Aby innym osobom było łatwiej załączam fotorelację
Aby nie było niejasności – chodzi o deskę po lifcie.
Z góry przepraszam za marną jakość zdjęć. Mimo to mam nadzieję, że będą ułatwieniem.
Pierwsza czynność jaką należy wykonać, to wysunięcie popielniczki (patrz strzałka), by dostać się do wkręta ukrytego za nią. Następnie cienkim płaskim wkrętakiem podważyć element deski, który utrudnia dostęp do przełączników – w miejscu kółek na zdjęciu

kółka uwidaczniają miejsca zaczepów demontowanego elementu deski
1 – włącznik podgrzewania tylnej szyby i lusterek,
2 – włącznik świateł awaryjnych,
3 – wtyczka wł. 1 (należy zdemontować, by dostęp był łatwiejszy)
4 – wtyczka wł. 2 (zdemontować j. w.)
Następnie należy odłączyć wtyczki: biegnącą do zegara, zaślepki znajdującej się obok przełączników 1 i 2

oraz podświetlenia popielniczki i gniazda zapalniczki (nie oznaczono strzałką :p

Po oględzinach okazało się, że podświetlenie popielniczki też nie działa, więc przy okazji ta usterka też została usunięta.
Kółkami wskazane są zaczepy elementu deski i lokalizacja podświetlenia popielniczki (szklana żarówka 1,2 W), natomiast strzałka wskazuje z stronę umiejscowienia żarówki podświetlającej przełącznik 2

zaczepy...

Prowadnica popielniczki ( zaznaczono lokalizację podświetlenia i wkręt, którym była mowa na samym początku ;p)

Wymontowany przełącznik (strzałka wskazuje żarówkę poświetlającą)

Wymontowany uciążliwy gad

1 – wymontowana przepalona żarówka,
2 – nowa żarówka ze sklepu elektronicznego (nie wszystkie mają te cuda
3 – zamontowana już żarówka w oprawce.

Zamiast standardowych żarówek można też zamontować diody dostępne wraz z oprawkami, jednak cena 4,5 krotnie przewyższa cenę żarówki, a odcień i intensywność świecenia diody jest inna (inna barwa oraz nierównomiernie rozświetlony przełącznik)