Zaczyna od zdemontowania zegarów i włożenia żarówki do kontrolki. Trzeba zdjąć osłonę na dwie śruby i same zegary na 3 śruby. Sama żarówkę z prawka można przełożyć z kontroli trakcji jak ktoś nie ma bo są zapięte. W wersji z obrotomierzem miałem żarówkę już włożoną ale w drugich zegarach bez już nie było.
Demontaż zbiornika polega tylko na zdjęciu nadkola wiec nie robiłem zdjęć , polecam popsikać jakimś szuwaksem dolną śrubę bo może się zerwać.
Po demontażu mamy taki widok od dołu widać kolko gdzie fabryka przewidziała miejsce na czujnik (27mm)

Czujnik użyłem z mx6/626 Taki miałem na stanie , polecam poszukać z GF gdzie zapewne wtyczka pasuje p&p

Przy zbiorniku jest 4pinowa kostka , interesuje nasz przewody pomarańczowo-biały i czarny do których podłączamy czujnik (u mnie niebieski i czarny)

Czujnik w dolnym położeniu zamyka obwód.
Na koniec cieszymy się taki widokiem , rezerwa to około 0.5l

Dodatkowo fotorelacja z czyszczenia czujnika
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=1381123#1381123