BJ – diesel vs. benzyna z LPG
interpunkcja dopasowana do poziomu kolego smile, pozdrawiam
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Bo_Lo napisał(a):ile w swoim zyciu Kolega Smile miał samochodów w których On sam założył instalację dobrej jakości(nie najtańszą)?
jeszcze żadnego, pewnie dlatego, że wolę diesla na olej napędowy niż benzynę na gaz.
I możliwe, że nie będę miał, bo lpg to cuchnąca sprawa, zwłaszcza jeśli chodzi o parkingi podziemne.
Mimo wszystko lpg ma swoje zalety, jeśli instalacja jest dobrze dobrana to nie sprawia nadmiaru kłopotów.
Dlatego w swoim czasie myślałem o GY 2,3 benzyna w napędzie 4WD i 5-biegowym automacie. To jedyne auto jakie brałem pod uwagę, ale po co zmieniać sprawdzone i bezproblemowe na coś innego?!
smile napisał(a):A jak mam gorszy nastrój to wypadam na obwodnicę trójmiasta, dociskam do 190 i długimi światłami uprzejmie sugeruje zjeżdżanie mi z drogi
LPG odbiera funkcjonalność BJ-tce no i lepiej nie palić za kółkiem
Bj – otką 190 km/h na LPG też da się jechać. Wiem z doświadczenia
smile napisał(a):jeszcze żadnego
To proszę,nie wypowiadaj się w temacie o którym pojęcia nie masz,bo herezje siejesz tylko
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Zgadza sięlukasz.b napisał(a):Bj – otką 190 km/h na LPG też da się jechać.
BJ w dieslu można nieźle podkręcić, ale nie chcę tego robić mając z tyłu bębny...
Za to rewelacyjnie można ślizgać się bokami, nawet po suchym asfalcie – a to dzięki sporemu momentowi
Najważniejsza jest czysta radość z jazdy, to po to się posiada Mazdę Bez względu czy to ON czy PB/LPG.
Każdy jeździ czym lubi i jak lubi
PS. Do kolegi Bo_Lo... czy o HIV można się wypowiadać dopiero będąc jego nosicielem?!
Nie miałem auta z LPG ale mam swoje zdanie... nikt mi tego nie zabroni.
smile napisał(a):Za to rewelacyjnie można ślizgać się bokami, nawet po suchym asfalcie – a to dzięki sporemu momentowi
Nie zebym sie czepial ale z przednim napedem to sie mozesz poslizgac dzieki dobremu recznemu a nie momentowi na kolach napedowych.
-
Przemek323c
To jest dyskusja nad wyborem między LPG & ON a nie o kompetencjach forumowiczów.
Proszę trzymać się tematu.
Proszę trzymać się tematu.
- Od: 8 lut 2012, 00:25
- Posty: 119
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda3 2.0 2004r
Przemek323c napisał(a):Nie zebym sie czepial
A właśnie że się czepiasz....
Ręcznym można się wprowadzić w poślizg a dociskając gaz można go płynnie kontrolować i przekładać z lewej na prawą... jak masz jaja oczywiście. Wysoki moment pozwala na to przy wyższych prędkościach, na wyższych biegach...
Nie, nie czepiam sie. Rf2a nie ma wcale wstrzasajacego momentu a bj dosc ciezkie wiec nie wiem o jakich wyzszych predkosciach mowisz bo naprawde szalu nie ma, tym bardziej kiedy mowisz ze trzeba miec jaja. Najwazniejsze ze dalej to tylko namiastka prawdziwego poslizgu z mocnej tylnonapedowki.
-
Przemek323c
Jak czytam te wasze przekomarzania to aż śmiać się chce
Każdy lubi inne rozwiązania i bez sensu jest pisać o wadach i zaletach. Co do zapachu to zarówno diesel, LPG czy sama benzyna może śmierdzieć bardzo nieprzyjemnie.
Miałem auto w samej benzynie potem za gazowane a teraz mam diesla, każdemu polecam aby wypróbował każde rozwiązanie i sam doszedł do wniosku co jest dla niego najlepsze i nie przekonywał innych.
Każdy lubi inne rozwiązania i bez sensu jest pisać o wadach i zaletach. Co do zapachu to zarówno diesel, LPG czy sama benzyna może śmierdzieć bardzo nieprzyjemnie.
Miałem auto w samej benzynie potem za gazowane a teraz mam diesla, każdemu polecam aby wypróbował każde rozwiązanie i sam doszedł do wniosku co jest dla niego najlepsze i nie przekonywał innych.
Neonixos666 napisał(a):
... każdemu polecam aby wypróbował każde rozwiązanie i sam doszedł do wniosku co jest dla niego najlepsze i nie przekonywał innych.
to jest przede wszystkim jak by to powiedział Kiepski po pierwsze primo
Dokładnie kolego , tyle samo wad co zalet:) Ja nie przekonuje wyrażam swoje zdanie ze swoich doświadczeń A ja zmienię temat co myślicie o generatorze HHO ? Teoretycznie ma obniżyć spalanie zarówno ON jak i Benzyny, nie wiem jak się ma do gazu, ale bym chyba nie ryzykował wodoru z gazem mieszać:) Instalacja HHO koszt około 250-300zł samemu zrobić frajda a cenowo max 200 tylko trzeba mieć choć trochę pojęcia o kwasach coby rąk się nie pozbyć:)rav 75 napisał(a):Miałem Diesla (tzw "klekota"),mam benzynę w gazie. Tyle samo wad co i zalet.
- Od: 27 sie 2013, 15:30
- Posty: 26
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323f bj 2.0 diesel 71km 84kw silnik rf1g
Za 250-300zl nic sam raczej nie zrobisz chyba ze chcesz zmieniac elektrody co miesiac. HHO nie probowalem ale nie jestem w stanie uwierzyc w dzialanie bo instalacja zeby byla oplacalna musialaby wytwarzac wiecej energii w wodorze przeznaczonym do spalania niz pobierac z alternatora przy elektrolizie.
-
Przemek323c
Raczej trzymajmy się tematu bo moderator zaraz będzie miał co robić.
Pytanko. Co jest głośniejsze ?
Diesel czy PB ?
Od środy jestem posiadaczem Mazdy 323F 16V 1.6 2001r. i wczoraj wybrałem się w trasę.
Przy 110 km/h jest już głośno a przy 130 mega głośno. Ciężko rozmawiać w czasie jazdy.
Wcześniej miałem Carismę 1.8 i tam głośno robiło się przy 150/160 km/h, że ciężko było rozmawiać.
Diesel jest równie głośny co PB przy dużych prędkościach ?
Diesel czy PB ?
Od środy jestem posiadaczem Mazdy 323F 16V 1.6 2001r. i wczoraj wybrałem się w trasę.
Przy 110 km/h jest już głośno a przy 130 mega głośno. Ciężko rozmawiać w czasie jazdy.
Wcześniej miałem Carismę 1.8 i tam głośno robiło się przy 150/160 km/h, że ciężko było rozmawiać.
Diesel jest równie głośny co PB przy dużych prędkościach ?
- Od: 3 maja 2013, 13:54
- Posty: 14
- Auto: 323f 2001r. 1.6 16V
Nawet jak by pod maską był silnik elektryczny to w bj nie dało by się wytrzymać powyżej 120 buhaahhaah
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Dzisiaj zobaczyłem, że nie mam wygłuszenia pod maską auta.
Zakupiłem na allegro używaną i myślę, że w tygodniu dojdzie to będę mógł sprawdzić jak się sprawuje
Przydałoby się odrobinę mniej dB w środku zwłaszcza, że mam zamiar jechać z mad morza w góry na początku października.
Jak się nie sprawdzi zostanie mi chyba tylko je sprzedać a szkoda by było bo fajnie trzyma się drogi w zakrętach.
Zakupiłem na allegro używaną i myślę, że w tygodniu dojdzie to będę mógł sprawdzić jak się sprawuje
Przydałoby się odrobinę mniej dB w środku zwłaszcza, że mam zamiar jechać z mad morza w góry na początku października.
Jak się nie sprawdzi zostanie mi chyba tylko je sprzedać a szkoda by było bo fajnie trzyma się drogi w zakrętach.
- Od: 3 maja 2013, 13:54
- Posty: 14
- Auto: 323f 2001r. 1.6 16V
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość