Zbite lewe lusterko (denko) – co dalej?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez drum5ik » 6 lis 2017, 14:28

Witam serdecznie. Na wstępie wspomne, że od strony szerzej pojętych napraw uszczerbków jestem totalnie zielone i naprawy na pewno sam nie będę się podejmował. Mankament dotyczy się Mazdy 3 2.0 150KM z 2007r (lusterka elektryczne). Ostatnio będąc w Gdańsku jakiś cep jechał szyblo środkiem wąskiej (dwukierunkowej) uliczki i zahaczył mi o lusterko kierowcy. Oczywiście sprawca bardzo szybko zniknął za zakrętem co zdążyłem tylko zobaczył w lusterku wewnętrznym. Całe szczęście w Mazduni mam składane lusterka, stąd po uderzeniu lewe lusterko się złożyło. Po pozniejszych oględzinach na parkingu zauważyłem, że ucierpiało tylko samo szkło (pajęczynka). I teraz pytanie czy można wymienić samo szkło (ściągając delikatnie z platiku monterskiego) czy trzeba już szukać szkła wraz z z tym plastikiem monterskim (w takim wypadku musiałbym wiedzieć jaki ten model ma typ zaczepów do ogrzewania – zdjęcie byłoby mi bardzo przydatne). Na stronie, której można kupić takie lustra są chyba do wyboru z 4 rodzaje montażu przy Maździe 3 (http://thomasss.pl/szklo-lusterka-lewe-nieogrzewane-niebarwione-asferyczne-dla-mazda-3-i-bk.html). Ewentualnie podeślijcie jakieś strony gdzie mógłbym coś ciekawego znaleźć. Takie informacje są mi bardzo niezbędne, bo niestety mój mechanik nie ma dojścia do takich elementów i muszę je załatwić na własną pomoc. Z góry Wam dziękuję za pomoc.
drum5ik
 

Postprzez kulisz » 6 lis 2017, 14:51

Spokojnie możesz wymienić.
Jedynie to może cię czekać 5 minutowa rzeźba plastikowego zaczepu na dopasowanie szczeliny dla pinów do podgrzewania.
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2016, 21:07
Posty: 131 (1/7)
Skąd: Małopolska
Auto: Była: Mazda 3 BK 1.6 Z6 105KM 2006 Galaxy Grey
Jest Mazda 3 BP 2.0 122HP 2019 Crystal Soul Red oraz Mazda 2 DJ 1.5 90HP 2018 Soul Red