FOTORELACJA – Montaż aluramek
1, 2
Witam chciałem przedstawić fotorelacje z montażu alu ramek zegarów do mazdy BA 323F
Na początku odkładamy klapkę z lewej strony(taka płaska zakańcza kokpit)Pod nią mamy dwie o to śrubki:
Po ich odręceniu wypinamy te dwa bolce(te zaraz przy śrubkach)Po czym wkładamy rękę miedzy osłonę kierownicy a ten odo plastik:
i pociągamy go do góry trzyma sie na haczykach
Kiedy osłona zdjęta ukazują nam sie te oto 2 srubki:
Odkrecamy je i opuszczame kierownice max na dół.
Potem chwytamy za ten czarny ,,daszek" nad zegarami i pociągamy do siebie wyskoczy z zatrzasków(ale nie wyciągamy całkiem!!)
Teraz z prawej str wypinamy kostki od zegarka,awaryjnego i tylnej szyby:
Możemy troszke dalej kokpit pociągnąc aby siegnąc do wtyczek od wys swiatłem i siły oświetlenia:<br>
No i ostatnie wtyczkę tym razem z lewej str od halogenów i mgielnego. Po odpięciu możemy wyjąc całkiem obudowę.
Ukazują sie nam teraz 4 śrubki:
Odkrecamy je i delikatnie wyciągamy zegary na tyle aby można było wypiąc wtyczki z nich.Po czym zdejmujemy tą odłone zegarów:
Wciskamy ramki i składamy efekt??
EDIT by Marek: Przeniosłem obrazki na serwer MS
Na początku odkładamy klapkę z lewej strony(taka płaska zakańcza kokpit)Pod nią mamy dwie o to śrubki:
Po ich odręceniu wypinamy te dwa bolce(te zaraz przy śrubkach)Po czym wkładamy rękę miedzy osłonę kierownicy a ten odo plastik:
i pociągamy go do góry trzyma sie na haczykach
Kiedy osłona zdjęta ukazują nam sie te oto 2 srubki:
Odkrecamy je i opuszczame kierownice max na dół.
Potem chwytamy za ten czarny ,,daszek" nad zegarami i pociągamy do siebie wyskoczy z zatrzasków(ale nie wyciągamy całkiem!!)
Teraz z prawej str wypinamy kostki od zegarka,awaryjnego i tylnej szyby:
Możemy troszke dalej kokpit pociągnąc aby siegnąc do wtyczek od wys swiatłem i siły oświetlenia:<br>
No i ostatnie wtyczkę tym razem z lewej str od halogenów i mgielnego. Po odpięciu możemy wyjąc całkiem obudowę.
Ukazują sie nam teraz 4 śrubki:
Odkrecamy je i delikatnie wyciągamy zegary na tyle aby można było wypiąc wtyczki z nich.Po czym zdejmujemy tą odłone zegarów:
Wciskamy ramki i składamy efekt??
EDIT by Marek: Przeniosłem obrazki na serwer MS
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
dodałem do fotorelacji i poprawiłem delikatnie temat
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
konrad278 napisał(a):Po ich odreceniu wypinamy te dwa bolce(te zaraz przy śrubkach)Po czym wkładamy reke miedzy osłone kireownicy a ten odo plastik
W tym miejscu brakuje ci jednego klipsa, ja za pierwszym razem gdy rozbieralem deske uszkodzilem go. Znajduje sie w schowku zaraz kolo zamka.
Konrad troszke peknieta masz ta szybke Do poprawy
Pablo napisał PS. czy trzeba aż tyle rozbierać żeby dostać się do tych zegarów?
To zalezy ktory rocznik auta masz jesli sprzed liftu, to tak musisz sie napracowac jesli po lifcie to troche mniej roboty, opis gdzies jest w fotorelacjach.
- Od: 3 cze 2008, 21:58
- Posty: 207
- Skąd: Dublin/Opole
- Auto: Mazda 323F BA1.8
wesoly75 napisał(a):W tym miejscu brakuje ci jednego klipsa, ja za pierwszym razem gdy rozbieralem deske uszkodzilem go. Znajduje sie w schowku zaraz kolo zamka.
Czy mógłby któryś z Was zaznaczyć na zdjęciu gdzie to jest? W tym schowku pod kierownicą?
- Od: 17 gru 2008, 22:43
- Posty: 120
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f 1.5 Z5 BA 95r
No super...a ja mam pytanko...gdy zakładano mi centralny zamek w bagażniku mechanik zdejmował osłonę z tyłu.Teraz mam wrażenie ze bardziej skrzypi niż przed zdjęciem...
Czy z deska rozdzielcza będzie tak samo? Bo mam zamiar wymienić zegary z obrotomierzem i może właśnie dołożę aluminiowe ramki...
Czy z deska rozdzielcza będzie tak samo? Bo mam zamiar wymienić zegary z obrotomierzem i może właśnie dołożę aluminiowe ramki...
www.vizdesign.pl – wizualizacje wnętrz
- Od: 15 lis 2008, 19:43
- Posty: 31
- Skąd: Bdg
- Auto: Mazda 6 GJ '17 2.0
Ja nic atkiego nie doswiadczyłem;]Cała decha ma woło taką jak by małą gumke która nie pozwala na skrzypienie
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Gandziej napisał(a):Czy mógłby któryś z Was zaznaczyć na zdjęciu gdzie to jest? W tym schowku pod kierownicą?
Tutaj:
Ostatnio edytowano 8 kwi 2015, 09:17 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie obrazków na serwer MS
Powód: Przeniesienie obrazków na serwer MS
- Od: 3 cze 2008, 21:58
- Posty: 207
- Skąd: Dublin/Opole
- Auto: Mazda 323F BA1.8
witam w mazdzie 323F po lifcie więc modele od 97-98r wymiana przebiega szybciej (inaczej troszkę zegary są montowane więc nie trzeba tyle kokpitu rozbierac wystarczy tylko osłonę pod kierownica i te nad nia )
później 2śróbki przed oczami i dwie od spodu -tej łukowatej osłony zegarów i zegarki mamy na zewnątrz
musiałem sam ściągać więc wiem ale jakbędę robił ramki + nowe zegary INDIGLO to dołączę również fotorelację właśnie dlatej garstki ludzi posiadających poliftową wersję by bezpowodu nie rozbierali połowy plastyków z auta
ale trzeba przyznac że ta fotorelacja fajnie zrobiona i jak by każdy robił fotki przy naprawach swojego auta to okoliczni mechaniory ze swoimi warsztacikami mogli bu odejść do lamusa bo to fajnie coś pogrzebać przy autku zwłaśzcza jak wie się co się robi
później 2śróbki przed oczami i dwie od spodu -tej łukowatej osłony zegarów i zegarki mamy na zewnątrz
musiałem sam ściągać więc wiem ale jakbędę robił ramki + nowe zegary INDIGLO to dołączę również fotorelację właśnie dlatej garstki ludzi posiadających poliftową wersję by bezpowodu nie rozbierali połowy plastyków z auta
ale trzeba przyznac że ta fotorelacja fajnie zrobiona i jak by każdy robił fotki przy naprawach swojego auta to okoliczni mechaniory ze swoimi warsztacikami mogli bu odejść do lamusa bo to fajnie coś pogrzebać przy autku zwłaśzcza jak wie się co się robi
- Od: 5 wrz 2008, 08:14
- Posty: 8
- Skąd: Polkowice
- Auto: Mazda 323F ba -98r Full option
Tak naprawde to nie trzeba nastepnej fotorelacji ani przed ani po lifcie wszystkie informacje i zdjecia juz sa trzeba tylko poszukac. No moze ze chodzi wam o poukladanie tego do kupy. Ale tak jak juz pisalem wszystko juz jest na forum napisane.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 3 cze 2008, 21:58
- Posty: 207
- Skąd: Dublin/Opole
- Auto: Mazda 323F BA1.8
Bartg napisał(a):Shogun po lifcie jest taki problem, ze na 99% połamiesz wskazówki przy montażu indiglo.
nie wiem jak już wspominałem jeszcze tego nie robiłem, ale raczej należę do bardzo cierpliwych ludzi i powinienem sobie poradzić
- Od: 5 wrz 2008, 08:14
- Posty: 8
- Skąd: Polkowice
- Auto: Mazda 323F ba -98r Full option
Pytanie do wszystkich którzy rozkręcali już swoje deski rozdzielcze.
Nie skrzypi deska po takiej operacji potem??????
Nie skrzypi deska po takiej operacji potem??????
www.vizdesign.pl – wizualizacje wnętrz
- Od: 15 lis 2008, 19:43
- Posty: 31
- Skąd: Bdg
- Auto: Mazda 6 GJ '17 2.0
jeżeli wszystko dobrze poskładasz i odpowiednio poskręcasz jak było to dlaczego miałoby coś skrzypieć
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
czy ktoś jest wstanie określić czy aluramki od mx 3 pasują do 323 ba po FL?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości