Strona 28 z 30

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silnikó

PostNapisane: 9 mar 2010, 20:21
przez bezzebny
Moja na liczniku ma 232k ale kupiona z drugiej reki w polsce wiec dodalbym tak ze 100k przynajmniej. Nie krece jej na obrotach, olej wymieniam co 15k. Bierze znikome ilosci i wiem ze zawsze odpali.

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silnikó

PostNapisane: 20 mar 2010, 23:03
przez gregory_
hello, tez czytałem o malej wytrzymalosci 1.5 ale mimo wszystko sciagnalem 323c z 94 roku – uwaga ma 88tysięcy km, 100% pewny przebieg. Z innej mazdy musialem przelozyc maske i pod nia odkrylem wlepki olejowe z tamtego modelu. Byl to rocznik 96 i ostatnia wlepka byla z przebiegiem ok. 390 tysięcy. Sadze ze wszystko zalezy od poprawnej eksploatacji – pokezdzimy, zobaczymy.

pozdrawiam

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silnikó

PostNapisane: 21 mar 2010, 00:06
przez Aju
Moja KF też przy poprawnej eksploatacji ( staram sie) zawsze odpala.Teraz co była syberia na zime ani razu nie zawidła.Na liczniku od 2 wlasciciela w kraju mam 180k.

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silnikó

PostNapisane: 22 mar 2010, 20:43
przez dexter
Mam silnik 1.8 i na liczniku 132tys(kupiłem jak miała 109). Kopci z rana jak parowóz i wcina jakieś 300ml oleju an 1tyś.

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silnikó

PostNapisane: 22 mar 2010, 20:47
przez jaaco
Moja ma teraz 168 tys, ale w książce serwisowej ostatni wpis z 2006 roku wykazuje że wtedy miała ponad 180k, musiał ktoś licznik na odwrót podłączyć <czarodziej> A tak naprawdę to pewnie ma zdrowo ponad 200 :) Kopci z rana jak parowóz, tyle dobrze że nie mieszkam w mieście i nie muszę się tym przejmować, gorzej tylko jak pojadę do szkoły i postoi kilka dobrych godzin to muszę się szybko zmywać. W kwietniu czeka mnie remoncik <jupi>

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silnikó

PostNapisane: 26 mar 2010, 00:49
przez vit
Po raz kolejny napiszę, obecnie 244 000 na liczniku puści dymka jak tylko mocno ją schłodzi. Czyli w poważną zimową noc.
A tak to cacy <serduszka>

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silnikó

PostNapisane: 27 mar 2010, 15:20
przez konrado61954
moja 323f ma 242tys i lata jak zła....

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silnikó

PostNapisane: 27 mar 2010, 15:46
przez zeusik
274tysiace na liczniku, w ta zime odpalila za kazdym razem, brak dymka, wymiana oleju co 10tysiecy. I jezdze i sie ciesze i nigdy nie sprzedam. PA!:)

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 16 kwi 2011, 22:44
przez Murray
183 tysiące. I chyba pojawił się luz zaworowy albo to któryś z wtryskiwaczy mi blugocze czasem plus do tego tego dochodzi (odgłos ciągniętego łańcucszka po betonie chwilowy przy 100km/h) może to jedna z rolek rozrządu albo łańcuch wałków rozrządu...

Olej co 10 tysia wymieniam...
Paliwo Shell 95 V-Power...

Odgłosy się nasilały ale teraz jest ich mniej...

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 17 kwi 2011, 10:15
przez rafał88
Juz ponad 250 tys i hula:)

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 17 kwi 2011, 11:33
przez mattrax
310 i dalej hula <diabełek>

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 20 kwi 2011, 20:49
przez Chuckie
Niedawno 200tyś :D
Bez najmniejszych problemów <serduszka>

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 7 cze 2011, 07:12
przez juzekldz
moja 323f 1.5 z 5 dohc ma juz 241 tys i jak narazie nie narzekam auto nie widzialo gazu wymieniłem świece bo szarpało przy ruszaniu i narazie luzz pali mi nie duzo bo ostatanio za 30 pln zrobiłem 101 km mam tylko taki praoblem zima padł mi alternator wymieniłem na uzywke i za kazdym razem jak odpalam piszczy mi pasek klinowy po 10 , 15 sekundach przestaje czyba ze waruki atmosferyczne sa deszczowe wiec wtedy musze wylaczyc i wlaczyc na nowo swiatła > niewiem co jest grane bo paski mam naciagniete . jeden pseudo fachowiec powiedział mi ze to wina kołka alternatora i zaoferował wymiane na to ktore było w starym alternatorze ale krzyknoł za tą usuge 100pln wiec go wysmiałem i tak jeżdze do tej pory wiecie co mozna zrobic aby nie piszczał ??? <glupek2>

[Usunięte]

PostNapisane: 7 cze 2011, 07:14
przez juzekldz
PostTen post został usunięty przez Majki88 7 cze 2011, 16:47.
Powód: dubel

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 7 cze 2011, 13:13
przez kinki
wymien pasek na nowy i bedzie git

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 7 cze 2011, 16:48
przez Majki88
albo faktycznie zmień łożyska w altku

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 9 cze 2011, 22:27
przez Lukano
Czy to mazda czy też nie, jak dbasz tak masz. Ja kupiłem mx-a miał 174 tysiaki na liczniku, dymił bardziej od 20 letniego stara ;)
w lutym kupiłem i zmieniłem cały silnik, który miał 74 tysięcy przebiegu.
czasem jednak potrafił lekko zadymić. A tak być nie może.
Właśnie jestem w trakcie roboty silnika. Cylindry, panewki, wszystko wygląda jak nówka sztuka.
Pierścienie trzymały idealną kompresję. Ale po wyjęciu okazało się, że wszystkie olejowe przyklejone do tłoków.
Moim zdaniem to wina nie zmienianego oleju na czas, a nie takiego czy takiego przebiegu.

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 9 cze 2011, 22:38
przez MIRU
Lukano napisał(a): Ale po wyjęciu okazało się, że wszystkie olejowe przyklejone do tłoków.

czyli standard :)
Lukano napisał(a):Moim zdaniem to wina nie zmienianego oleju na czas, a nie takiego czy takiego przebiegu.

ewentualnie złej jakosci olej :)
btw konstrukcja tych pierscieni-zyletek jast taka własnie ze nie ma bata – wczesniej czy pozniej zapiecze je nagarem...kwestia czasu :)

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 11 cze 2011, 10:15
przez rafał88
No ja panowie ostatnio mialem okazje widziec cetke z dosc sporym przebigegie starszego pana. Auto mial z niemiec wszystkie papiery faktury z jakim przebiegiem itd itp. Auto mialo 240tys jak przyjechalo do nas po 260 pan zalozyl gaz auto juz jest 7 lat w kraju i zgadnijcie ile juz ma na chwile obecna najechane??:D Mi szczerze mowiac kopara opadla do samego asflatu...

Re: Żywotność silnika i ogólnie przebiegi oraz żywotność silników Mazdy.

PostNapisane: 11 cze 2011, 10:49
przez Lukano
Jak dla mnie to tylko taka różnica, że ten Pan był świadomy że kupił auto z 240 tysiącami ;)
99% reszty kupujących też takie kupuje, z tym, że wyświetlanie ma mniejsze :P