Mazda 323 BA i swap silnika? – wspólna dyskusja
Silnik wstawiony samochód jeździ. Tylko nie mogę wyrregulować na lpg. Dlawi się na niskich obrotach i strzela marchewami . Do tego predkosciomierz nie chodzi... czasami się załączy dojdzie do 60 i znów nie działa. A rozrząd pasuje. Alternator miał inną rolke na pasek bo miałem wielorowkowy wcześniej a teraz jest klinowy.
- Od: 13 lip 2014, 15:02
- Posty: 23
- Skąd: Głowaczów
- Auto: Mazda 323f BA 1.8 84Kw 1995rok+LPG sekwencja
Witam!
Szukam, silnik'a klze wie ktoś gdzie można takiego dostać?
Szukam i szukam i nic nie mogę znaleźć.
Ogólnie interesują mnie wszystkie trzy wersje.
175/192/198KM.
Ale jeszcze szukam do tego jakiś korb, tłoków kutych i wytrzymalszych panewek, lepszych-sportowych wałków.
Ma ktoś jakiś zaufany sklep? Bo ja znalazłem tylko na Ebayu jakieś słabe korby.
Szukam, silnik'a klze wie ktoś gdzie można takiego dostać?
Szukam i szukam i nic nie mogę znaleźć.
Ogólnie interesują mnie wszystkie trzy wersje.
175/192/198KM.
Ale jeszcze szukam do tego jakiś korb, tłoków kutych i wytrzymalszych panewek, lepszych-sportowych wałków.
Ma ktoś jakiś zaufany sklep? Bo ja znalazłem tylko na Ebayu jakieś słabe korby.
-
RedMari
Cześć. Jestem nowy na forum. Więc proszę o wyrozumiałość, jeśli post jest w złym miejscu no ale ten dział wydał mi się odpowiedni. Moje pytanie brzmi następujące czy ktoś gdzieś kiedyś widział cetke z KF? Poważnie zastanawiam się nad takim swapem ale nigdzie nie potrafię znaleźć zdjęć ani informacji w jaki sposób należy przerobić pas przedni? Jeśli ktoś dysponuje takimi materiałami to byłbym wdzięczny za udostępnienie;)
-
szymek16
według Wikipedii (wersja anglojęzyczna) 323c miały max 1.8 112KM
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
musisz zrobić pomiary komory silnika ;–) albo poprostu pomyśl nad BP
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Bo wnioskuję że mocowania powinny pasować? Okej mogę zmierzyć tylko czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi ile ma ten silnik długości? Tzn. Od mocowania po stronie rozrządu do najbardziej wysunietego miejsca w przód?:D
Dopisano 19 paź 2015, 18:54:
Nad BP też się zastanawiałem ale wolałbym kf no ale jeśli okaże się że to nie możliwe zostanie mi BP;)
Dopisano 19 paź 2015, 18:54:
Nad BP też się zastanawiałem ale wolałbym kf no ale jeśli okaże się że to nie możliwe zostanie mi BP;)
-
szymek16
Jak już się upierasz na v6, to proponuję wymiarowego brata KL. kolega adis555 na KL w mx3 napisz do niego na PW powinien ci pomierzyć ;–)
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Tak jest /byl 323C z KF, to samo sedan. Trzeba przdluzyc przod zeby kf sie zmiescil.
Wszystko w tym temacie
viewtopic.php?f=49&t=67569
Wszystko w tym temacie
viewtopic.php?f=49&t=67569
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Panowie tak pi razy drzwi jak to się mówi, czyli przybliżony koszt wrzucenia i zakupu 2.0l KFa do 323f 98r 1,5Z5, ktoś się orientuje? Wszystko już powymieniałem, szkoda mi sprzedawać, tylko silnik zostal słaby;d
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Kupic drugie auto chyba najlepiej tzw dawce i przprzucac. Aaa noo i masz polift takze rzeźbic i tak bedzie musiał z elektryka nooooo chyba ,ze uda Ci sie trafic polifta
ALe jak juz sie chce w to bawic szukaj KL, kurde ten silnik nie dosc ,ze daje w fchuj fanu to jest jest mega przyjemna jazda po mieście a na trasie to juz bajka.
ALbo tez mozesz pojsc w 1.8 z BG GT 128hp i tez bedziesz zadowlony. KF jest slaby , nie trzyma mocy a takim 1.8 spokojnie byś go objechał. Nawet seryjnym 1.8 114hp z Ba ma ciezko kf.
ALe jak juz sie chce w to bawic szukaj KL, kurde ten silnik nie dosc ,ze daje w fchuj fanu to jest jest mega przyjemna jazda po mieście a na trasie to juz bajka.
ALbo tez mozesz pojsc w 1.8 z BG GT 128hp i tez bedziesz zadowlony. KF jest slaby , nie trzyma mocy a takim 1.8 spokojnie byś go objechał. Nawet seryjnym 1.8 114hp z Ba ma ciezko kf.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
no niewiem miałem okazje jechać BP i ....wole swoja V-ke its better ..
- Od: 17 sie 2009, 09:37
- Posty: 69
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda 323f 2.0 v6 95r
Lancia Y 1.2 8v 96r
Lancia Delta 1.4 Multi Air 11r
Oj tam oj tam. Jechać, a objechać robi różnicę
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
aesmaestro3 napisał(a):no niewiem miałem okazje jechać BP i ....wole swoja V-ke its better ..
Wiadome ,ze dźwiek lepszy w V'ce ale BP łatwiejsze w zwiekszaniu mocy I nie trzeba wywalic calej wyplaty i tygodnia roboty ,zeby podniesc moc do 130hp Bo KF ma problem ,zeby tyle mieć w serii
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ale w tym BPZE co siedzi w BA?jaka dokladnie glowice?(oznaczenie)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
No ja mam seryjny BP ZE 114hp
Daj linka na temat tego gościa jak możesz
Daj linka na temat tego gościa jak możesz
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości