Witam drogich użytkowników Mazd
nosze się z zamiarem zakupu Mazdy 3 BK 1,6 bezn. Myślałem o wersji poliftowej czyli po 2006 z białymi zegarami, możliwością dołączenia AUX'a, innym zderzakiem + niby lepsze zabezpieczenie przed korozją, czarne lampy itp. Teraz pytanie czy własnie szukać wersji poliftowej w granicach 18-20k czy rozglądać się pomiędzy poł środkiem Mazdy z 2005 roku zadbanego (droższego)egzemplarza? Tak się rozglądam na portalach otomoto, allego, olx czy nowo powstałym motomi to ciężko coś w moim terenie (woj. dolnosląskie) znaleźć. Ładne zadbane egzemplarze zaczynają się od 21-22k. Generalnie boje się trochę rdzy ponoc zbiorniki paliwa korodują i jak całe podwozie. Nie chce się trochę wepchać na minę.
Całe vademecum przeczytałem, pozbierałem trochę informacji, ale zauwazyłem, ze mało Mazd jezdzie na naszych drogach przynajmniej na moim terenie. U siebie w miescie to moze poliftowe to z 3 egzemplarze widziałem. A może celować w coś innego, myslałem o Toyocie E12, ale tutaj to dopiero zaczyna się meksyk. Jak by ktoś mógł doradzić w jakiej kwocie szukac takiego modelu i ile ewentualnie musiałbym doinwestować oczywiście w przybliżeniu to byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam
Flock
Luzna dyskusja o zakupie Mazdy 3
Strona 1 z 1
Spóźniłeś się niedawno sprzedałem swoją w sedanie jak to Widmo napisał z "bardzo rzadko spotykany dodatek" plus tempomat i skóra w wersji przed liftem to jest rzadkość w zestawie i wcale nie tak drogo jak myślisz bo poszła za nie powiem ile ale nie tak dużo jak by się wydawało.
No cóż teraz zostało mi tylko nocne płakanie do poduszki po 7latach z BK
No cóż teraz zostało mi tylko nocne płakanie do poduszki po 7latach z BK
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
A zdradzę 15tyś nawet nie liczyłem że sprzedam w tym roku a ku mojemu zdziwieniu pierwszy co oglądał kupił ją po 8dniach jak wystawiłem więc chyba za tanio oddałem.
Rok produkcji 04 rok rejestracji 06 ja w pl byłem pierwszym właścicielem od 7lat poprzednio jeździła w Holandii a tam taka rejestracja samochodu to norma że inna data produkcji inna data rejestracji to tylko w PL mają z tym problemy.
Rok produkcji 04 rok rejestracji 06 ja w pl byłem pierwszym właścicielem od 7lat poprzednio jeździła w Holandii a tam taka rejestracja samochodu to norma że inna data produkcji inna data rejestracji to tylko w PL mają z tym problemy.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
dzisiaj mierzyłem czujnikiem lakieru 2 samochody. swoją mazde i forda kuge 2012.
więc tak. mazda wszedzie lakier waha się pomiędzy 120 na dachu, 80 maska, drzwi,w środku w drzwiach 50.
jeśli chodzi o kuge, to ona ma o wiele większą powłokę lakieru bo aż 200-240
i nie ma sie co dziwić czemu nasze rdzewieją
więc tak. mazda wszedzie lakier waha się pomiędzy 120 na dachu, 80 maska, drzwi,w środku w drzwiach 50.
jeśli chodzi o kuge, to ona ma o wiele większą powłokę lakieru bo aż 200-240
i nie ma sie co dziwić czemu nasze rdzewieją
Witam wszystkich,
zamierzam kupić samochód Mazdę 3.
Opis w aukcji wygląda podejrzanie, czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś na temat sprzedającego lub nawet samego auta?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-1 ... xtor=SEC-8
Obserwuje aukcję od kilku dni, cena niedawno wynosiła 11 999 zł.
Na co zwrócić szczególną uwagę w przypadku tego typu?
z góry dziękuję za pomoc/odpowiedź
pozdrawiam
PS. mój pierwszy wpis
zamierzam kupić samochód Mazdę 3.
Opis w aukcji wygląda podejrzanie, czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś na temat sprzedającego lub nawet samego auta?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-1 ... xtor=SEC-8
Obserwuje aukcję od kilku dni, cena niedawno wynosiła 11 999 zł.
Na co zwrócić szczególną uwagę w przypadku tego typu?
z góry dziękuję za pomoc/odpowiedź
pozdrawiam
PS. mój pierwszy wpis
-
eddy88
Gamboa
50 mikronów to już lakier za cienki po polerce natomiast 240 2 warstwy
80-180 mikronów to najpewniejszy lakier, taki który mamy pewność że nic nie było robione.
Najczęściej w starszych autach środki elementów mają tak 80 mikronów natomiast blisko szyb belek leci po 120mikronów. Wszystko też zależy jakim miernikiem mierzysz i jak kalibrowany.
Ostatnio mierzyłem kilka aut:
20 letnie volvo v40 lakier o dziwo poza lewym błotnikiem i maską oryginał miejscami 40μm ale to widać bo już jest ze starości przetarty po większości 110μm auto nie gnije
17 letnie renault clio 80μm przy brzegach drzwi, belki itd. 120μm auto ma jeden drobniutki punkcik korozji zaraz przy wlewie paliwa.
15 letnie renault thalia 60-70μm do 110μm róg maski 240μm potwierdzone od właściciela auto lekko uderzone w lewy róg, całe auto polerowane w serwisie po naprawie lakierniczej. Brak korozji
Było jeszcze kilka innych które miały lakier 120μm i były zdrowe. Lakier z mazdy niestety jest delikatny a nie za cienki. A to że tak mocno korodują to wina blachy z jakiej są robione i kiepskiego jej zabezpieczenia ocynkiem a raczej jego brak.
50 mikronów to już lakier za cienki po polerce natomiast 240 2 warstwy
80-180 mikronów to najpewniejszy lakier, taki który mamy pewność że nic nie było robione.
Najczęściej w starszych autach środki elementów mają tak 80 mikronów natomiast blisko szyb belek leci po 120mikronów. Wszystko też zależy jakim miernikiem mierzysz i jak kalibrowany.
Ostatnio mierzyłem kilka aut:
20 letnie volvo v40 lakier o dziwo poza lewym błotnikiem i maską oryginał miejscami 40μm ale to widać bo już jest ze starości przetarty po większości 110μm auto nie gnije
17 letnie renault clio 80μm przy brzegach drzwi, belki itd. 120μm auto ma jeden drobniutki punkcik korozji zaraz przy wlewie paliwa.
15 letnie renault thalia 60-70μm do 110μm róg maski 240μm potwierdzone od właściciela auto lekko uderzone w lewy róg, całe auto polerowane w serwisie po naprawie lakierniczej. Brak korozji
Było jeszcze kilka innych które miały lakier 120μm i były zdrowe. Lakier z mazdy niestety jest delikatny a nie za cienki. A to że tak mocno korodują to wina blachy z jakiej są robione i kiepskiego jej zabezpieczenia ocynkiem a raczej jego brak.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Witam wszystkim, jest to mój pierwszy post na forum. Przymierzam się do kupna Mazdy 3 w polifcie. Byłem wstępnie zobaczyć jedną Mazdę, żeby ogólnie zobaczyć co i jak. Standardowo trochę rudy na podwoziu. Blachy, źle nie wyglądały, na pewno malowana była maska i prawy blotnik jednak nie to mnie zastanawia. W bagażniku na łączeniu blach masa uszczelniająca jest "surowa" tzn. nie jest pokryta lakierem w kolorze nadwozia, sprzedający twierdził, że tak wyjeżdżały z fabryki. I pytanie moje do Was, czy rzeczywiście tak wyjeżdżały? Bo miałem już kilka aut w swoim życiu i pierwszy raz się spotkałem że masa nie jest polakierowana
Cześć, przymierzam się do zakupu, przejrzałem dokładnie poradnik.
Co sądzicie o tym modelu? Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, ale może Wy coś zobaczycie
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-1 ... yLEu5.html
Co sądzicie o tym modelu? Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, ale może Wy coś zobaczycie
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-1 ... yLEu5.html
-
pawellewkowicz
pawellewkowicz napisał(a):Cześć, przymierzam się do zakupu, przejrzałem dokładnie poradnik.
Co sądzicie o tym modelu? Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, ale może Wy coś zobaczycie
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-1 ... yLEu5.html
1.nieoryginalna ramka tab. rej przód moze swiadczyć o przygodzie z przodu
2/coś mi nie pasuje prawy błotnik przód pasowanie i maska
3. felgi ori więc to plus
4. brzydka w środku bezpłciowe fotele i kolorystyka. chyba że to tylko zdjęcia robią robote
-
pawellewkowicz
Od zadawania takich pytań jest ten dział: viewforum.php?f=35
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości