
Następnie odkręcamy cztery śruby mocujące poduszkę, które znajdują sie z tyłu kierownicy.
Wyjmujemy poduszkę i odkręcamy śrubę mocującą kierownicę ( potrzebny ściągacz)
Odkręcamy trzy śrubki mocujące obudowę przełącznika. Są one w miejscu gdzie znajduje się lewarek regulacji położenia kierownicy.Po odkręceniu śrubek rozkładamy obudowę na 2 części. Jest złożona za pomocą zatrzasków.
Następnie zdejmujemy obudowę, która osłania przewody przełącznika, żeby sie dostać do kostek.
Następnie odkręcamy trzy śrubki mocujące przełącznik.
Przy składaniu robimy to samo tylko w odwrotnej kolejności.
UWAGA!!!!
Przy zakładaniu kierownicy na wieloklin musimy pamiętać żeby założyć ją w tym samym położeniu w jakim była przed ściągnięciem.
Najlepiej ustawić kierownicę w pozycji jazdy na wprost.
EDIT by Marek: Przeniosłem obrazki na serwer MS. Dziękuje autorowi za reupload fotek.