Strona 2 z 2

PostNapisane: 20 sty 2008, 22:22
przez Udesky
nicek777 napisał(a):tej zimy sniezynka choc sami wiecie ze bywalo po -10

gdzie wy mieszkacie? Na Syberii, Alasce czy Biegunie, ja jeszcze tej zimy takich mrozów nie widziałem.

PostNapisane: 20 sty 2008, 23:00
przez yama
u mnie tej zimy bylo max – 15 a te kontrolki czesto zawodza

PostNapisane: 20 sty 2008, 23:45
przez waldii
chociaz przypominam sobie,ze mialem kiedys taki termometr z Norauto i tam tez byl taki sygnalizator gololedzi.Dzialal on wtedy jak od ok.2 w plusie w krotkim czasie spadlo na minus.Moze tu tez tak jest??

PostNapisane: 21 sty 2008, 00:12
przez 323fba
nicek777 napisał(a):Dokladnie tez tak mam jak waldii. Nie zaswiecila mi sie tej zimy sniezynka choc sami wiecie ze bywalo po -10 i jeszcze zimniej. Nie przejmuje sie jakos szczegolnie tym faktem

A to takie cos wogole jest w BA?? :P

PostNapisane: 21 sty 2008, 08:15
przez yama
tak waldi tu jest podobnie
nie we wszystkich modelach i przewaznie NIE DZIALA
akurat japonce tego elemetu nie przemysleli wg mnie zbedny bajer lepszy byly np termometr z wyswietlaczem

PostNapisane: 21 sty 2008, 13:35
przez Udesky
I jak to zwykle bywa zaczęło się od ESP, a skończyło się na śnieżynce <lol>

PostNapisane: 21 sty 2008, 14:57
przez dziubek
Co do danych w intercarsie sie zgodze ale co ciekawe ten silnik 1.6 dla BA pojawil sie max 3 tygodnie temu bo od czasu do czasu przegladam ich oferte wiec wczesniej go nie widzialem i sam sie zdziwilem co ciekawe jest podane silnik 1.6 i ma chyba 85km a 1.5 normalnie 88 wiec nie wiem co to za wynalazek az myslalem by tam pisac by sie dowiedziec skad to maja ;)

Pozdrowka

dziubek

PostNapisane: 21 sty 2008, 15:26
przez yama
ja pytalem w ASO silniki 1.6 nie byly produkowane w JAPONI wogole jesli chodzi o BA
prawdopodobnie blad softwarowy :)

PostNapisane: 21 sty 2008, 15:38
przez brii
Z tymi oznaczeniami silników to jest Meksyk – dwa silniki o pojemnościach 1152cm jeden producent oznacza jako 1.1 a inny producent silnik o pojemności 1124cm oznacza jako 1.2.
Jeśli idzie o katalogi IC/JC to jest jeden wielki burdel – średnice sworzni wahaczy i drążków kierowniczych przy MX-3 są w rzeczywistości inne niż oni mają w katalogu. Dopiero po numerze EPC udało się coś ustalić. Nie sugerujcie się tym co tam piszą – tam mają nawet Xedosa 6 z 1.6 który ma 116KM ;)

PostNapisane: 21 sty 2008, 21:11
przez dziubek
Brii tylko ciekawostka jest ze do niedawna tego wynalazku tam nie było może czyjś błąd przy kopiowaniu bazy danych albo jakaś radosna twórczość ;)

Pozdrowka

dziubek

PostNapisane: 21 sty 2008, 21:21
przez marek
Po pierwsze kontrola trakcji to m.in TCS (Traction control system) (w BMW DTC – chyba Dynamic Traction Control) )przy czym może on działać w różny sposób – może odcinać paliwo ogólnie lub przyhamowywać poszczególne koła, lub połaczenie tych dwóch metod. Kontrola trakcji ma za zadanie zapobiegać buksowaniu kół podczas startu (ogólnie rzecz biorąc, jednak jest też pomocna w mocnych tylnonapędowych autach na zakrętach przy śliskiej nawierzchni)

ESP to kontrola stabilności jazdy (Electronic Stability Program) (w BMW DSC – Dynamic Stability Control, w Porsche PSM – Porsche Stability Management) i zadaniem ESP jest zapobieganie poślizgowi tudzież wyprowadzenie auta z poślizgu (zarówno nad- jak i podsterownego) poprzez m.in przyhamowywanie poszczególnych kół samochodu.

ESP może być montowane jak mniemam dopiero od Mazdy 6 i 3, a sam system zaczął być rozwijany przez wiele marek i dopiero powoli wprowadzany do sprzedaży od momentu sławnej wywrotki Mercedesa A-klasy w teście łosia.

PostNapisane: 21 sty 2008, 21:25
przez waldii
Udesky napisał(a):I jak to zwykle bywa zaczęło się od ESP, a skończyło się na śnieżynce
_________________

<lol> <lol> sorki za OTka :P


brii napisał(a):Z tymi oznaczeniami silników to jest Meksyk – dwa silniki o pojemnościach 1152cm jeden producent oznacza jako 1.1 a inny producent silnik o pojemności 1124cm oznacza jako 1.2.

w GE silnik FP 1849ccm(chyba tyle) i niby to 1.9.Jakies dziwne :|

PostNapisane: 22 sty 2008, 12:18
przez marcin3z7adi
Ja mam w BA z 1995r. silnik dokladnie 1840 cm jest jako 1800 a ktos powie ze to moze 1.9 l. Nie wiem tylko jakie ma oznaczenie ten silnik bo 1500 z BA to chyba Z5??? czy tak???

PostNapisane: 22 sty 2008, 13:29
przez Udesky
waldii napisał(a):w GE silnik FP 1849ccm(chyba tyle) i niby to 1.9.Jakies dziwne

Nie wiem czy dziwne, te z z BG tez maja oznaczenia raz 1.8 a raz 1.9, ale tu jest kwesta "zaokrąglenia" pojemności, natomiast w przypadku BA Z5 ma 1489ccm i nie spotkałem sie z nieco większymi wartościami, które można by podciągnąć pod 1.6, owszem widziałem akcje gdzie eFki BA były jako 1.4, ale to już pewnie tylko brak wiedzy sprzedającego o tym, że 1489 to nie 1.4 a 1.5 :)

PostNapisane: 23 sty 2008, 16:50
przez Gość
marek napisał(a):zadaniem ESP jest zapobieganie poślizgowi tudzież wyprowadzenie auta z poślizgu (zarówno nad- jak i podsterownego) poprzez m.in przyhamowywanie poszczególnych kół samochodu.


..przejmujac kontrole nad ABS i ASR podczas sytuacji kryzysowej :)

PostNapisane: 23 sty 2008, 17:54
przez marek
Hwarang napisał(a):przejmujac kontrole nad ABS i ASR podczas sytuacji kryzysowej


można tak w uproszczeniu powiedzieć :)