Mazda 323 BA i swap silnika? – wspólna dyskusja
Mam w sumie cala wiazke od tego silniczka z komputerem, przeplywomierzem ale jest wstanie strednim i chcialem zostawic orginalna...dzieki troche mnie uspokoiles....z elektryki jestem jeszcze laik powiedzmy a koles z ktorym to robie nie wiele wiecej wie odemnie...:D
Skrzynia od 1,3 sprzeglo-spiekowe i kolo zamachowe tez 1,3 wszystko pasuje ladnie zobaczymy jak przeguby a za info i ogolne info dzieki dla Corey-a
Skrzynia od 1,3 sprzeglo-spiekowe i kolo zamachowe tez 1,3 wszystko pasuje ladnie zobaczymy jak przeguby a za info i ogolne info dzieki dla Corey-a
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
heh nie ma sprawy
dokladne info i zdjecia co do wiazki masz na mojej stronie www.coreygarage.hardcore.pl
nie wykorzystuj wiazki z 1.3 to rzezba
przekladka jest banalna , kostki pasuja , z wprawa nie trzeba zdejmowac deski ani zadnego plastiku z niej
jak bedziesz mial konkretne pytania to wal
dzisiaj wymyslilismy patent na nieslizgajace sie sprzeglo do takiego swapu za rozsadne pieniadze i zachowujac kolo zamachowe z 1.3
dokladne info i zdjecia co do wiazki masz na mojej stronie www.coreygarage.hardcore.pl
nie wykorzystuj wiazki z 1.3 to rzezba
przekladka jest banalna , kostki pasuja , z wprawa nie trzeba zdejmowac deski ani zadnego plastiku z niej
jak bedziesz mial konkretne pytania to wal
dzisiaj wymyslilismy patent na nieslizgajace sie sprzeglo do takiego swapu za rozsadne pieniadze i zachowujac kolo zamachowe z 1.3
- Od: 8 wrz 2006, 19:27
- Posty: 74
- Auto: st162
No wlasnie i znowu sprzecznosc...i co mam zrobic wiazke mam od 1,8 ale poucinana nie wiadomo zabardzo co od czego i w porownaniu z tym foto z tym "łysym"(bez urazu) to mam jej 4 razy wiecej...
Orin mowi ze podejdzie od 1,3 bez wiekszych przerobek...o ile wogle...
Orin napisał(a):Skoro masz wtryski to nic się nie martw – ja znalazłem różnice w 3 czy 4 pinach przy kompie (chodziło o sterowanie dwoma elektrozaworami, a nie jednym z tego co pamiętam). Mam nawet rozpiskę który sygna ł trzeba ew zmienić,
Orin mowi ze podejdzie od 1,3 bez wiekszych przerobek...o ile wogle...
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
ten łysy trzyma to co trzeba wymienic czyli wizke silnikowa – po kij ci wymieniac te gowna do nawiewow ,stacyjki i innych [tiiit]
pasuje na pewno – jeszcze dzisiaj jezdzilem mazda
odlacz komputer , pod nim bedziesz mial jeszcze ok 4-5 duzych kostek , wyjmujesz wszystkie, troche srubkowania i wymujesz cala wiazke silnikowa z grodzi , ten sam element montujesz z wiazki z 1.8 i gotowe!! mozna odpalac
pasuje na pewno – jeszcze dzisiaj jezdzilem mazda
odlacz komputer , pod nim bedziesz mial jeszcze ok 4-5 duzych kostek , wyjmujesz wszystkie, troche srubkowania i wymujesz cala wiazke silnikowa z grodzi , ten sam element montujesz z wiazki z 1.8 i gotowe!! mozna odpalac
- Od: 8 wrz 2006, 19:27
- Posty: 74
- Auto: st162
a powiedz mi jeszcze gdzie wchodzi ta wiazka do wnetrza auta od strony komputera czyli pasarzera czy od strony kierowcy
[b]Swapy soft turbo...nie typowe przerobki samochodow... pisz...! specjalizacja OPEL MAZDA 323
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
Ok dzieki czyli weekendzik w kabelkach...mozna powiedziec i na skrecaniu...ciekaw jestem...hehe:)
[b]Swapy soft turbo...nie typowe przerobki samochodow... pisz...! specjalizacja OPEL MAZDA 323
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
Piciu wymieniasz sam silnik czy coś jeszcze (np:tarcz) ?
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
Sam silnik i podlanczam go do napedu z 1,3 sprzeglo docelowo bedzie spiekowe czekam az mi to zrobia bo czeka sie kolo miesiaca...
[b]Swapy soft turbo...nie typowe przerobki samochodow... pisz...! specjalizacja OPEL MAZDA 323
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
a co z ukłdem hamulcowym (tarcze) półośki sprężyny amory czy ci to wytrzyma?
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
Manieko i Kasor1 napisał(a):a co z ukłdem hamulcowym (tarcze) półośki sprężyny amory czy ci to wytrzyma?
Amorki i sprzezyny mam sportowe utwardzone...hamulce zostawiam takie jak sa z tylu tylko tarcze zamontuje zamiast bebnow...poloski itp od 1,3 duzych roznic nie ma miedzy 1,8 a 1,3...
[b]Swapy soft turbo...nie typowe przerobki samochodow... pisz...! specjalizacja OPEL MAZDA 323
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
http://hurtownicy.npx.pl/forum/index.php
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
chyba że tak bo słyszałem że nieraz można np półośki poukręcać
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
już niestety widziałem ukręconą tak że jest to możliwe... dlatego pytam przecież to wszystko jest liczone i gdyby tak było że wytrzyma każda to do każdego modelu był by jeden rodzaj półośki myślę żeby to koncernom było na ręke mniejsze koszty produkcji a le tak nie jest jestem z wykształcenia technikiem mechanikiem i wiem że siły działają przy różnych mocach napewno różne i mat. może nie wytrzymać
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
a ja jestem inzynierem mechanikiem
wspolczynnik bezpieczenstwa w poloskach w mazdzie jest na tyle duzy ze mozna spac spokojnie
pozatym praktyka pokazala ze jest to jeden z mocniejszych elementow przy takiej przerobce
to ze sie kiedys gdzies urwala to albo uszkodzenie albo wada materialowa
wspolczynnik bezpieczenstwa w poloskach w mazdzie jest na tyle duzy ze mozna spac spokojnie
pozatym praktyka pokazala ze jest to jeden z mocniejszych elementow przy takiej przerobce
to ze sie kiedys gdzies urwala to albo uszkodzenie albo wada materialowa
- Od: 8 wrz 2006, 19:27
- Posty: 74
- Auto: st162
corey – z całym szacunkiem, ale widziałem jak mój kuzyn przy 1,8 GT półośki zmieniał średnio raz/dwa razy do roku Fakt że auto katował: leciały przeguby, sworznie w zawieszeniu itp, ale półośki także Skrzynia zaś ani sprzęgło jakoś nie posypała się nigdy
Co do półosi – kupował i zamienniki oryginalne, i podróby – różnica taka że ori zmieniał tylko raz do roku Autem tym zrobił jednak 250 tyś km bez poważniejszego remontu. Skoro Ty nie możesz z kumplami ukręcić ośki, to chyba coś słabo się staracie, albo takie lipne wkładacie inne elementy że się one wcześniej wysypują
Jest jeszcze jedna możliwość o której kiedyś ktoś wspomniał w innym temacie: takie Mazdy często nie miały łatwego życia, przez co być może trafiły wam się tylko egzemplarze maksymaknie zakatowane...
Co do półosi – kupował i zamienniki oryginalne, i podróby – różnica taka że ori zmieniał tylko raz do roku Autem tym zrobił jednak 250 tyś km bez poważniejszego remontu. Skoro Ty nie możesz z kumplami ukręcić ośki, to chyba coś słabo się staracie, albo takie lipne wkładacie inne elementy że się one wcześniej wysypują
Jest jeszcze jedna możliwość o której kiedyś ktoś wspomniał w innym temacie: takie Mazdy często nie miały łatwego życia, przez co być może trafiły wam się tylko egzemplarze maksymaknie zakatowane...
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
to dobrze ze sprzedal , wszystkie przypadki ukreconych polosiek jakie widzialem byly w samochodach po dzwonie – krzywo osadzony silnik , jesli wszystko jest w porzadku to nie ma prawa sie cos takiego stac
PICIU – i jak z elektryka? jak bedziesz mial dalej problem to zrobi ci jakies foto story
PICIU – i jak z elektryka? jak bedziesz mial dalej problem to zrobi ci jakies foto story
- Od: 8 wrz 2006, 19:27
- Posty: 74
- Auto: st162
No wiec silnik juz jest w kascie elektryka od 1,8 okazala sie lekko szturchnieta tzn najwazniejsze kostki byly rozjebane i jedna od kompa odcieta(wymieklem wtedy..)auto jeszcze stoi u elektryka i podlanczaja! juz odpalilo ale cos bylo nie tak z sterowaniem wtryskami...dzisiaj jade zoabczyc co zrobili:/ potem jeszcze do blacharza na przerobienie maski i nadkoli...
- Od: 21 lut 2007, 18:00
- Posty: 205
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BF B6T '88r.
Skoda Rapid 1.2 TFSI '16r.
126p '98r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości