Błąd P300

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mazurek1500 » 15 paź 2011, 14:37

Witam.
Od pewnego czasu zaczęło mnie nękać słabnięcie samochodu podczas jazdy. Podłączenie komputera wykazało błąd P0300 "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach". Auto wylądowało u mechanika podejrzewał on świece bo podobno od nowości nie były wymienione. Niestety po wymianie znów uw awaria się pojawia. Dodam jeszcze że mam jeszcze jeden błąd coś tam z katalizatorem, niestety nie pamiętam dokładnego numeru. Miał ktoś z was taką przypadłość, pomysły gdzie szukać problemu??
Początkujący
 
Od: 18 lip 2011, 22:14
Posty: 6
Auto: Mazda 323f Bj rocznik:2001

Postprzez wtyku » 15 paź 2011, 14:51

a cewki sprawdzone? napisz w profilu jakie masz auto?
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2009, 16:53
Posty: 249 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F Sportive 131KM FS BP 2001r.
Jest Toyota Prius 2012r 1,8l BP HSD

Postprzez mazurek1500 » 15 paź 2011, 15:01

Autem ogólnie stoi u mechanika, ale cewek chyba nie sprawdzał bo nie jest pewien czy trzeba. Jest możliwość wykonania jakiegoś pomiaru cz działają poprawnie??
Początkujący
 
Od: 18 lip 2011, 22:14
Posty: 6
Auto: Mazda 323f Bj rocznik:2001

Postprzez marecki26 » 15 paź 2011, 23:40

U mnie był podobny problem z P0300 i P0420-wydajność kata poniżej min.Przyczyną tego była cewka a cewkę można sprawdzić w momencie słabnięcia samochodu.Wykręcasz wtedy świece i sprawdzasz które są 'zalane' bo silnik w tej chwili nie pali dobrze na którejś z dwóch świec
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2011, 14:58
Posty: 63
Skąd: Lublin
Auto: M5 CR LF 2010r/LPG
Była 323f BJ 1.6 2002r/LPG

Postprzez Gnat80 » 19 paź 2011, 19:09

Witam,u mnie pojawił się również błąd P0300,na pewno cewka,ale wie ktoś może która to?Bo jedna jest na 1 i 2 świece i druga na 3 i 4 tak?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 paź 2007, 18:19
Posty: 240 (0/3)
Skąd: Tuchola
Auto: Mazda 323F
Mazda 6
Zafira
Peugeot 407
Focus 2005
Mazda 3 BL 2.0

Postprzez gabkajr » 4 lis 2011, 16:54

Potwierdzam. Miałem to samo, po prostu wypadał zapłon i madzia ciągneła się jak traktor zupełnie bez mocy. Trzeba kupic cewke i wymieć.
Powinno się wymieniać dwie na raz. Ale, ale, ale ... to kosztuje więcej niż wymiana jedej. Dlatego kup jedną cewkę i wymień pierwsza lepszą. Jeśli problem minął to trafiłeś. Jeśli problem się powtarza to zamieć cewki.
Jeśli dalej problem nie minął to znaczy, że dwie były walnięte.

Ja przez taką jazde załatwiłem sobie katalizator więc musiałem później wymienić wkład.

pozdro
gabkajr
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323