Moduł DRL AM.010.13.1

Mazda3 2003–2008

Postprzez mrowek_190 » 8 maja 2018, 21:31

Witam
Niedawno zakupiłem Moduł DRL AM.010.13.1 na stronie www.lepard.eu i chce się dowiedzieć czy może ktoś z Was już coś takiego zakładał bo nurtuje mnie kilka faktów. Moduł posiada fajne funkcje takie jak doświetlanie zakrętów i coming leaving home. Tylko, że odprowadzanie światłami do domu korzysta z sygnału z centralnego zamka a nie mam pojęcia gdzie go znaleźć pod maską i poza tym do modułu idzie jeden przewód a do siłownika idzie sygnał na otwarcie innym przewodem i innym na zamkniecie. Doświetlanie zakrętów też lipa bo potrzebny sygnał prędkościomierza a nie wiem gdzie jest no i poza tym sygnał bierze się z kierunkowskazu i halogeny zapalają się 2 na raz ale to podobno eliminuje dioda prostownicza 10 amper wpięta w plusowy przewód do halogena.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:13
Posty: 32
Auto: mazda 3 1.6l Z6-VE

Postprzez Marcis » 9 maja 2018, 07:34

Jeśli chodzi o odprowadzanie do domu wpiełem się pod przewód siłownika. Reszta masz wszystko co trzeba w skrzynce bezpieczników pod schowkiem. Nie polecam polskiej firmy Proeltec totalna tandeta i beznadziejna obsługa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 09:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez mrowek_190 » 9 maja 2018, 09:16

Nie martw się lepard to też dno, żadnego wsparcia i nawet odpowiedzi na pytanie nie uzyskałem. A ile przewodów wchodzi do siłownika u ciebie bo ja mam 6, wpinales się w boczku drzwi czy gdzieś pod maską.
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:13
Posty: 32
Auto: mazda 3 1.6l Z6-VE

Postprzez Marcis » 11 maja 2018, 06:58

Zdjąłem boczek kierowcy i tam znalazłem 2 przewody które dają sygnał po otwarciu i zamknięciu auta. Sprawdzałem igła i próbnikiem i ładnie przeprowadziłem przewody. Ten mój polski śmieć miał tylko jeden sygnałowy przewód, więc musiałem stosować diody prostownicze, u Ciebie są dwa więc bez problemu. Badziew mówisz o tym co teraz chcesz podłączyć? Chciałem go kupić kiedyś, ale coś mi mówiło kup polski.... No i żałuję.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 09:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez mrowek_190 » 16 maja 2018, 18:26

Niestety u mnie też jest właśnie jeden przewód prowadzący do modułu. Także również muszę zastosować diody tylko nie wiem o jakiej mocy. Do halogenów zastosowałem 10a, a Ty jakie u siebie wlutowałeś. Kolejny problem to, że do siłownika idzie przewodów 4 cienkie i 2 grube nie robiłeś przypadkiem zdjęć z montażu.
Załączniki
Bez tytułu.jpg
IMG_20180504_203050.jpg
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:13
Posty: 32
Auto: mazda 3 1.6l Z6-VE

Postprzez Marcis » 27 maja 2018, 12:19

Zdjęć nie mam. Diody to też chyba 10a. Dioda przewodzi prąd w jedną stronę. Sprawdź miernikiem który przewód jest od otwierania, zamykania. Podłącz diody do przewodów centralki, a z drugiej strony złącz diody i podłącz moduł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 09:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323