Strona 1 z 1

Kampania naprawcza sprężyn gazowych klapy tylnej

PostNapisane: 1 cze 2017, 13:41
przez lukaszjakubowski
Powłoka zabezpieczająca przed korozją znajdująca się na końcówce zewnętrznego cylindra amortyzatorów gazowych klapy tylnej, może nie zapewniać dostatecznej ochrony przed korozją. Penetracja zasolonej wody może spowodować powstanie korozji na końcówce zewnętrznego cylindra. Po upływie pewnego czasu, powiększająca się korozja może doprowadzić do pęknięcia zewnętrznego cylindra podczas operowania klapą tylną. Klapa tylna może nagle opaść, a złamane części mogą spowodować obrażenia osób będących blisko pojazdu.

Link do UOKiK
https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=13207

PostNapisane: 4 cze 2017, 13:14
przez robin92
Proponuję albo przypiąć tę informację albo dorzucić do FAQ.

PostNapisane: 1 sie 2017, 22:49
przez czarny2108
Jestem po wymianie siłowników i mocowania przedniego fotela-polecony mi wysłali <lol>

PostNapisane: 28 paź 2017, 18:14
przez mazda KLUB
Byłem równiez na takiej akcji.wymienili amortyzatory tylnej klapy i cos w fotelu kierowcy :D

PostNapisane: 18 lis 2017, 17:16
przez jerry1333
Nowe amortyzatory są trochę mocniejsze (albo to wrażenie bo nowe) a w fotelu montują wzmocnienie.

Re: Kampania naprawcza sprężyn gazowych klapy tylnej

PostNapisane: 26 lis 2017, 10:52
przez tomeq83
U mnie też była wymiana amorów i wzmocnienie stelaża fotela.

Co ciekawe z tym fotelem to byłem z 4 lata temu na gwarancji bo na zakrętach było czuć, że coś puściło (podobno jakiś nit) , fotel lekko stukał i wymienili mi stelaż. Po 2 latach od wymiany było to samo, więc te stelaże były wadliwe. Trochę im to zajęło żeby do tego dojść i zrobić akcje serwisową <lol>

Najlepsze jest to, że na akcje przyjechałem nową BN bo myślałem,że chodzi o nowe auto <glupek2>, ale na szczęście żona przyjechała ze mną BL bo mieliśmy jechać na miasto w czasie wymiany :)

Re: Kampania naprawcza sprężyn gazowych klapy tylnej

PostNapisane: 21 gru 2017, 11:50
przez Reader
Dodam tyle od siebie, że korozja postępuje od wewnątrz, czyli wzrokowo nic nie zauważymy ;–)

Po wymianie klapa pracuje dużo lepiej (85 tys. km miały stare siłowniki), choć trzeba kilku tygodni na "dotarcie" się nowych części, początkowa siła jest dość spora.

Przy okazji jest też druga akcja serwisowa związana ze stelażem fotela przedniego.
Ogólnie stelaż foteli w "trójce" jest do pupy:
– w kilkulatku pękła mi tuleja mocująca fotela kierowcy (spawałem we własnym zakresie metodą MIG)
– po kilku latach pojawiły się luzy, przez co oparcie fotela ma lekkie uchyły przód-tył. Da się przeżyć.
Wymiana serwisowa podkładek nic w tej kwestii nie daje, jeśli chcecie wiedzieć ;–)
Postura i moja masa poniżej średniej krajowej...