Demontarz konsoli środkowej BJ
Strona 1 z 1
Witam potrzebuję się dostać do kabli zapalniczki czy może posiada ktoś zdjęcia, fotorelację lub link do filmiku jak rozbiera się konsolę środkową w BJ.
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
a po co rozbierać konsolę jak do zapalniczki możesz się dostać wyjmując popielniczkę i dla ułatwienia schowek niżej ten z miejscem na kubki i masz kable.
Hm, moim skromnym zdaniem, samo zdjęcie schowka na kubki, to dopiero połowa sukcesu.

na zdjęciu jest jeszcze popielniczka, ale ...
Ja u siebie aby wyjąć zapalniczkę, musiałem wywalić cały tunel, aby było łatwiej, może nie szybciej, ale ...

faktem jest że zapalniczka była "przypieczona" do obudowy i trochę się nad jej wyjęciem pomęczyłem.
Kable przyłączeniowe do zapalniczki są w takiej kostce którą inaczej się nie podłączy tylko prawidłowo.
Idąc dalej w temacie. Aby dogłębnie odpowiedzieć na pytanie "kubi2410" jak zdjąć/rozebrać konsolę środkową to:
Po zaciągnięciu hamulca ręcznego, chwytamy za plastikowy panel – i z wyczuciem ciągniemy go do góry. Chwytamy w pobliżu obrotu dźwigni.

Tak to wygląda po wyjęciu, jak widać zatrzaski są "wielokrotnego" użytku, przynajmniej u mnie .
Aby zdemontować schowek z miejscem na kubki, chwytamy od spodu i z wyczuciem ciągniemy do góry

Dalszy demontaż samochodu
Następnie wyciągamy spinkę /ta przy dźwigni przyśpieszenia/ zdejmujemy "kapturek" z śruby tunelu, odkręcamy śrubę
następnie odkręcamy śrubę między fotelami /wszystko to tyczy obu stron tunela/

oraz te dwie śruby

Należy jeszcze wyjąć/rozłączyć przełącznik TSC/OFF
Kiedy to wszystko zrobimy, chwytamy za tunel, który już jest luźny i można go, chwytając za "tył", ostrożnie wyciągnąć.


I to by było na tyle, jak mawiał Profesor Mniemanologii Stosowanej – Jan Tadeusz Stanisławski.

na zdjęciu jest jeszcze popielniczka, ale ...
Ja u siebie aby wyjąć zapalniczkę, musiałem wywalić cały tunel, aby było łatwiej, może nie szybciej, ale ...

faktem jest że zapalniczka była "przypieczona" do obudowy i trochę się nad jej wyjęciem pomęczyłem.
Kable przyłączeniowe do zapalniczki są w takiej kostce którą inaczej się nie podłączy tylko prawidłowo.
Idąc dalej w temacie. Aby dogłębnie odpowiedzieć na pytanie "kubi2410" jak zdjąć/rozebrać konsolę środkową to:
Po zaciągnięciu hamulca ręcznego, chwytamy za plastikowy panel – i z wyczuciem ciągniemy go do góry. Chwytamy w pobliżu obrotu dźwigni.

Tak to wygląda po wyjęciu, jak widać zatrzaski są "wielokrotnego" użytku, przynajmniej u mnie .
Aby zdemontować schowek z miejscem na kubki, chwytamy od spodu i z wyczuciem ciągniemy do góry

Dalszy demontaż samochodu
Następnie wyciągamy spinkę /ta przy dźwigni przyśpieszenia/ zdejmujemy "kapturek" z śruby tunelu, odkręcamy śrubę

następnie odkręcamy śrubę między fotelami /wszystko to tyczy obu stron tunela/

oraz te dwie śruby

Należy jeszcze wyjąć/rozłączyć przełącznik TSC/OFF
Kiedy to wszystko zrobimy, chwytamy za tunel, który już jest luźny i można go, chwytając za "tył", ostrożnie wyciągnąć.


I to by było na tyle, jak mawiał Profesor Mniemanologii Stosowanej – Jan Tadeusz Stanisławski.
Ostatnio edytowano 28 maja 2012, 20:45 przez bejot, łącznie edytowano 1 raz
Demokracja, to dwa wilki i owca, głosujące, co zjeść na obiad. Wolność, to uzbrojona po zęby owca, która może się bronić przed demokratycznie podjętą decyzją.
–Ben Franklin
–Ben Franklin
Nie potrzebna robota, wystarczy taki plastik wyjąć między popielniczką i schowkiem(głęboko) potem ten uchwyt na kubki i popielniczkę i już mamy na wierzchu wszystko. Też dobierałem się do zapalniczki i nei musiałem dużo rozbierać.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość