Ściągamy plastik w którym znajdują się te przełączniki. Pierwszy zatrzask znajduje się w prawym górnym rogu. Ciągniemy dwoma dłońmi do siebie i odskoczy.

Drugi znajduje się przy uszczelce od drzwi w lewym górnym rogu, tutaj wymagane jest dużo mniej siły, jedynie należy delikatnie pociągnąć w swoją stronę.

Dla ułatwienia dostępu można też ściągnąć plastik na dole po lewej stronie od sprzęgła. Jednak nie jest to koniecznie wymagane.

Po odchyleniu plastiku, ukazują się nam przełączniki oraz ich zatrzaski. Alby wyciągnąć przełącznik na zewnątrz należy wcisnąć od góry i od doły ten czarny prostokątny plastik (na zdjęciu tylko widać górny).

Żarówka znajduje się w bocznej części przycisku. Trzeba ją porostu odkręcić.

Dla ukazania jej wielkości na zdjęciu umieszczam również monetę 5gr.

Nasza nowa "żarówka mini, 3mm, 14V w kolorze ciemny pomarańcz" jest tej wielkości.

Tutaj moje narzędzie ułatwiające wymianę. Płasko zakończona płytka.

Aby wyciągnąć starą żarówkę trzeba poodginać te druciki od spodu (przepraszam za jakość zdjęcia) i ją wysunąć do góry.

Wygląda to tak.

Teraz wkładamy nową, prowadzimy identycznie druciki od niej i odcinamy ich nadmiar. Stara żarówka (po lewej), jest zwykła białą w pomarańczowym "kapturku", nasza nowa od razu daje pomarańczowe światło.

Zmontowana nowa żarówka po lewej, stara po prawej.

Składamy wszystko do kupy i cieszymy się działającymi światełkami. Od lewej: Stara żarówka (jasna), przepalona (brak), nowa żarówka (dużo jaśniejsze i pełniejszy kolor)

Wszystkie nowe prezentują się tak.


Podsumowując, koszt 1,5zl, czyli oszczędzamy ~100zl, robocizna 30min, najwięcej zajęło znalezienie odpowiedniej żarówki. No to teraz można i eksperymentować z kolorami

Edit:
Link do paczki zdjęć z fotorelacji (Hasło: mazdacbr):
https://www.dropbox.com/s/t6f6livnlhb69 ... -591A_.rar