Mazda 323 / 323F (BA / BH) – Szybkie pytania
Hmmm, ja tutaj szukalbym cos ukladzie paliwowym. W ojca sednia tez byla tak przypadlosc, sie okazalo ze syfu w zbiorniku od szlaka i pompa zapchana. Rura wlewu sie rozsypala i syf do baku pakowal, auto nie chcialo zywcem jezdzic, ciezko bylo 50km/h na 5 biegu jechac. Mozesz tez szukac w kompie jak kolega pisze moze tez cos boli.
A tu foto jak wygladala rura wlewu
A tu foto jak wygladala rura wlewu
Ostatnio edytowano 2 cze 2013, 10:17 przez rafał88, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):, M3 P5 i P9. Z ktorego rocznika ta Efka?
To jest 97 r
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
To dobrze ze różnią sie tymi wtyczkami będzie mniejszy problem
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Siemka, czy ktoś się orientuje jaki mniej wiecej byłby koszt oklejenia całego mojego samochodu?Chodzi o sam koszt oklejenia,bez ceny folii.
P.S. Mam do kupienia troszke taniej folie srebrną,złotą,czarny mat-teki ten 3D ala skóra węza lub biały tez taki jakby skóra węża,podobne sa na alledrogo.
Dlatego ciekawi mnie ile robocizna tego by kosztowała.
Mam sticker bomb,sam sobie okleiłem,bez ani jednego bąbla,ale całe auto troszke się boje sam robić.
P.S. Mam do kupienia troszke taniej folie srebrną,złotą,czarny mat-teki ten 3D ala skóra węza lub biały tez taki jakby skóra węża,podobne sa na alledrogo.
Dlatego ciekawi mnie ile robocizna tego by kosztowała.
Mam sticker bomb,sam sobie okleiłem,bez ani jednego bąbla,ale całe auto troszke się boje sam robić.
"Ale herbatka dobra" :)
- Od: 13 paź 2011, 23:14
- Posty: 84
- Skąd: Knurów
- Auto: Mazda 323C
1.5 PB
90KM
65kW
16V
1995r.
w moim mieście jest facet nakleja reklamy na auta i kiedyś do niego zagadałem i powiedział 600 zł
- Od: 23 lis 2008, 13:54
- Posty: 121
- Skąd: Kedzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)
Wymiary znam, niestety zamienic da sie tylko 2 pomiedzy soba, reszta do sszlifu lub za cienkie. Kosztuja 17zl wiec nie wiem czy jest sens sie bawic.
-
Przemek323c
Noo kurna po 17zl?? Ja pier..e ja jak to robilem w kazdym sklepie po 38-40zl, a w aso nawet nie bd mowil:)
i to byly jeszcze nie wszystkie wymiary, takze trzeba bylo szlif na magnesowce robic jak chcialem miec idealne.
i to byly jeszcze nie wszystkie wymiary, takze trzeba bylo szlif na magnesowce robic jak chcialem miec idealne.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Zeszlifowalem plytki, niestety na 3 zaworach plytka jest na rowno z popychaczem. Szlifowal ktos moze popychacze ?
-
Przemek323c
Przemek323c napisał(a):Zeszlifowalem plytki, niestety na 3 zaworach plytka jest na rowno z popychaczem. Szlifowal ktos moze popychacze ?
A nie można tych 3 płytek kupić niż robić jakąś "rzeźbę"?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A powiesz mi w jaki to magiczny sposob inna plytka miala by zwiekszyc zakres regulacji skoro juz go troche brakuje (luz za maly jakies 0,1mm) ? Po 2 jaka rzezba ? Szlifowanie mam na miejscu i za darmo a plytka okolo 20zl.
-
Przemek323c
Hmmm – czyli po prostu zawór ci głębiej w gnieździe chyba osiadł i stąd braki w regulacji
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Na to wychodzi. Tam gdzie jest za duzy owszem kupie nowe ale najpierw trzeba sie zajac tymi podpartymi. No nic. Sprobuje zjechac popychacz moze bedzie ok.
-
Przemek323c
Boję się czy takie szlifnięcie popychacza nie osłabi go zbytnio.
Nie wiadomo też jak on będzie odporny na pracującą po nim krzywkę.
Jak znam życie to raczej wolałbyś uniknąć wymiany gniazda zaworu.
Nie wiadomo też jak on będzie odporny na pracującą po nim krzywkę.
Jak znam życie to raczej wolałbyś uniknąć wymiany gniazda zaworu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Chce uniknac rwania glowicy glownie z powodu tego ze nie bede mial czym jezdzic a potrzebuje auta codziennie. Musze pomierzyc jeszcze czy moze da sie zebrac cos od spodu.
-
Przemek323c
Niczym, chyba ze jeden przedliftowy a drugi po lub ktorys jest z okresu gdzie "wkladali co mieli".
-
Przemek323c
Witam,
1. Zerwał mi się pasek alternatora (silnik 1.8). Dojechałem do domu z zagotowanym silnikiem :/
Pasek ten napędza również pompę wody (o czym nie wiedziałem – myślałem że pasek rozrządu).
Wskaźnik temperatury nie pokazał że silnik się przegrzał. Ale w zakresie od zera do środka skali zawsze ładnie pokazuje jak się rozgrzewa. Są dwa czujniki temperatury?
Co robić gdzie szukać?
2. Padła mi tuleja przedniego wahacza prawego – tylna tuleja. Wymieniłem i po kilku miesiącach znowu padła – ta nowa. Jakiej firmy tuleje mogli byście polecić żeby wytrzymały długo – czyli normalnie Aktualnie auto mi krzywo jeździ przez tą tuleje
3. Przegub kupiłem pascala – ktoś kupował – daje radę?
1. Zerwał mi się pasek alternatora (silnik 1.8). Dojechałem do domu z zagotowanym silnikiem :/
Pasek ten napędza również pompę wody (o czym nie wiedziałem – myślałem że pasek rozrządu).
Wskaźnik temperatury nie pokazał że silnik się przegrzał. Ale w zakresie od zera do środka skali zawsze ładnie pokazuje jak się rozgrzewa. Są dwa czujniki temperatury?
Co robić gdzie szukać?
2. Padła mi tuleja przedniego wahacza prawego – tylna tuleja. Wymieniłem i po kilku miesiącach znowu padła – ta nowa. Jakiej firmy tuleje mogli byście polecić żeby wytrzymały długo – czyli normalnie Aktualnie auto mi krzywo jeździ przez tą tuleje
3. Przegub kupiłem pascala – ktoś kupował – daje radę?
Jeżeli wskaźnik nie pokazywał podwyższonej temperatury to chyba się nie zagotował. A czujniki są dwa, jeden w okolicy termostatu co podaje do kompa dane i jednopinowy co daje wskazania na deskę.
Co do zawieszenia to ja polecam firmę 555.
Co do zawieszenia to ja polecam firmę 555.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości