Napisane: 11 wrz 2012, 08:50
dwa posty wyżej masz odpowiedź...
gallanonim51 napisał(a):Witam
Chłopaki wymieniłem uszczelniacze na nowe i mazda pobiera mi olej, dodam ze wymieniałem takżę uszczelkę pod głowicą – oraz planowałem głowicę. Jak myślicie to wina pierscionków ? Mazda na biało zakopci przy odpaleniu a takto nic. Wiecie ile może kosztować wymiana pierścionków ?
pozdrawiam
gracjan398 napisał(a):Witam
Czeka mnie wymiana pierścieni i uszczelniaczy w Madzi 323f BA 95r 1.8. I mam pytanie czy zna ktos jakiegos dobrego mechanika lub warsztat w Łodzi lub okolicy ktory by mi to zrobil dobrze i robil to juz kiedys? Nie rozumiem jednej rzeczy, pierscienie staja przez nagar i syf wiec podczas wymiany pierscieni trzeba dobrze wyczyscic silnik ale jak czy dodatkami do oleju czy manualnie? Jakiego oleju urzyc na dotarcie i czy po dotarciu mozna zalac syntetyk bez płukania silnika jesli nadotarcie byl polsyntetyk ?
atl123 napisał(a):Uszczelniacze zaworowe przepuszczaja olej na 100%