Strona 28 z 42

PostNapisane: 30 sty 2012, 12:39
przez surbannippal
BJ 1,8 z tego co się orientuje to były zazwyczaj bogato wyposażone (w tym czasie to był najmocniejszy silnik w ofercie) Patrząc na moją i kilka aut kolegów z forum to raczej w standardzie było:
– 4 poduchy
– wszystkie szyby elektryczne
– klima
– abs i tcs
– hamulce tarczowe z tyłu
– elektryczne i podgrzewane lusterka
– kierownica i gałka skórzana
– tylna kanapa dzielona i przesuwana
– elektryczne sterowanie wysokoscią świateł.

Natomiast komputerów spalania nie dorzucali :( Ale wystarczy upolować takowy na alledrogo czy innym ebaju za ok. 100 PLN i tylko wpiąć wtyczkę :D

PostNapisane: 30 sty 2012, 12:50
przez Bo_Lo
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... geNumber=1
ta jest ciekawa,moze kolor taki sobie ale wnetrze ladne,przebieg realny i cena spoko.za roznice w cenie do polifta wjechalby komp,LPG i ewentualnie podgrz. foteliki.jedyne co to jeszcze nie dostalem odp. ktory silnik lepszy 1,6 poliftowy czy 1,8 przed fl.(trwalosc)

PostNapisane: 30 sty 2012, 13:40
przez Borys
To są inne silniki FP 1.8 to starsza konstrukcja, montowana już na początku lat '90 w 626, 1.6 nowsza, montowana tylko w BJ. Co wiąże się z mniejszą dostępnością np. części zamiennych.
1.6 z tego co obserwuje po ilości postów na forum to jeden z mniej awaryjnych silników (czasem pojawia się tylko problem zapłonu). Tyle tylko, że jak już gazować, to czemu nie 2.0?

PostNapisane: 30 sty 2012, 15:31
przez Bo_Lo
no wlasnie 2,0...oc,ale to najmniej istotne.po opiniach na forum widze ze 2,0 szlu nie robi osiagami a spalanie pewno ciut wieksze(acz sa wyjatki od reguly) ,no i 2,0 trudniej znalezc zadbana i niekatowana-w koncu sam jak bym kupil 2,0 to nie po to zeby jezdzic jak 1,6 albo robic cruising ;P wiem po sobie jak mialem e21 2,0.generalnie jesli silniki 2,0 sa rownie udane jak 1,6(bylem zadowolony w bg) i 1,8(to pewnie z bg gt ale moze sie myle) i trafie taka w odpowiednim stanie to kupie i tyle.
w zasadzie odrzucam tylko 1,3,1,4 i 1,5.w gre wejdzie nawet klekot jak bedzie fajna sztuka a w benzynie nic ciekawego.na pewno jak juz pojade to bez auta(czyt.madzi :P )nie wroce.

PostNapisane: 30 sty 2012, 16:50
przez Borys
1.8 w BG to B-series, a w BJ – F-series. Całkowicie inne konstrukcje.

Re: Mazda 323 BJ – opinie nt. modelu

PostNapisane: 30 sty 2012, 17:20
przez seba27
bolo2610 zwróci uwagę jak będziesz kupował BJ na zegarek jeżeli będziesz chciał potem kompa bo np ten
Obrazek
z tego co wiem niema odpowiedniej wioski do podłączenia kompa
zegar powinien mieć temperaturę jak się nie mylę
Obrazek
jak co niech mnie ktoś poprawi

Re: Mazda 323 BJ – opinie nt. modelu

PostNapisane: 30 sty 2012, 17:22
przez mtpagan
kupiłem bj z zegarkiem jak na pierwszym zdjęciu, potem dokupiłem komputer i chodzi jak ta lala. Tu chyba nie wchodzi w grę zegarek, ale ilość przewodów w wiązce.

PostNapisane: 30 sty 2012, 17:34
przez topik
Witaj. Bolo2610 w Bj nie był montowany silnik 1.4. Niektórzy ludzie mylą silnik 1.3 z 1.4. Pozdrawiam

PostNapisane: 30 sty 2012, 21:15
przez Bo_Lo
seba27 napisał(a):bolo2610 zwróci uwagę jak będziesz kupował BJ na zegarek jeżeli będziesz chciał potem kompa bo np ten
Obrazek

zauwazylem ze ten zegarek jest w poliftach,w przedliftach ten z drugiej fotki(taki bardziej ''kanciaty''.
mtpagan napisał(a):kupiłem bj z zegarkiem jak na pierwszym zdjęciu, potem dokupiłem komputer i chodzi jak ta lala. Tu chyba nie wchodzi w grę zegarek, ale ilość przewodów w wiązce

dokladnie na to wyglada,ale oznaczaloby to ze w poliftach tez sie da zalozyc komp,tylko moze zalezy na jaki rynek przeznaczone auto bylo i w tych''lepszych''wiazka byla przygotowana na wiecej opcji,tylko przy ogladaniu nie bede demontowal konsoli pacjentowi zeby sprawdzic<lol> moze idzie to jakos ustalic. <co?> cos mi sie zdaje ze jak jest ten nowszy/mniejszy zegarek to wtedy temp wyswietlana jest w zegarach(liczniku)
Borys napisał(a):1.8 w BG to B-series, a w BJ – F-series. Całkowicie inne konstrukcje.

thx za info <spoko> a porownywalnie udane?
topik napisał(a):Witaj. Bolo2610 w Bj nie był montowany silnik 1.4. Niektórzy ludzie mylą silnik 1.3 z 1.4. Pozdrawiam

wiem tylko w niektorych zrodlach jak np autocentrum pisza ze po lifcie 1,3 zastapil 1,4,ale to chyba ten sam silnik.

Re: Mazda 323 BJ – opinie nt. modelu

PostNapisane: 30 sty 2012, 21:52
przez mtpagan
ale możesz otworzy maskę i spojrzeć między chłodnicę a atrapę. Jeżeli będzie czujnik temperatury lub chociaż wtyczka, to stawiam, że będzie wyjście na komputer.

PostNapisane: 31 sty 2012, 10:39
przez buczos
bolo2610 napisał(a):no wlasnie 2,0...oc

ja płacę 390 zł <rotfl>
bolo2610 napisał(a):po opiniach na forum widze ze 2,0 szlu nie robi osiagami a spalanie pewno ciut wieksze(acz sa wyjatki od reguly)

może rzeczywiście jak na 2.0 to można by się spodziewać więcej, ale spokojnie wystarcza, ale nie oszukujmy się, 1.6 w bj "nie jedzie" :) FS w porównaniu do ZL dużo więcej nie pali :)

Co do dyskusji na poprzedniej stronie dla mnie jak ktoś mówi 323F Sportive to powinien mieć na myśli FS-a z pakietem :) W 1.6 "sportive" to zapewne była wersja wyposażenia, równoległa do "exclusive" :)
Za nie długo handlarze z allegro "ditd" będą nazywać sportive <rotfl> :D

PostNapisane: 31 sty 2012, 11:14
przez boczek86
buczos napisał(a):Za nie długo handlarze z allegro "ditd" będą nazywać sportive <rotfl> :D


wystarcza dokladki, biale zegary i nawet z przedliftowej go zrobia <rotfl> <rotfl>

PostNapisane: 31 sty 2012, 11:17
przez Neonixos666
buczos napisał(a):Za nie długo handlarze z allegro "ditd" będą nazywać sportive


jeszcze takie zobaczysz :D

PostNapisane: 31 sty 2012, 11:25
przez buczos
Neonixos666 napisał(a):jeszcze takie zobaczysz :D

hehe wiem ;) i z chęcią zobaczę :) (nie obijaj się tylko montuj zderzaki :D )
btw miałem na myśli seryjne ditd :D

Re: Mazda 323 BJ – opinie nt. modelu

PostNapisane: 31 sty 2012, 11:50
przez Neonixos666
ale fakt jest taki że prawdziwe sportive to 2.0 a 1.6 tylko z pakietem wnętrza sportive i tak na prawdę nie powinno się używać stwierdzenia sportive dla 1.6 bo to tylko wersja wyposażenia wnętrza.

Co do silnika to 1.6 daje radę przy normalnej jeździe a można zejść ze spalaniem nisko. Fakt jeśli chodzi o 2.0 to powinno mieć przynajmniej te 150KM ale dzięki niższej mocy nie jest tak paliwożerne jak podobne jednostki o wyższej mocy a dosyć sprawnie można się poruszać.

PostNapisane: 31 sty 2012, 12:07
przez Bo_Lo
tez mysle ze 1,6 da rade ,jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma ;P ,wedlug mnie idealem bylaby madzia z sercem hondy,najlepiej tym 1,6 160km,brat mial civica 1,5 94r kiedy ja mialem bg 1,6 i mimo ze jego byla dosyc zmeczona to nie bylem w stanie go przegonic,a w zyciu nie udalo mi sie zejsc do poziomu jego spalania.zreszta mazda jak na japonczyka to malo kucy z pojemnosci wyciska.nawet rozwazalem civica 1,5 ale ostatecznie tylko madzia <serduszka>

PostNapisane: 31 sty 2012, 12:13
przez Borys
bolo2610 napisał(a):brat mial civica 1,5 kiedy ja mialem bg 1,6 i mimo ze jego byla dosyc zmeczona to nie bylem w stanie go przegonic

Hundy są duże lżejsze, bo blacha im się jeszcze szybciej utlenia niż w mazdach ;)

Re: Mazda 323 BJ – opinie nt. modelu

PostNapisane: 31 sty 2012, 12:21
przez Neonixos666
też rozważałem honde lub nissana.

PostNapisane: 31 sty 2012, 12:22
przez Bo_Lo
Hundy są duże lżejsze, bo blacha im się jeszcze szybciej utlenia niż w mazdach ;)
doladnie chociaz duzej roznicy niestety nie ma nad czym bardzo ubolewam.
nissan ostatni fajny to byl sunny ew.almera1sri czy primera ,pozniej to juz autka dla emerytow lub zdymane przez francuzow.toyota corolla brzydka w 5d(okular)a nowsze gen. cenowo szok.
gdyby mazda zostala przy stylizacji z BA w bejotkach to by bylo idealnie(zaraz sie naraze bejotkowiczom <glupek2> )

PostNapisane: 31 sty 2012, 12:58
przez Magician
Już się naraziłeś <oczko>