Mazda 323F / 323S (BJ) – Opinie i Informacje
to nie moja kiera a właśnie z allegro, kosztuje z poduszką śmieszne pieniądze i zastanawiam się nad nią bo mam zwykłą 4 ramienną a wiadomo Nardi jest piękna tylko nie wiem czy da się ją doprowadzić do fajnego stanu. Najwyżej kupię dla samej poduszki a samą kierownice kupie w lepszym stanie.
Neonixos666 napisał(a):Najwyżej kupię dla samej poduszki a samą kierownice kupie w lepszym stanie.
to wtedy ci sie srednio oplaca.kup ta, jak za smieszna kase i daj do obszycia .bedzie jak nowa .dodatkowo mozesz sobie zazyczyc np czerwona nic i bedzie kozacko
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
czy ona taka piękna ?
znalazłem taką za 200 zł http://motoallegro.pl/kierownica-skorza ... 98961.html a z poduszką to bym uważał
kierownica z twojego zdjęcia używana była grubo ponad 250 tys. km bo jest nieźle zjechana
proponuję zaglądać tutaj http://www.mx-5.pl/viewforum.php?f=36&s ... 0c1fd45798 mamy często szabry anglików od zaufanych forumowiczów
znalazłem taką za 200 zł http://motoallegro.pl/kierownica-skorza ... 98961.html a z poduszką to bym uważał
kierownica z twojego zdjęcia używana była grubo ponad 250 tys. km bo jest nieźle zjechana
proponuję zaglądać tutaj http://www.mx-5.pl/viewforum.php?f=36&s ... 0c1fd45798 mamy często szabry anglików od zaufanych forumowiczów
- Od: 11 mar 2012, 22:36
- Posty: 8
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX-5 NB 2000 r.
184 zł z poduszką to chyba dobra cena
podoba mi się ta trójramienna i ciężko znaleźć tanią w dobrym stanie.
Muszę się rozejrzeć gdzie w mojej okolicy obszywają i za ile
podoba mi się ta trójramienna i ciężko znaleźć tanią w dobrym stanie.
Muszę się rozejrzeć gdzie w mojej okolicy obszywają i za ile
Borys napisał(a):Żeby moderator siał taki OT... Świat się kończy
Neo wyznaczyć ci pokutę, czy sam się ukarzesz?
dobra dobra już nie będę
Mam małe pytanie, zamieszczę je tutaj, ewentualnie z prośbą o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Mam mały dylemat odnośnie modelu jaki posiadam i jego nazewnictwa.
W wyniku kolizji muszę wymienić chłodnice i tu zaczyna się mały problem z jej znalezieniem.
Byłam pewna ze mój model 323 BJ i 323F BJ to jedno i to samo i ze różni się tylko tym iż jeden to hatback a druga to sedan czyli taka jaką ja posiadam, jednak mechanik twierdzi ze to dwa różne typy samochodów i dwie różne modelowo chodnice.
Czy ktoś mi może doradzić jakiej chłodnicy mam szukać do tego konkretnego modelu 323 BJ 2.0 DITD rok 1998.
Proszę o wyrozumiałość i pomoc :–(
Mam mały dylemat odnośnie modelu jaki posiadam i jego nazewnictwa.
W wyniku kolizji muszę wymienić chłodnice i tu zaczyna się mały problem z jej znalezieniem.
Byłam pewna ze mój model 323 BJ i 323F BJ to jedno i to samo i ze różni się tylko tym iż jeden to hatback a druga to sedan czyli taka jaką ja posiadam, jednak mechanik twierdzi ze to dwa różne typy samochodów i dwie różne modelowo chodnice.
Czy ktoś mi może doradzić jakiej chłodnicy mam szukać do tego konkretnego modelu 323 BJ 2.0 DITD rok 1998.
Proszę o wyrozumiałość i pomoc :–(
- Od: 6 maja 2009, 12:00
- Posty: 9
- Skąd: Sokołów Podlaski
- Auto: mazda 323 2.0 DITD
Fanta napisał(a):<nauka> Mam małe pytanie, zamieszczę je tutaj, ewentualnie z prośbą o przeniesienie do odpowiedniego działu.
Mam mały dylemat odnośnie modelu jaki posiadam i jego nazewnictwa.
W wyniku kolizji muszę wymienić chłodnice i tu zaczyna się mały problem z jej znalezieniem.
Byłam pewna ze mój model 323 BJ i 323F BJ to jedno i to samo i ze różni się tylko tym iż jeden to hatback a druga to sedan czyli taka jaką ja posiadam, jednak mechanik twierdzi ze to dwa różne typy samochodów i dwie różne modelowo chodnice.
Czy ktoś mi może doradzić jakiej chłodnicy mam szukać do tego konkretnego modelu 323 BJ 2.0 DITD rok 1998.
Proszę o wyrozumiałość i pomoc :–(
tutaj wątek viewtopic.php?f=115&t=125006
do diesla są sporo droższe ale można sobie poradzić jak widać
xedos1972
Czy moglibyście coś napisać o stanie blacharki w waszych BJ? Oglądałem już kilka i wszystkie miały większy lub mniejszy problem z korozją. Zaczynam żałować, że sprzedałem BA moja 15-letnia była o niebo lepsza pod względem blachy o tych, które oglądałem. O korozji nadkoli słyszałem i sam widziałem, ale jak zobaczyłem rdzę w komorze silnika i to taką, że jakby mocniej puknąć to by była dziura to zdębiałem Nie szukam ideału wiadomo, że samochód ok. 10 letni może mieć trochę rudej od spodu, ale w komorze silnika albo pęcherze pod lakierem na nadkolach i klapie bagażnika
- Od: 5 sty 2008, 17:05
- Posty: 19
- Skąd: Lublin
- Auto: 323f 1.5 BA 97r. była
U mnie tylko tył był lekko w nadkolach rudawy wiec wstawiło sie reperaturki i jest
Oczywiście przy okazji kazałem doszczętnie ja ponownie zachlapać środkiem anty korozyjnym
I mam spokój na 5 lat
Oczywiście przy okazji kazałem doszczętnie ja ponownie zachlapać środkiem anty korozyjnym
I mam spokój na 5 lat
Jak się stoi przy BJ to słychać chrupanie, wie ktoś co to jest?
Niestety ruda lubi nasze samochody, szczególnie tylne nadkola i dolne ranty przednich drzwi, w komorze silnika również buszuje przy błotnikach i mocowaniach amora.
Niestety ruda lubi nasze samochody, szczególnie tylne nadkola i dolne ranty przednich drzwi, w komorze silnika również buszuje przy błotnikach i mocowaniach amora.
oj tam oj tam marudzicie . Każdy japonczyk na to cierpi, jeden mniej drugi wiecej ale prędzej czy pozniej i tak trzeba robic blacharkę.
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):oj tam oj tam marudzicie . Każdy japonczyk na to cierpi, jeden mniej drugi wiecej ale prędzej czy pozniej i tak trzeba robic blacharkę.
racja honda też nie lepsza
Niestety, w BJ korozja wychodzi bardziej niz w GE. U mnie juz blotniki z tylu robione ,w lato zrobie konserwacje podwozia i powinien byc spokoj na jakis czas.
Pyton wez lepiej moj tlumik, jest z nierdzewki to go nie schrupie
Pyton wez lepiej moj tlumik, jest z nierdzewki to go nie schrupie
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Marwis, bo masz przedlifta
- Od: 8 kwi 2011, 08:34
- Posty: 116
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323f Bj '98 1,8
Witam, jak w temacie co sądzicie na temat tego silniczka, jakie sa dla niego optymalne obroty na 5 biegu aby spalanie bylo w miare niskie i czy tez lubi wysokie obroty az do odciecia? pozdrawiam
- Od: 27 sty 2012, 14:41
- Posty: 11
- Skąd: PODKARPACIE
- Auto: Mazda 323f BJ ACTIVE 2000r. 1,5 16v
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości