Mazda 323 BA i swap silnika? – wspólna dyskusja

Mazda 323 1994–1998

Postprzez Kociak500 » 25 lis 2016, 12:57

Żeby to działało musisz mieć cała wiązka z wersji poliftowej Silnik jako sam w sobie raczej się nie różni ale jego osprzęt jest inny przed liftem i po lifcie Dlatego żeby to wszystko miało ręce i nogi musisz mieć wiązke poliftowa i osprzęt poliftowy Jeżeli chcesz kupić silnik przedliftowy i wiązke z kompem przedlift to nie połączysz tego z resztą wiązki w swoim aucie Musiał byś cała wiązke w swoim aucie zmienić na przedliftowa Cała czyli nie tylko wiązke silnika ale też ta pod deska i w całym aucie A to wiąże się z innymi zegarami itd
Da się te wiązki (przedlift i polift) jakoś połączyć ze sobą nawet jest tu na forum osoba która ma tak połączone Ale to potrzeba schematów i sporej wiedzy co z czym połączyć
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez Darecki16 » 26 lis 2016, 17:22

Znalazlem na olx mazde na czesci tyle że nie ma komputera już sprzedany same kable zostaly i ta mazda jes poliftowa ale czy oprucz kbli musze jeszcze cos zmienic
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez Kociak500 » 26 lis 2016, 17:35

No musiał bys jeszcze znaleźć kompa poliftowego Zostaje jeszcze problem immobilizera czy twój podejdzie pod nowego kompa czy lepiej kupić kompa razem z centralka od imo Niech się ktoś wypowie jeszcze
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez Darecki16 » 26 lis 2016, 17:50

Coś mechanik wspominał o imo też
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez Kociak500 » 26 lis 2016, 17:53

Najlepiej jak znajdziesz kompa to bierz z centralka od imo cewka i kluczykiem
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez Darecki16 » 26 lis 2016, 18:09

Wiem patrzylem na allegro ale piszą ogłoszenia ze od roku1996 do 1998 wiec niewiadomo z którego to roku a po drugie strasznie to drogie jest a najgorzej że ja kupiłem z silnikiem stacyjke komputer i główną wiązkę i nie wiem czy nie sprzedam tego silnika i nie kupie 1.5 bo to mnie przerośnie finasowo
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez Kociak500 » 26 lis 2016, 18:33

Silnik kupiłeś sam slupek czy z osprzętem? Kolektor ssący aparat zapłonowy itd?
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez Darecki16 » 26 lis 2016, 19:21

Wszystko kupiłem silnik osprzet skrzynie z półosiami sanki teraz rozrzod wymieniłem uszczelniacze komputer stacyjke i głowną wiązke to wszystko razem łkupiłem i pewnie to sprzedam morze ktoś to kupi
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez luki_92_92 » 26 lis 2016, 19:41

Czytam czytam i nie wiem czy się śmiać, czy płakać :D zmiana zegarów, deski? co jeszcze, może tylną kanape niech wymieni na przedliftową? <lol> Mam polifta 98 1.5 z silnikiem 1.8 przedlift 96, nic poza silnikiem z osprzętem, skrzynią, półosiami i kompem nie wymieniałem.

potrzwbujesz pinout ecu 1.8 przedlifta, który jest w autodacie, i pinout ecu 1.5 polifta, którego nie ma nigdzie. Nawet w aso nie mają do polifta ;P Za ECUasz wtyczki, w polifcie są całkiem inne. cały myk polega na tym, że musisz od ecu do tych wtyczek mieć kawałek wiązki z przedlifta, ale poprzepinać piny w te poliftowe wtyczki, żeby to ze sobą spiąć. i właśnie do tego potrzebny ci pinout, żeby wiedzieć który kabel jest od czego.

Sam pinout do 1.5, którego nie ma nikt, załatwiłem z nowej zelandii i wrzucałem tu na forum w temacie o swapie Z5 na BP w dziale tuning mechaniczny. Szukaj. Jak nie znajdziesz to kaplica, bo padł mi dysk i już go nie mam.

znalazem tego posta ale link wygas, take powodzenia w szukaniu <nie powiem>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 18:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Kociak500 » 26 lis 2016, 20:04

No właśnie w tym jest cały problem da się zrobić ale nikt nie wie jak Wiedziałem że tobie ktoś tak robił i w tym była cała nadzieja Ale widzę że lipa Bez pinout nie da się albo trzeba kombinować z podmiana wiązki
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez Darecki16 » 26 lis 2016, 20:08

A co to jest ten pinout powiem szczerze że ciemna masa jestem w tych nazwach :)
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez Kociak500 » 26 lis 2016, 20:13

Spis pinów we wtyczce To jest opis który kabelek za co odpowiada Mając taki opis przepinasz piny i ogień A bez tego nie wiadomo co z czym połączyć
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez Darecki16 » 26 lis 2016, 20:15

Aha bez schematu nie zrobie tego pewnie
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez Bo_Lo » 26 lis 2016, 20:47

Raczej na pewno.uzupełniłbyś profil,wiadomo by bylo skąd jesteś,może ktoś z okolicy się odezwie z pomocą.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Darecki16 » 26 lis 2016, 21:21

Juz uzupelniem profl
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez rafał88 » 27 lis 2016, 07:58

Juz widze auto idzie na sprzedaz. Takze powodzenia w sprzedazy takiego czegoś <glupek2> Lepiej jakbys dociągnał projekt do konca.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Darecki16 » 27 lis 2016, 12:42

Latwo mówić jak nie jest to proste ogarnoc
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez rafał88 » 27 lis 2016, 23:22

BA to nie jakia skomplikowany samochod takze nie jest trudno tylko zdobyc graciarnie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Darecki16 » 27 lis 2016, 23:36

Mysle że znajde graty do niej i jo uruchomie bo juz czas zeby znowu po drodze jezdzila z drugim sercem
Początkujący
 
Od: 23 lis 2016, 19:15
Posty: 16
Skąd: Zgrzebichy
Auto: Mazda 323f ba 1998

Postprzez rafał88 » 28 lis 2016, 09:00

Bo to co za nią wezmiesz to wartosc samej jednostki ktora włozyles pod maska... Takze nie opłacalne, lepiej skonczyc i miec auto do jazdy i 26kuni wiecej :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323