Witam,
Jakiś czas temu wymieniłem prawa poduszkę silnika bo borykałem się z nieprzyjemnymi wibracjami nadwozia. Przez chwilę było sporo lepiej ale po pewnym czasie znów zaczęło trząść nadwoziem.
I tu moje pytanie – czytałem że poduszki należy wymieniać parami.
Czy jest możliwe że po wymianie prawej, padła lewa? no właśnie czy lewa, czy może centralna?
Poduszki silnika problem
Strona 1 z 1
Temat był już wałkowany. Musisz poszukać na forum.
Na jaką poduszkę wymieniłeś?
Z tego co ludzie pisali to sprawdzają się tylko FEBEST, YAMATO i ORI.
Z tym że YAMATO wypada najgorzej w tym zestawieniu.
Jakieś TED-GUMy czy inny badziew omijaj.
Mnie też prawdopodobnie będzie czekała wymiana i chyba skuszę się na FEBEST, bo cena za ORI to przegięcie.
Na jaką poduszkę wymieniłeś?
Z tego co ludzie pisali to sprawdzają się tylko FEBEST, YAMATO i ORI.
Z tym że YAMATO wypada najgorzej w tym zestawieniu.
Jakieś TED-GUMy czy inny badziew omijaj.
Mnie też prawdopodobnie będzie czekała wymiana i chyba skuszę się na FEBEST, bo cena za ORI to przegięcie.
Dokładnie jak wyżej napisano jeśli założyłeś nie wiadomo jaką poduszkę to mogła szybko paść.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Założyłem używaną oryginalną poduszkę. Wydaje mi się jest jak najbardziej ok. bo silnik ładnie siedzi z prawej strony. Telepie nim zdecydowanie bardziej z lewej strony, stąd moje przypuszczenia. Jak można zdiagnozować tą poduszkę? Nie chciałbym wydawać 300 zł na darmo.
- Od: 20 kwi 2015, 16:21
- Posty: 33
- Auto: Mazda 3 2.0 LF 2006 Top Sport
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości