Mazda kopci, pare pytań.

Mazda 323 1994–1998

Postprzez marcin255 » 29 sie 2009, 15:01

novell napisał(a):www.carspeed.pl

uszczelniacze zaworowe takoma, pierscienie rikeny. Uszczelki najlepiej oryginały.


Napisz mail do tej firmy z linka i odpiszą Ci z wyceną i rabatem.


a skąd rabat , bo sam sie przymierzam do małego remontu
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 22:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez fazi_1985 » 29 sie 2009, 19:07

a jest możliwość ze może być głowica pęknięta że kopci nieraz przy odpalaniu
Początkujący
 
Od: 28 sie 2009, 19:27
Posty: 6
Skąd: łódź
Auto: mazda 323f 95 r

Postprzez fazi_1985 » 29 sie 2009, 19:22

a jest możliwość ż jest pęknięta głowica że nie zawsze kopci
Początkujący
 
Od: 28 sie 2009, 19:27
Posty: 6
Skąd: łódź
Auto: mazda 323f 95 r

Postprzez mixR » 30 sie 2009, 08:07

Wszystko się okaże po rozebraniu silnika,głowice i tak trzeba ściągać. Ja za pierścienie NPR dałem 249zł,z tego co słyszałem to jedyne słuszne zamienniki po RIK-ach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2008, 14:51
Posty: 243
Skąd: Siedlce
Auto: Golf IV 2.3 V5

Postprzez fazi_1985 » 30 sie 2009, 12:06

jak dałem madzie do mechanika to powiedział że ciśnienie jest ok w silniku i sie zastanawaim czy pierscionki czy głowica o niestety niechciał bym sie władować w duze koszta mam 2 tys na naprawe
Początkujący
 
Od: 28 sie 2009, 19:27
Posty: 6
Skąd: łódź
Auto: mazda 323f 95 r

Postprzez TVT » 7 wrz 2009, 20:56

Szulałem pierścionków do swojej 1,5 i znalazłem za 270.–
a uszczelniacze po 7,50 za sztukę
TRZMIEL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2007, 19:44
Posty: 51
Skąd: Skierniewice/Warszawa
Auto: Mazda 6 2002

Postprzez chuchErro » 8 wrz 2009, 19:33

TVT napisał(a):Szulałem pierścionków do swojej 1,5 i znalazłem za 270.–
a uszczelniacze po 7,50 za sztukę


www.carspeed.pl albo pogadaj ze smirnoffem, on ma po 250 pierścienie npr a uszczelniacze po 5 za sztuke(takoma):)-oczywiście ceny z rabatem dla członków mazdaspeed:)
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2007, 23:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez Rapcio66 » 9 wrz 2009, 14:42

mariusz_sti napisał(a):
fazi_1985 napisał(a):pierścionki kosztują 1150zł



dzxiwne, ja dawałem we wrześniu zeszłego roku ok 600zł w carspeed za pierscienie, uszczelnaicze i wszelkie uszczelki do remontuz5`tki....
I chwała Ci za to Mariusz!Jest już po drugiej wymianie oleju...i grama nie dolałem,a często kręcę Madzię do odcięcia. <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2008, 01:29
Posty: 97
Skąd: Giżycko
Auto: 323F BA Z5 95(była)
Galant 1,8 Glsi(był)
Volvo 850 T5(jest)

Postprzez Betlej_20 » 10 wrz 2009, 12:14

Mam taki problem, w sklepie krzykneli mi za uszczelniacze zaworów 160zł;/ wydaje mi się, że to troche za dużo;/ Wiecie może gdzie są tańsze te uszczelniacze? Może w jakimś sklepie internetowym? A może te są dobre?http://moto.allegro.pl/item713531659_uszczelniacze_zaworow_mazda_kia_hynduai.html
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2009, 22:08
Posty: 59
Skąd: Ciechanów
Auto: Mazda 6 GG 2.0 16v 2003r.

Postprzez marcin255 » 12 wrz 2009, 15:28

pomierzyłem dziś sprężanie 11.5 na wszystkich , tragedii chyba nie ma tylko okopcone mocno swiece .
Na hamowni ma 87KM i 122 nm też tragedii nie ma teraz tylko pytanie czarne świece to od wyprzedzenia zapłonu ,pierścienie ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 22:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez flashmaniac » 12 wrz 2009, 16:21

marcin255 napisał(a):pomierzyłem dziś sprężanie 11.5 na wszystkich , tragedii chyba nie ma tylko okopcone mocno swiece .
Na hamowni ma 87KM i 122 nm też tragedii nie ma teraz tylko pytanie czarne świece to od wyprzedzenia zapłonu ,pierścienie ?


czarne swiece moga np byc od zlego skladu mieszanki paliwowo-powietrznej ( za bogata moze byc)
cisnienie sprezania mierzyles na zimnym czy na goracym silniku ?
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 15:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez marcin255 » 12 wrz 2009, 16:55

i tak i tak -jak ustawić mieszankę
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 22:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Betlej_20 » 21 wrz 2009, 09:45

Ja miałem takie obiawy, że z rana mi kopcił na niebiesko i brał sporo oleju;/ myslalem ze wystarczy wymienic uszczelniacze, lecz po wymianie nadal tak jest a moze i nawet jeszcze gorzej;/ Teraz zapewne pozostalo mi nic innego jak wymienic jeszcze pierscienie?? Mam najechane 217tys.km
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2009, 22:08
Posty: 59
Skąd: Ciechanów
Auto: Mazda 6 GG 2.0 16v 2003r.

Postprzez BadBoy_89 » 21 wrz 2009, 14:29

gdy chce do smirnofa napisac to mi wyskakuje ze nie ma takiego uzytkownika;/co jest grane ?rowniez w swojej mx3 bede robi remont silnik 1,6dohc bierze olej i kopci z samego rana !!! gdzie napisac zeby ktos wycenil czesci do tego, jutro oddaje do mechanika auto
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2009, 21:22
Posty: 96
Skąd: Katowice
Auto: Mazda MX3 1,6 dohc 96r

Postprzez fazi_1985 » 5 paź 2009, 19:22

www.carspeed.pl/ to firma wktórej dostaniesz wszystko do remontu silnika
Początkujący
 
Od: 28 sie 2009, 19:27
Posty: 6
Skąd: łódź
Auto: mazda 323f 95 r

Postprzez mario1616 » 6 paź 2009, 15:41

No i stalo sie... ponad pol roku bez problemow a dzisiaj od tak sobie kopci z rana :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 13:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez vit » 6 paź 2009, 22:42

Bez obaw. Normalne w takiej temperaturze ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2008, 22:54
Posty: 335
Skąd: Gliwice
Auto: 323 F BA Z5 95'

Postprzez mario1616 » 7 paź 2009, 07:57

Wiec czy mam sie tym przejmowac? Ubytek oleju na 1k km to 0,1l, moze troche wiecej. Plynu z chlodnicy nie ubywa. Zalaczam 2 filmiki, troche zle ustawilem aparat...

Po odpaleniu nie ma zadnego dymka, po przygazowaniu jak na zalaczonym filmiku ( pierwsze 4 przygazowania) nie widac tego w lusterkach
http://www.youtube.com/watch?v=_tVkBH1PRac

a pozniej jest tak(czyli ok chyba) :
http://www.youtube.com/watch?v=_MPct6zLjas

Moze zmienic olej? Slyszalem, ze valvoline jest dobry?
Przejade nastepne 1k km i dam znac czego ile ubylo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 13:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez Blazej323F » 16 paź 2009, 11:22

Odnośnie kopcenia w maździe mozna by juz chyba ksiązkę napisac albo i prace doktroską.
Po 3 latach uzytkowania mazdy, kilku postach w tym wątku cały czas od samego początku borykam sie z kopceniem które doskwiera najbardziej zimą.
Ostatnio zauwązyłem że jezeli po starcie silnika przytrzymam go na biegu tak zeby nie wkrecil sie na 2500 (tyle ma obrotow na ssaniu na zimo) tylko trzymam go tak 1500 – 1700 nie ma jednego dymka. Wystarczy ze przytrzymam go tak kolo 8 sekund i juz jest super. Jak czasem mi sie wkreci choc na moment powyzej 2000 obr to chmura bialego dymu.
Moje pytanie jest proste, co zrobic aby defaultowo silnik powstrzymac od wkrecania sie powyzej 2 tysiecy jak jest zimny, Ps latem nie kopci bo jak jest cieplo to ma max 1800 obr/min i to jest ok. Dodam ze nie mam z tym mazdzinem zadnych problemow i mimo ze jest z 1995r to jezdzi, zapala wyglada, pracuje itp itd super.

mario1616 napisał(a):Moze zmienic olej? Slyszalem, ze valvoline jest dobry?

Wlalem polsyntetyk Valwoline i nic sie nie zmienilo. Leje 10W-40 Mobila.
YESTERDAY, TODAY TOMORROW MAZDA
Początkujący
 
Od: 8 sie 2007, 20:07
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 323F, 1.5 DOHC 16 V r 95

Postprzez mario1616 » 16 paź 2009, 17:24

Zbyt pochopnie ocenilem swoja madzie :P za co chce ja przeprosic :) pojezdzilem troszke na tym swiezym oleju ( z 50km) i wszystko wrocilo do normy, nie ma zadnego dymka nawet po przygazowaniu z rana. Blazej, moja madzia na ssaniu ma 1500 obrotow ( przy 0 stopni na dworze) ale nie wiem jak to ustawic.
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 13:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323