Kod usterki P2187
Strona 1 z 1
1. najpierw trzeba użyć np: Google
2. potem przeczytać regulamin forum.
3. potem użyć szukajki na forum.
4. potem pytać.
5 do 999. uzupełnić profil bo nawet nie wiemy jaki masz silnik itp
Tu masz znaczenie błędu
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=64476&start=0
2. potem przeczytać regulamin forum.
3. potem użyć szukajki na forum.
4. potem pytać.
5 do 999. uzupełnić profil bo nawet nie wiemy jaki masz silnik itp
Tu masz znaczenie błędu
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=60&t=64476&start=0
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Może nie znam się tak dobrze na koputerach
hmm ale na forum się zarejestrowałeś.
Mam Mazde3 1.6 benzyna z 2005r sedan Siedze i jak umiem szukam inforacij na temat tej usterki ale niestety nic nie umiem znależć.Sorry ale teraz nie wiem gdzie znajduje się jakiś MAF.A chciałbym coś wiedzieć żeby mnie mechanik za bardzo nie wykołował
- Od: 17 lut 2011, 21:48
- Auto: Mazda 3 2.2 Skyactiv-D 150KM 2015rok
JESZCZE RAZ PROSZĘ O UZUPEŁNIENIE PROFILU
! a nie pisanie jakie masz auto. Ile ty masz lat 10? jak nie radzisz sobie z obsługa internetu to poproś kogoś o pomoc. W ogóle to dziwie się, że jeszcze nikt oprócz mnie się tutaj nie odezwał. wiemy już że masz M3 1,6 z 2005. z gazem lub nie?????
MAF to przepływomierz "powietrza"
Poszukaj sobie listy błędów na forum.
Jakbyś wpisał w google " MAF mazda" od razu masz odpowiedź.
A teraz się uspokoję i zapytam skąd wziąłeś ten numer błędu ? kto to odczytywał.

MAF to przepływomierz "powietrza"
Poszukaj sobie listy błędów na forum.
Jakbyś wpisał w google " MAF mazda" od razu masz odpowiedź.
A teraz się uspokoję i zapytam skąd wziąłeś ten numer błędu ? kto to odczytywał.