2006, 20:24
- Posty: 11
- Skąd: Baby Górne
- Auto: trabant
niestety nie dojade do Warszawy
- Od: 18 lip 2006, 01:00
- Posty: 8
- Skąd: Opole
- Auto: VW GOLF 4 KOMBI 1.9TDI :D
witam
kupilem sobie pare dni temumazde 323C 1,5 DOHC 95r.
moze tak zaczne:
do wymiany mialem swozen laczniki stabilizatora olej filtr oleju pasek alternatora i to wsio.
jeszcze jedna rzecz mnie boli w tym autku:( a mianowicie powyzej predkosci 50km/h zaczyna sie jakby metaliczny dzwiek w okolicach przodu samochodu. Mówiono mi ze sa to lozyska do wymiany albo jakas blacha w okolicach katalizatora. wycielem katalizator razem z naprawa wymienionych wyzej czesci i nastepnego dnia z rana mialem niespodzianke... po nocy gdy silnik jest zimnypo odpaleniu furki zaczyna kopcic dosc sporym dymem z rury wydechowej przed wymiana tego nie bylo!!! co to moze byc. Gdy silnik zagrzeje sie to juz nie kopci! tylko po nocce.
gdy zmienialem olej to poprzedni wlasciciel dal mi 3litry oleju ktory wczesniej on zalewal do silnika wiec dokupilem Mobila S pol syntetyk 10W/40W jego rowniez byl polsyntetyczny o takich parametrach choc nieznam firmy bo lany byl z beczki. prosil bym o pomoc jesli ktos wie w czym problem. Moze to przez ten wyciety katalizator?? czy wyciecie katalizatora w takim japoncu moze spowodowac jakas szkode?? wycinalem juz katalizatory w alfach i oplach i byl cacy czy w mazdzie to moze przyniesc jakies nie pozadane skutki??
moja 323C ma jeszcze caly koncowy tlumik REMUSA sportowe zawieszenie eibacha i felgi 15/195/50
kupilem sobie pare dni temumazde 323C 1,5 DOHC 95r.
moze tak zaczne:
do wymiany mialem swozen laczniki stabilizatora olej filtr oleju pasek alternatora i to wsio.
jeszcze jedna rzecz mnie boli w tym autku:( a mianowicie powyzej predkosci 50km/h zaczyna sie jakby metaliczny dzwiek w okolicach przodu samochodu. Mówiono mi ze sa to lozyska do wymiany albo jakas blacha w okolicach katalizatora. wycielem katalizator razem z naprawa wymienionych wyzej czesci i nastepnego dnia z rana mialem niespodzianke... po nocy gdy silnik jest zimnypo odpaleniu furki zaczyna kopcic dosc sporym dymem z rury wydechowej przed wymiana tego nie bylo!!! co to moze byc. Gdy silnik zagrzeje sie to juz nie kopci! tylko po nocce.
gdy zmienialem olej to poprzedni wlasciciel dal mi 3litry oleju ktory wczesniej on zalewal do silnika wiec dokupilem Mobila S pol syntetyk 10W/40W jego rowniez byl polsyntetyczny o takich parametrach choc nieznam firmy bo lany byl z beczki. prosil bym o pomoc jesli ktos wie w czym problem. Moze to przez ten wyciety katalizator?? czy wyciecie katalizatora w takim japoncu moze spowodowac jakas szkode?? wycinalem juz katalizatory w alfach i oplach i byl cacy czy w mazdzie to moze przyniesc jakies nie pozadane skutki??
moja 323C ma jeszcze caly koncowy tlumik REMUSA sportowe zawieszenie eibacha i felgi 15/195/50
BMW 325i & MAZDA 323C
- Od: 11 wrz 2006, 17:57
- Posty: 7
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: mazda 323C 1,5 16v 95r
Poszukuję instrokcji obslugi do tego modelu , najlepiej w PDF'ie
dzieki pozdrawiam
dzieki pozdrawiam
- Od: 18 lip 2006, 01:00
- Posty: 8
- Skąd: Opole
- Auto: VW GOLF 4 KOMBI 1.9TDI :D
kem44 napisał(a):witam
kupilem sobie pare dni temumazde 323C 1,5 DOHC 95r.
moze tak zaczne:
do wymiany mialem swozen laczniki stabilizatora olej filtr oleju pasek alternatora i to wsio.
jeszcze jedna rzecz mnie boli w tym autku:( a mianowicie powyzej predkosci 50km/h zaczyna sie jakby metaliczny dzwiek w okolicach przodu samochodu. Mówiono mi ze sa to lozyska do wymiany albo jakas blacha w okolicach katalizatora.
Mialem to samo poprubuj dokrecic blache oslaniajaca goracy silnik ( jak otworzysz maske zobaczysz przed silnikiem taka "rękę") u mnie to napieprzalo, i po usunieci katalizatora teraz mam to samo teraz to nadmiar mocy wychodzi szczlinami hehehehe
pozdro
- Od: 18 lip 2006, 01:00
- Posty: 8
- Skąd: Opole
- Auto: VW GOLF 4 KOMBI 1.9TDI :D
czyli te dymienie z rury z samego ranca jak sobie furka postoi nocką to przez ten wyciety katalizator?? czyli jak bym wstawil nowiutki katalizatorek to tego dymienia nie bedzie?? a wracajac do tego dzwieku metalicznego to jak wogoleodkrece ta oslonke to tego dzwieku nie bedzie??
A tak wogole mazdzianka jest do sprzedania!!:) lub na zamianke na BMW e36v coupe 318is
A tak wogole mazdzianka jest do sprzedania!!:) lub na zamianke na BMW e36v coupe 318is
BMW 325i & MAZDA 323C
- Od: 11 wrz 2006, 17:57
- Posty: 7
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: mazda 323C 1,5 16v 95r
Oj, mysle, ze na dymienie pomoze remont.
remont nie jest potrzebny bo gdyby silnik bylby kiepski to kopcil by ciagle a tak nie jest!!! pozatym bralby olej a nie bierze! silniczek jest lala cichutko i rowno pracuje i pali bez problemu... a ten dymek z rurki z rana to juz wiem ze to przez wyciety katalizator!
BMW 325i & MAZDA 323C
- Od: 11 wrz 2006, 17:57
- Posty: 7
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: mazda 323C 1,5 16v 95r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości