Strona 46 z 67

PostNapisane: 29 sie 2009, 16:01
przez marcin255
novell napisał(a):www.carspeed.pl

uszczelniacze zaworowe takoma, pierscienie rikeny. Uszczelki najlepiej oryginały.


Napisz mail do tej firmy z linka i odpiszą Ci z wyceną i rabatem.


a skąd rabat , bo sam sie przymierzam do małego remontu

PostNapisane: 29 sie 2009, 20:07
przez fazi_1985
a jest możliwość ze może być głowica pęknięta że kopci nieraz przy odpalaniu

PostNapisane: 29 sie 2009, 20:22
przez fazi_1985
a jest możliwość ż jest pęknięta głowica że nie zawsze kopci

PostNapisane: 30 sie 2009, 09:07
przez mixR
Wszystko się okaże po rozebraniu silnika,głowice i tak trzeba ściągać. Ja za pierścienie NPR dałem 249zł,z tego co słyszałem to jedyne słuszne zamienniki po RIK-ach

PostNapisane: 30 sie 2009, 13:06
przez fazi_1985
jak dałem madzie do mechanika to powiedział że ciśnienie jest ok w silniku i sie zastanawaim czy pierscionki czy głowica o niestety niechciał bym sie władować w duze koszta mam 2 tys na naprawe

PostNapisane: 7 wrz 2009, 21:56
przez TVT
Szulałem pierścionków do swojej 1,5 i znalazłem za 270.–
a uszczelniacze po 7,50 za sztukę

PostNapisane: 8 wrz 2009, 20:33
przez chuchErro
TVT napisał(a):Szulałem pierścionków do swojej 1,5 i znalazłem za 270.–
a uszczelniacze po 7,50 za sztukę


www.carspeed.pl albo pogadaj ze smirnoffem, on ma po 250 pierścienie npr a uszczelniacze po 5 za sztuke(takoma):)-oczywiście ceny z rabatem dla członków mazdaspeed:)

PostNapisane: 9 wrz 2009, 15:42
przez Rapcio66
mariusz_sti napisał(a):
fazi_1985 napisał(a):pierścionki kosztują 1150zł



dzxiwne, ja dawałem we wrześniu zeszłego roku ok 600zł w carspeed za pierscienie, uszczelnaicze i wszelkie uszczelki do remontuz5`tki....
I chwała Ci za to Mariusz!Jest już po drugiej wymianie oleju...i grama nie dolałem,a często kręcę Madzię do odcięcia. <jupi>

PostNapisane: 10 wrz 2009, 13:14
przez Betlej_20
Mam taki problem, w sklepie krzykneli mi za uszczelniacze zaworów 160zł;/ wydaje mi się, że to troche za dużo;/ Wiecie może gdzie są tańsze te uszczelniacze? Może w jakimś sklepie internetowym? A może te są dobre?http://moto.allegro.pl/item713531659_uszczelniacze_zaworow_mazda_kia_hynduai.html

PostNapisane: 12 wrz 2009, 16:28
przez marcin255
pomierzyłem dziś sprężanie 11.5 na wszystkich , tragedii chyba nie ma tylko okopcone mocno swiece .
Na hamowni ma 87KM i 122 nm też tragedii nie ma teraz tylko pytanie czarne świece to od wyprzedzenia zapłonu ,pierścienie ?

PostNapisane: 12 wrz 2009, 17:21
przez flashmaniac
marcin255 napisał(a):pomierzyłem dziś sprężanie 11.5 na wszystkich , tragedii chyba nie ma tylko okopcone mocno swiece .
Na hamowni ma 87KM i 122 nm też tragedii nie ma teraz tylko pytanie czarne świece to od wyprzedzenia zapłonu ,pierścienie ?


czarne swiece moga np byc od zlego skladu mieszanki paliwowo-powietrznej ( za bogata moze byc)
cisnienie sprezania mierzyles na zimnym czy na goracym silniku ?

PostNapisane: 12 wrz 2009, 17:55
przez marcin255
i tak i tak -jak ustawić mieszankę

PostNapisane: 21 wrz 2009, 10:45
przez Betlej_20
Ja miałem takie obiawy, że z rana mi kopcił na niebiesko i brał sporo oleju;/ myslalem ze wystarczy wymienic uszczelniacze, lecz po wymianie nadal tak jest a moze i nawet jeszcze gorzej;/ Teraz zapewne pozostalo mi nic innego jak wymienic jeszcze pierscienie?? Mam najechane 217tys.km

PostNapisane: 21 wrz 2009, 15:29
przez BadBoy_89
gdy chce do smirnofa napisac to mi wyskakuje ze nie ma takiego uzytkownika;/co jest grane ?rowniez w swojej mx3 bede robi remont silnik 1,6dohc bierze olej i kopci z samego rana !!! gdzie napisac zeby ktos wycenil czesci do tego, jutro oddaje do mechanika auto

PostNapisane: 5 paź 2009, 20:22
przez fazi_1985
www.carspeed.pl/ to firma wktórej dostaniesz wszystko do remontu silnika

PostNapisane: 6 paź 2009, 16:41
przez mario1616
No i stalo sie... ponad pol roku bez problemow a dzisiaj od tak sobie kopci z rana :]

PostNapisane: 6 paź 2009, 23:42
przez vit
Bez obaw. Normalne w takiej temperaturze ;)

PostNapisane: 7 paź 2009, 08:57
przez mario1616
Wiec czy mam sie tym przejmowac? Ubytek oleju na 1k km to 0,1l, moze troche wiecej. Plynu z chlodnicy nie ubywa. Zalaczam 2 filmiki, troche zle ustawilem aparat...

Po odpaleniu nie ma zadnego dymka, po przygazowaniu jak na zalaczonym filmiku ( pierwsze 4 przygazowania) nie widac tego w lusterkach
http://www.youtube.com/watch?v=_tVkBH1PRac

a pozniej jest tak(czyli ok chyba) :
http://www.youtube.com/watch?v=_MPct6zLjas

Moze zmienic olej? Slyszalem, ze valvoline jest dobry?
Przejade nastepne 1k km i dam znac czego ile ubylo :P

PostNapisane: 16 paź 2009, 12:22
przez Blazej323F
Odnośnie kopcenia w maździe mozna by juz chyba ksiązkę napisac albo i prace doktroską.
Po 3 latach uzytkowania mazdy, kilku postach w tym wątku cały czas od samego początku borykam sie z kopceniem które doskwiera najbardziej zimą.
Ostatnio zauwązyłem że jezeli po starcie silnika przytrzymam go na biegu tak zeby nie wkrecil sie na 2500 (tyle ma obrotow na ssaniu na zimo) tylko trzymam go tak 1500 – 1700 nie ma jednego dymka. Wystarczy ze przytrzymam go tak kolo 8 sekund i juz jest super. Jak czasem mi sie wkreci choc na moment powyzej 2000 obr to chmura bialego dymu.
Moje pytanie jest proste, co zrobic aby defaultowo silnik powstrzymac od wkrecania sie powyzej 2 tysiecy jak jest zimny, Ps latem nie kopci bo jak jest cieplo to ma max 1800 obr/min i to jest ok. Dodam ze nie mam z tym mazdzinem zadnych problemow i mimo ze jest z 1995r to jezdzi, zapala wyglada, pracuje itp itd super.

mario1616 napisał(a):Moze zmienic olej? Slyszalem, ze valvoline jest dobry?

Wlalem polsyntetyk Valwoline i nic sie nie zmienilo. Leje 10W-40 Mobila.

PostNapisane: 16 paź 2009, 18:24
przez mario1616
Zbyt pochopnie ocenilem swoja madzie :P za co chce ja przeprosic :) pojezdzilem troszke na tym swiezym oleju ( z 50km) i wszystko wrocilo do normy, nie ma zadnego dymka nawet po przygazowaniu z rana. Blazej, moja madzia na ssaniu ma 1500 obrotow ( przy 0 stopni na dworze) ale nie wiem jak to ustawic.
Pozdro