no tak tak pisałem że się mu nie wróci
a przyrost mocy jest spowodowany tym ze ,ropa (olej napędowy) jest to coś dziwnego z czego najpierw odciągają gaz ziemny ,który zmienia się w płyny, po ochłodzeniu i kompresji , tzn LPG z reszty czyli około 97%surowca jest jakieś 23 do 33% benzyny o wysokiej liczbie oktanowej ,około 130" ,z pozostałości jest robiony miedzy innymi tworzywa sztuczne takie jak: PET (butelki na napoje i PEHD na płyny ,szampony, mydła w płynie ) LD-PE (folia zwykła na reklamówki sklepowe ,do owijania palet czy bombelkowa w kopercie na list bądź na meblach zamiast styropianu) PP(folia szeleszcząca ,cukierki są w nią zawijane, opakowania zbiorcze ze Slobodanami, taśma klejąca ) ABS ( gruby twardy plastik , większość widocznego plastiku w samochodzie )i nawet koszulki typu polo:) a reszta okrojona z w/w to porostu olej napędowy po odsączeniu oleju na naftę i inne tłuste ciecze bądź smary ,zostaje opalowy:) wiec w skrócie ON ma mniej oktanów od gazu czy benzyny , to raz a dwa w dieslach z gazem jak już wcześniej ktoś napisał mieszają się dwa paliwa ,czy to zdrowe dla silnika?? dawniej w polonezie na 95 mówili ze nie, a jak jest kto wie
ale nie ma to jak dźwięk diesla na 5 tys obrotów ,hahaha co do mądrości wcześniej napisanych, tak mi kiedyś powiedziano, może mnie w kulki robili ale LPG bp i diesel to to samo tylko po rożnych zabiegach chemiczno fizyczno filtrujących