i silnik tez ma w taki olej na zimę jest najlepszy by motor można wywalić na złomshimano89 napisał(a):od pozczatku jezdzi na oleju texaco 20w40 olej zmienia co 15.000km a forum ma
Mazda kopci, pare pytań.
Panowie jestem po pomiarze kompresji i wygląda t następująco:
7 11 11 11
co o tym myślicie??
Czasem puści chmurkę z ale nie zawsze....nie wiem czym to jest powodowane....
poza tym oliwy ubywa regularnie.... około 1,5litra na 10kkm
Ale niestety odczuwalne jest zwiększone drganie silnika....i utrata mocy.....
polecacie remont czy coś innego regulacja zaworów czy jakieś inne cuda wianki
7 11 11 11
co o tym myślicie??
Czasem puści chmurkę z ale nie zawsze....nie wiem czym to jest powodowane....
poza tym oliwy ubywa regularnie.... około 1,5litra na 10kkm
Ale niestety odczuwalne jest zwiększone drganie silnika....i utrata mocy.....
polecacie remont czy coś innego regulacja zaworów czy jakieś inne cuda wianki
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
no przedewszystkim zaczoł bym od sprawdzenia luzów zaworowych najszybciej i najtansza opcja a duza szansa ze zawor jest podparty.
Spora ogólnie roznica wiec jeśli nie pomoże regulacja zaworów to myśle ze trzeba rozwarzyć remont silnika ale to wedle kieszeni i jak bardzo ci to przeszkadza.
Spora ogólnie roznica wiec jeśli nie pomoże regulacja zaworów to myśle ze trzeba rozwarzyć remont silnika ale to wedle kieszeni i jak bardzo ci to przeszkadza.
- Od: 8 paź 2006, 11:19
- Posty: 359
- Skąd: Nasielsk
- Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)
już raz miałem robioną regulacje...dokładnie rok temu....bo Madzia chodziła na 3 gary.....
a jak z tymi preparatami do spsikania cewki
a jak z tymi preparatami do spsikania cewki
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
PRzy 7 to nie wiem czy by Ci paliła na tym garze. Chyba musi Ci dość tak rzucać silnikiem bo generalnie dopuszcza się różnicę 2 barów między cylindrami, albo pomiar zrobiony do kitu. Jak robiłeś regulację rok temu to mało prawdopodobne, że się znów rozregulowały.
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Sugerujesz ponowną kontrolę kompresji w innym punkcie??
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
w poniedziałek przyjdą do mnie do zakładu zegary po kalibracji więc jeszcze raz pomiar zrobię
- Od: 9 cze 2007, 21:51
- Posty: 626
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6
Mam problem z Mazdą 323F.
Problem polega na tym, że po porannym odpaleniu silnika z rury wydechowej wydostaje się bardzo dużo biało-niebieskiego dymu.
Wie ktoś może, co mu dolega?
Problem polega na tym, że po porannym odpaleniu silnika z rury wydechowej wydostaje się bardzo dużo biało-niebieskiego dymu.
Wie ktoś może, co mu dolega?
-
Perle
u mnie to wyglada tak :
Jesli Pogibie tym ustrojstwem to rano nie kopci ... A moze trzeba sie wziasc i to przeczyscic ...
Jesli Pogibie tym ustrojstwem to rano nie kopci ... A moze trzeba sie wziasc i to przeczyscic ...
- Od: 1 lut 2011, 17:36
- Posty: 39
- Skąd: Ciechanów/Mazowieckie
- Auto: 323F BA Z5 1.5 16V 97' Lift Engine
schizzok napisał(a):Jesli Pogibie tym ustrojstwem to rano nie kopci
a w ktora strone gibiesz
wez to ustal, dzieki Twoim informacjom tysiace uzytkownikow Z5 zaoszczedza ok 1300PLN na remont silnika
tylko konkretnie pomierz to wszystko
apocalips napisał(a):od czego jest to ustrojstwo ?
http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana_odma.html
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
lesiux napisał(a):a czy czasami odma to nie ten wężyk który idzie do gumowej, karbowanej rury z filtra powietrza?
j/w
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
No przeczytałem ten artykuł do którego link podałeś i nic mi to nie wyjaśnia. Element zaznaczony na zdjęciu powyżej idzie prosto do kolektora ssącego a mi chodzi o ten wężyk co wchodzi do rury dolotowej z filtra powietrza. To jest to samo czy jak?
- Od: 15 lut 2009, 18:00
- Posty: 1196
- Skąd: Katowice
- Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4
Ale fakt faktem moze miec to jakis zwiazek bo ta odma idzie na listwe wtryskowa, ale to by tyle znaczylo ze silnik ma przedmuch czyli i tak nalezy mu sie remont. najlepiej zdjac ta odme po zakonczonej jezdzie i zobczyc co bedzie z rana po odpaleniu.
A silnik na foto to nie czasem Z5-DE czy jak mu tam??
A silnik na foto to nie czasem Z5-DE czy jak mu tam??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości