Strona 1 z 1

Podkręcenie mocy ( Mazda 323 p ba)

PostNapisane: 15 gru 2017, 13:27
przez lisełłek
Witam mam mianowicie takie pytanie. Silnik 1.3 16v 73km 1998r. Chce ten silnik podkręcić bez żadnego swapa i bez jakiegos chiptuningu chce poleciec na czesciach , pomóżcie mi jakie cześci mam powymieniać na jakie zeby chociaz w aucie bylo minimum 100km bo brakuje mi tych 30-50 km . POMOCY <płacze>

PostNapisane: 15 gru 2017, 13:31
przez Płomień
<rotfl>

Żeby nie było, że spam czy nabijanie postów, udzielam merytorycznej odpowiedzi która pomoże Ci rozwiązać Twój problem w sposób możliwie najtańszy, najprostszy i najszybszy:

"Nie."



edit: Przepraszam, znalazłem conieco, może Ci pomóc. Wymień część "właściciel", podczas normalnej ekspoatacji auta powinna znajdować się pomiędzy poduszką powietrzną na kierownicy, a zagłówkiem lewego przedniego fotela.

PostNapisane: 15 gru 2017, 13:32
przez Biniu
Zakładaj jakieś małe turbo lub kompresor jak chcesz na częściach. Zakładając że wszystko zrobisz sam to za 5-6k pln masz 40-60KM więcej :)

Re: Podkręcenie mocy ( Mazda 323 p ba)

PostNapisane: 15 gru 2017, 13:47
przez rafał88
Swap nic innego nie przychodzi do głowy . 50koni z tej jednostki to tylko turbo a to koszta nie wąskie. Masz dwa wyjscia , swap na wiekszy B6 albo Bp, druga opcja sprzedac i kupic mocniejsze auto

PostNapisane: 15 gru 2017, 14:00
przez Płomień
Jest opcja na "wymianę gratów". Najpierw wymienić pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, tzw. "remont silnika". Potem kupujemy wałki od świątka. Regulowane koło rozrządu. Kute tłoki ponadwymiarowe Wiseco, kute pierścienie. Odelżone wszystko w silniku co wiruje. Wymieniamy wydech i dolot, razem z kolektorami. Swap na cewki. O obróbce mechanicznej głowicy nie wspomnę. Wymieniamy komputer na Ecumaster EMU Black, oddajemy do wysterowania. Po dwóch miesiącach odbieramy auto, które na jałowych trzyma 1500rpm, bo jak zejdzie niżej to zgaśnie, pali 25l/100km, ale stawiam flaszkę że będzie miało 125km @ 9000RPM, żywotność 10k km, za bagatela 12-17 tys złotych.

Da się? Da się.

Nie wiem czego typ oczekuje zakładając ten temat, na forum jest wystarczająco wątków odnośnie tuningu i przyrostów. Albo troll, albo chłopaczek nie zadał sobie trudu żeby przejrzeć forum przynajmniej pobieżnie. No, ale przynajmniej mamy się z kogo pośmiać zanim temat wyląduje w śmietniku :D

Re: Podkręcenie mocy ( Mazda 323 p ba)

PostNapisane: 15 gru 2017, 19:01
przez harry
Wstaw dwa motory 1.3
Będziesz miał prawie Wankla

PostNapisane: 15 gru 2017, 19:44
przez rafał88
Płomień napisał(a):Jest opcja na "wymianę gratów". Najpierw wymienić pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, tzw. "remont silnika". Potem kupujemy wałki od świątka. Regulowane koło rozrządu. Kute tłoki ponadwymiarowe Wiseco, kute pierścienie. Odelżone wszystko w silniku co wiruje. Wymieniamy wydech i dolot, razem z kolektorami. Swap na cewki. O obróbce mechanicznej głowicy nie wspomnę. Wymieniamy komputer na Ecumaster EMU Black, oddajemy do wysterowania. Po dwóch miesiącach odbieramy auto, które na jałowych trzyma 1500rpm, bo jak zejdzie niżej to zgaśnie, pali 25l/100km, ale stawiam flaszkę że będzie miało 125km @ 9000RPM, żywotność 10k km, za bagatela 12-17 tys złotych.

Da się? Da się.

Nie wiem czego typ oczekuje zakładając ten temat, na forum jest wystarczająco wątków odnośnie tuningu i przyrostów. Albo troll, albo chłopaczek nie zadał sobie trudu żeby przejrzeć forum przynajmniej pobieżnie. No, ale przynajmniej mamy się z kogo pośmiać zanim temat wyląduje w śmietniku :D


TANIEJ uturbic na fabrynych bebchach i przynajmniej miałoby NM . Takie wolnossaki gowno warte na codzienny uzytek.
Tez tak uwazam,ze wystraczy w necie poczytac jak to jest z wolnossakami, nie liczac hondy :P

Dopisano 15 gru 2017, 19:46:

harry napisał(a):Wstaw dwa motory 1.3
Będziesz miał prawie Wankla

Zeby to miało cos wspolnego z wanklem to chyba jedynie pojemnosci i nic wiecej <rotfl>

PostNapisane: 18 gru 2017, 12:46
przez Marek 161BD081
Wystarczy na razie bo autor tematu i tak zamilkł.

Głównego zainteresowanego odsyłam do Działu o tuningu a ten temat zamykam.