Witam!
Podczas zimy miałem z 2 razy taką sytuację, że podczas jazdy w trakcie przyśpieszenia nastąpiło odcięcie. Obroty nie są duże 2500/3000. Samochód nagle traci reakcję na gaz. Jedyna opcja to zatrzymać się, odpalić auto na nowo. Niestety na dniach problem zaczął pojawiać się częściej. Ostatnio byłem na komputerze z powodu skończenia się płynu to jedyne błędy jakie były poza płynem to: P0299 (turbosprężarka podciśnienie, nieciągły) oraz P1632 (inteligentny alternator, obwód wyjściowy, nieciągły). Może EGR? Silniczek krokowowy był czyszczony. Chyba, że to nie był silniczek.
Odcięcie podczas przyśpieszania!
Strona 1 z 1
Do niedawna miałem takie samo auto z tego rocznika jak Ty , i tez mi tak robiło . U mnie przyczyną był FAP , pomogło wycięcie i czyszczenie. Tylko że ja po ty odcięciu mogłem kontynułować jazde na niskich obrotach i zero przyspieszenia po kilku minutach wracało do normy. Usterka występowała sporadycznie głównie przy wiekszych prędkościach na autostradach mniej wiecej co 700 -1000 km
Mechanicy mieli problem z diagnozą dopiero tutaj zdiagnozowali i naprawili koszt o ile dobrze pamiętam 1500 od razu z dodaniem mocy
Ladyga Tuning Chiptuning Kraków
Mechanicy mieli problem z diagnozą dopiero tutaj zdiagnozowali i naprawili koszt o ile dobrze pamiętam 1500 od razu z dodaniem mocy
Ladyga Tuning Chiptuning Kraków
Ostatnio edytowano 4 cze 2018, 06:17 przez mikadoo1, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 16 lip 2017, 16:21
- Posty: 49
- Auto: Mazda 3 BM HB 120 KM 2017
mikadoo1 napisał(a):Do niedawna miałem takie samo auto z tego rocznika jak Ty , i tez mi tak robiło . U mnie przyczyną był FAP , pomogło wycięcie i czyszczenie.
W zimę pytałem mechanika to obstawiał właśnie silniczek krokowy. Auto nie muli:/
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości