[323 F 2.0 DiTD 66 kW Diesel 99r] Gorące felgi z przodu

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez majkers » 12 lis 2010, 11:34

Witam wszystkich,

Po przejechaniu pewnego dystansu mam bardzo gorące felgi z przodu. Podejrzewam, że to coś z hamulcami...Co WY na to? Zaciski, cylinderki? A propos cylinderków to tak mi ktoś wspomniał, ale cylinderki są chyba tylko z tylu? A może się mylę?
Generalnie objawy są takie, że po uruchomieniu samochodu na parkingu, na luzie samochód mi sam zjeżdża ale po przejechaniu paru kilometrów już tak się nie zachowuje – stoi w miejscu. No i dodatkowo to grzanie felg.

Już jestem umówiony z mechanikiem ale straszył mnie, że to będzie wiele kosztowało. Co wy na to?

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2008, 12:56
Posty: 14
Skąd: Lublin
Auto: 323 F BJ 99r 2.0 DiTD 90 KM

Postprzez Bandit » 12 lis 2010, 11:43

Wymiana lub regrneracja zacisków. Ja za urzywki placilem 300. Ale to nie problem diesla, więc ---> 323 BJ niech się Widzewianka martwi <diabełek>
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Borys » 12 lis 2010, 13:01

Podstawowe pytanie kiedy ktoś zaglądał do tych hamulców? Regeneracja zacisku nie jest specjalnie trudna, jeśli skończy się na wymianie elementów gumowych. Trochę czasochłonna i IMO lepiej zrobić to samemu.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez majkers » 12 lis 2010, 13:14

Zaglądał kilka miesięcy temu (latem). Niby coś tam przesmarował i miało chodzić. Efekt już znacie.
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2008, 12:56
Posty: 14
Skąd: Lublin
Auto: 323 F BJ 99r 2.0 DiTD 90 KM

Postprzez loscyp » 12 lis 2010, 19:40

Miałem ten sam problem po ściągnięciu koła okazało się że osłona gumowa cylindra jest dziurawa , kupiłem nową założyłem przeczyściłem cylinderek i jest już ok
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2008, 14:03
Posty: 44
Skąd: kraków
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2002r

Postprzez majkers » 23 lis 2010, 12:54

Generalnie okazało się , że zaciski był tak zakleszczone, że starły się już klocki. Wymieniono mi tłoczki zacisków, całą reperaturkę zacisków i te klocki. Dodatkowo nowy płyn hamulcowy i odpowietrzenie. No i zobaczymy. Na razie różnica kolosalna
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2008, 12:56
Posty: 14
Skąd: Lublin
Auto: 323 F BJ 99r 2.0 DiTD 90 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323