Czujnik temperatury silnika(cieczy chłodzącej)-Gdzie sie znajduje
Strona 1 z 1
jest on w bloku, jak stoisz przed silnikiem to schyl się i znajdziesz.
Neonixos666 sprecyzuj jak możesz...
widziałem parę gadżetów w bloku silnika... jest on centralnie w bloku czy jakoś po prawej, wyżej czy niżej, fajnie jakbyś nieco przybliżyl jak wygląda ten czujnik, tzn mam na myśli czy są podpięte do niego jakieś kabelki(pewnie są) ale jak są to ile itp. przepraszam za te wymagania ale jestem laikiem w tej sprawie, więc w miarę twoich możliwości więcej szczegółów prosiłbym
- Od: 9 mar 2011, 15:49
- Auto: 323f 2.0 TDVi '00
Hej, tam są 2 czujniki, jeden na wysokości rozrusznika z jednym kabelkiem i drugi trochę wyżej, pod kolektorem ssącym, chyba 3 kabelki. Ale zawsze zapominam który jest od czego
Ale pewnie chodzi o ten wyżej.
Pozdrawiam
Ale pewnie chodzi o ten wyżej.
Pozdrawiam
Umieść na jakimś serwerze np. http://imageshack.us , później naciskasz Img przy tworzeniu odpowiedzi i wklejasz adres.
Pozdrawiam
Pozdrawiam

no i nie ma obrazka... albo później się załaduje?
w każdym bądź razie tak jak YgooR-ze powiedziałeś zobaczyłem te dwa czujniki i racja jeden jest wyżej od drugiego, pytałem sie o ten czujnik , gdyż wcześniej zakładałem post że mi wskazówka od temp. nie ładzia, więc zainteresowanych odsyłam do postu wcześniejszego pt.Zegar temperatury- nie działa. pozdro i dziękóweczka , napisze co i jak w tym drugim wątku!
właśnie to te zdjęcie...
bede musiał wziąć mały kurs u młodszego brata... skoro jest te zdjęcie., czy en czujnik jest wlaśnie tam gdzie ta czerwona kreska wskazuje? tak orientacyjnie:) zaznaczam, że kurz z pokrywy już zniknął.
no i dobra, pogrzebałem trochę przy madzii i stwierdzam ze tam wlaśnie znajduje się czujnik temperatury silnika- (cieczy chłodzącej inaczej) lub na odwrót, jeżeli jest w tym co pisze jakiś bład niech ktoś mnie poprawi
.
zainteresowanych akcją czujnika odsyłam do watku Zegar temperatury silnika. elos