Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
Jak sprzedajesz to jest 1.9 a jak ubezpieczasz to 1.8
Nawet mazda różnie pisze w instrukcjach – ja mam niemiecką i tam jest 1.9 wszędzie.
Dlatego denerwuje mnie takie czepialstwo... jak by ta uwaga coś wnosiła ważnego.
Nawet mazda różnie pisze w instrukcjach – ja mam niemiecką i tam jest 1.9 wszędzie.
Dlatego denerwuje mnie takie czepialstwo... jak by ta uwaga coś wnosiła ważnego.
Witam kolegów!
Brat ma 323f BA z silnikiem 1.5. Chciałbym kupić mu jakas fajna koncówke tłumika. Niestety jestem za granica i nie moge nawet wzrokowo ocenic jaka tam wejdzie. Podoba mi sie cos takiego: http://allegro.pl/buzzer-koncowka-ozdobna-srednica-100mm-zz100x-lodz-i3699193650.html ale nie wiem czy podejdzie. A moze ktos ma cos fajnego i podzieli sie zdjeciem jak to wyglada?
Brat ma 323f BA z silnikiem 1.5. Chciałbym kupić mu jakas fajna koncówke tłumika. Niestety jestem za granica i nie moge nawet wzrokowo ocenic jaka tam wejdzie. Podoba mi sie cos takiego: http://allegro.pl/buzzer-koncowka-ozdobna-srednica-100mm-zz100x-lodz-i3699193650.html ale nie wiem czy podejdzie. A moze ktos ma cos fajnego i podzieli sie zdjeciem jak to wyglada?
pawcio1017 napisał(a):Fryta86 napisał(a):Jak sprzedajesz to jest 1.9 a jak ubezpieczasz to 1.8
Nawet mazda różnie pisze w instrukcjach – ja mam niemiecką i tam jest 1.9 wszędzie.
Dlatego denerwuje mnie takie czepialstwo... jak by ta uwaga coś wnosiła ważnego.
W BA nigdy sie nie spotkałem w instrukcji z oznaczeniem 1.9. Co innego w BJ i wnioskuje że właśnie od BJ były drzwwi które znalazł kolega
DE
PL
...ucinam krytykowanie ludzi którzy piszą 1.9
________________________________________________________________________
końcówka wydechu – fajna ale może trochę krótkawa – wpisz sobie w google->grafika "mazda 323F BA wydech" itp. widać jakie ludzie mają końcówki... pomysł na prezent fajny
panowie mam taki problem już od kilku lat że gdy robi się chłodniej od jesieni do wiosny blokuje się wspomaganie jak zostawię koła prosto to rano jak jest zimny silnik i płyny trzeba użyć siły do obrotu kierownicą jak się rozgrzeje to problem znika
płyn wspomagania był wymieniany 3 lata temu przy swapie
płyn wspomagania był wymieniany 3 lata temu przy swapie
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Sprawdź jeszcze naciąg paska do pompy.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):Sprawdź jeszcze naciąg paska do pompy.
a co to miałoby wspólnego z objawami przy 1 rozruchu
jeśli byłby luźny to by piszczał chyba
nie piszę złośliwie, mi to wczoraj też się przydarzyło i myślałem że to mi się wydawało bo zaspany jestem
ale widzę że nie tylko ja tak mam
kinki – piszę tak bo tego typu objaw miałem kiedyś w X9
Ciężko było ruszyć kierownicą tylko pierwszy raz a później bylo już ok.
Ciężko było ruszyć kierownicą tylko pierwszy raz a później bylo już ok.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Czasem uslizg jest taki ze nie piszczy a jednak moc przekazywana z walu bardzo spada.
-
Przemek323c
Raczej zbyt mocno napięty nie będzie się ślizgać ale za to żywotność jego i łożysk zasadniczo spadnie.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Mam delikutasny problem ze stacyjka, a mianowicie nie wraca sama z pozycji start. Jak ktos ogar co i jak tam jest, zeby to zrobic i zeby hulalo niech pisze:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No prztykneło cos i juz nie wraca, jutro sie tym zajme bo kurna rozrusznik mozna rozwalic jak sie zapomni:)
Dopisano 13 gru 2013, 18:10:
Chetmnych do pomocy brak,... jak sobie czlowiek sam nie luknie to niema,ehh:/ szkoda ze taka bida sie robi w tym dziale.. wiem co padlo
Dopisano 13 gru 2013, 18:10:
Chetmnych do pomocy brak,... jak sobie czlowiek sam nie luknie to niema,ehh:/ szkoda ze taka bida sie robi w tym dziale.. wiem co padlo
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Witam wszystkich użytkowników. Mam takie pytanie. Jak bezpiecznie zdjąć pokrywę świateł wewnętrznych kabiny, bo wczoraj próbowałem ale odpuściłem bo nie chciałem wyrwać całych świateł z dachu?
-
Dager323f
Witam!
Pekl mi pasek alternatora (ten wewnetrzny). Czy wymiana jest dosc trudna? Jakiego rozmiaru klucze sa potrzebne? Najpierw musze odkrecic pompe wspomagania a potem alternator i zakladac pasek?
Kto moze powiedziec jak to wymienic i czy jest dosc prosto? I druga sprawa czym odtluscic kola pasowe?
Pozdrawiam
Pekl mi pasek alternatora (ten wewnetrzny). Czy wymiana jest dosc trudna? Jakiego rozmiaru klucze sa potrzebne? Najpierw musze odkrecic pompe wspomagania a potem alternator i zakladac pasek?
Kto moze powiedziec jak to wymienic i czy jest dosc prosto? I druga sprawa czym odtluscic kola pasowe?
Pozdrawiam
- Od: 28 sie 2007, 22:34
- Posty: 271
- Skąd: Łapy
- Auto: 323f 96' :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości