Witam
Jakie są objawy padniętej końcówki drążka?
U mnie są następujące:
– jak ruszam kołem przednim w płaszczyźnie poziomej to czuć lekki luz,
– jak zejdę pod kanał i ruszam kołem a drugą ręką chwycę drążek to też czuję luz, ale nei potrafię go zlokalizować czy to sama końcówka czy przegub kulowy drążka.
– na lewej końcówce wyszedł smar, czyli i tak będzie pewnie do wymiany.
Czy przy ewentualnej zmianie końcówek trzeba robić zbieżność? Pewnie tak.
I czy w komplecie zmienić też same drążki? Jakie macie doświadczenia, psują się te drążki u was czy są raczej trwałe?
Pozdrawiam
Końcówka drążka kierowniczego – luz
Strona 1 z 1
objawy:
– większe zużycie opony od wewnątrz lub zwenątrz
– dragania kierowniczy
– tak jak napisałeś wyczuwlany luz na kole po uniesieniu samochodu
Te same objawy występują przy zużyciu zużyciu sworznia wahacza, także też bym to sprawdził
Skoro wyszedł ci smar z końcówki tzn że masz uszkodzoną osłone, także i tak trzba wymienić
Jeżeli chodzi o ustawianie zbieżności po wyminienie, to jeżeli przy odkręcaniu policzy się ile razy obróciła się stara końcówka, i nową obrócisz tyle samo razy, może się obyć bez ustawiania zbieżności ale sprawdzić i tak trzeba
– większe zużycie opony od wewnątrz lub zwenątrz
– dragania kierowniczy
– tak jak napisałeś wyczuwlany luz na kole po uniesieniu samochodu
Te same objawy występują przy zużyciu zużyciu sworznia wahacza, także też bym to sprawdził
Skoro wyszedł ci smar z końcówki tzn że masz uszkodzoną osłone, także i tak trzba wymienić
Jeżeli chodzi o ustawianie zbieżności po wyminienie, to jeżeli przy odkręcaniu policzy się ile razy obróciła się stara końcówka, i nową obrócisz tyle samo razy, może się obyć bez ustawiania zbieżności ale sprawdzić i tak trzeba
Bez Mazdy nie ma jazdy
- Od: 3 sty 2011, 12:11
- Posty: 152
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F'99 BJ 1.5 GLX Twilight Blue Mica LPG KME Nevo
Micha3l napisał(a):objawy:
– większe zużycie opony od wewnątrz lub zwenątrz
– dragania kierowniczy
– tak jak napisałeś wyczuwlany luz na kole po uniesieniu samochodu
Te same objawy występują przy zużyciu zużyciu sworznia wahacza, także też bym to sprawdził
Nie ma zużycia opony i drgań kierownicy, kołem ruszam w płaszczyźnie poziomej (w osi roboczej sworznia).
Madzia sprzedana, na forum na pewno jeszcze wrócę ;)
- Od: 16 paź 2009, 13:17
- Posty: 85
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Była 323f BJ – dzielnie służyła, ale sprzedana. Jeszcze tu wrócę :)
Sokro nie ma jeszcze tych dwóch pierwszych objawóe to lepiej dla Ciebie (mniej kosztów), także wymiana końcówek powinna załatwić sprawe.
PS. swoją drogą końcówka drążka tak jak i sworzeń wahacza pracują w trzech płaszczyznach
PS. swoją drogą końcówka drążka tak jak i sworzeń wahacza pracują w trzech płaszczyznach
Bez Mazdy nie ma jazdy
- Od: 3 sty 2011, 12:11
- Posty: 152
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F'99 BJ 1.5 GLX Twilight Blue Mica LPG KME Nevo
Micha3l napisał(a):Sokro nie ma jeszcze tych dwóch pierwszych objawóe to lepiej dla Ciebie (mniej kosztów), także wymiana końcówek powinna załatwić sprawe.
PS. swoją drogą końcówka drążka tak jak i sworzeń wahacza pracują w trzech płaszczyznach
No w sumie tak
Madzia sprzedana, na forum na pewno jeszcze wrócę ;)
- Od: 16 paź 2009, 13:17
- Posty: 85
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Była 323f BJ – dzielnie służyła, ale sprzedana. Jeszcze tu wrócę :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości