Koszty przeglądów i serwisu M3 BL
To Koledzy jeszcze się nie nauczyli, że w tym dziale poszukiwanie zaczynamy od lektury FAQ
…w nim znajdujemy takie oto pytanie:
P: Jakie czynności serwisowe dla 3 BL przewiduje harmonogram przeglądów?
Przeczytajcie odpowiedź i wszystko będzie jasne
…w nim znajdujemy takie oto pytanie:
P: Jakie czynności serwisowe dla 3 BL przewiduje harmonogram przeglądów?
Przeczytajcie odpowiedź i wszystko będzie jasne
No to teraz popraw fotki z tabelkami bo znikly.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Mam pytanie.
W Faq pisze, że do M3 silnik benzynowy można lać olej który spełnia normy 5W30, API SL/SM, ACEA A3/A5
Czy np Olej Mobil 1 5W30 ESP Formula ( http://allegro.pl/olej-mobil-1-5w30-esp ... 28748.html ) spełnia te normy?
Ew. jaki inny niż Dexelia byście polecili.
W Faq pisze, że do M3 silnik benzynowy można lać olej który spełnia normy 5W30, API SL/SM, ACEA A3/A5
Czy np Olej Mobil 1 5W30 ESP Formula ( http://allegro.pl/olej-mobil-1-5w30-esp ... 28748.html ) spełnia te normy?
Ew. jaki inny niż Dexelia byście polecili.
Ksylo napisał(a):Z mojej strony niewiele wniosę do tematu, gdyż przeglądy mam za darmo w okresie gwarancyjnym, ale...
W zakresie 3-rocznego przeglądu okresowego wykonano:
– przegląd nadwozia
– wymiana filtra kabinowego
– wymiana filtra powietrza ukł. zasilania silnika
– wymiana filtra oleju
– wymiana oleju
Z tego co pamiętam koszt wyszedł nieco ponad 1000zł
Jestem umówiony na 3 przegląd. Bez wymiany filtra kabinowego (ten wymieniany rok temu), reszta j.w.
Ustalona cena po moich rabatach ~850 zł. Wiem, że z własnymi materiałami byłoby taniej... Ale...
Czy to dobre warunki czy jeszcze negocjować?
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
No i jestem po. Faktycznie kabinowy też do wymiany, bo zabity... Choć wentylacja chodziła dobrze to jednak złapał mnóstwo syfu. W sumie 1026 zł.
Stan oleju wlany na 3/4 i 200 ml do butelki. :–) U mnie zimną zawsze się podnosił, więc tym razem nie będzie potrzeby odsysania (mam nadzieję).
Chłopaki u Jaremki widać porządnie wszystkie punkty wypełniali, bo nawet do koła zapasowego zaglądali...
Akumulatora się obawiałem, ale też jest ok (ma około 3,5 roku, bo auto z produkcji z lipca 2011).
Tarcze i klocki też ok – z resztą mam 25 tys. przebiegu – innej opcji nie widzę.
Stan oleju wlany na 3/4 i 200 ml do butelki. :–) U mnie zimną zawsze się podnosił, więc tym razem nie będzie potrzeby odsysania (mam nadzieję).
Chłopaki u Jaremki widać porządnie wszystkie punkty wypełniali, bo nawet do koła zapasowego zaglądali...
Akumulatora się obawiałem, ale też jest ok (ma około 3,5 roku, bo auto z produkcji z lipca 2011).
Tarcze i klocki też ok – z resztą mam 25 tys. przebiegu – innej opcji nie widzę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Mojej M3 stuknęły 4 latka przy przebiegu 72.000km
Serwis zrobiłem po za ASO na swoich częściach i objął on książkowo:
-wymiana oleju (Dexelia) ps. jak ktoś może niech poleci inny bo za tego słono zapłaciłem
-wymiana płynu hamulcowego (Castrol)
-filtr oleju i powietrza (zamienniki)
plus wymiana klocków hamulcowych przednich (ATE niepylące)
Do tego mechanik zadzwonił i powiedział że szkoda auta bo po odkręceniu plastików dojrzał ogniska korozji na podłużnicy (głównie łączenia), progach i w okolicach wlewu paliwa i zapytał czy to robimy na co oczywiście się zgodziłem. Do tego chyba zabezpieczył mi profile zamknięte jakimś olejem czy czymś. Przy odbiorze auta pokazał mi zdjęcia i faktycznie, za rok czy dwa byłby większy problem z tą korozją.
Za robociznę zapłaciłem 250zł.
A jak u was na przeglądach? Wspominali coś w ogóle o korozji podwozia czy temat był pominięty?
http://zapodaj.net/7d82f71435637.jpg.html
http://zapodaj.net/8d5373ff164a5.jpg.html
http://zapodaj.net/f9ce15cc056c8.jpg.html
Serwis zrobiłem po za ASO na swoich częściach i objął on książkowo:
-wymiana oleju (Dexelia) ps. jak ktoś może niech poleci inny bo za tego słono zapłaciłem
-wymiana płynu hamulcowego (Castrol)
-filtr oleju i powietrza (zamienniki)
plus wymiana klocków hamulcowych przednich (ATE niepylące)
Do tego mechanik zadzwonił i powiedział że szkoda auta bo po odkręceniu plastików dojrzał ogniska korozji na podłużnicy (głównie łączenia), progach i w okolicach wlewu paliwa i zapytał czy to robimy na co oczywiście się zgodziłem. Do tego chyba zabezpieczył mi profile zamknięte jakimś olejem czy czymś. Przy odbiorze auta pokazał mi zdjęcia i faktycznie, za rok czy dwa byłby większy problem z tą korozją.
Za robociznę zapłaciłem 250zł.
A jak u was na przeglądach? Wspominali coś w ogóle o korozji podwozia czy temat był pominięty?
http://zapodaj.net/7d82f71435637.jpg.html
http://zapodaj.net/8d5373ff164a5.jpg.html
http://zapodaj.net/f9ce15cc056c8.jpg.html
u mnie dziś był przegląd po 120 tys km. z mazdowskiej rozpiski wykonany został zakres jak dla 7 lat/140 tys. km. koszt to 427 PLN. Zrzeczy pozaprogramowych była tylko wymiana żarówki pozycji przód. Gdybym przed przeglądem usprawnił ją metodą puk puk byłoby o 4,60 bodajże taniej
I jeszcze ciekawostka – należy na wiosnę przymierzyć się do wymiany miski olejowej bo zaczyna się jej korozja- ale to jeszcze sobie obejrzę u zaprzyjaźnionych oponiarzy osobiście (serwis nie chciał albo zapomniał pokazać)
I jeszcze ciekawostka – należy na wiosnę przymierzyć się do wymiany miski olejowej bo zaczyna się jej korozja- ale to jeszcze sobie obejrzę u zaprzyjaźnionych oponiarzy osobiście (serwis nie chciał albo zapomniał pokazać)
Kolejny przegląd zaliczony…oczywiście w zaprzyjaźnionym ASO
Zgłoszone usterki:
– po raz pierwszy dopadła mnie, niektórym tu dobrze znana, migająca na pomarańczowo kontrolka i-stop…wiedziałem, że to musi nastąpić, jak „mały aku wyzionie ducha” i w końcu przyszedł na niego czas. Zatem na dniach czeka mnie zakup nowego i wymiana, ale to już własnymi rękoma.
Zakres wykonanych prac oraz koszty:
– przegląd okresowy po 5-ciu latach (w tym karoserii)+materiały: filtr oleju/uszczelka korka, filtr kabinowy, materiały pomocnicze+ diagnostyka z użyciem testera MMDS (skasowanie błędu i-stop) – 413 zł po rabatach
– oliwa moja – 207 zł
Razem: 620 zł
ASO Impex Lublin
Zgłoszone usterki:
– po raz pierwszy dopadła mnie, niektórym tu dobrze znana, migająca na pomarańczowo kontrolka i-stop…wiedziałem, że to musi nastąpić, jak „mały aku wyzionie ducha” i w końcu przyszedł na niego czas. Zatem na dniach czeka mnie zakup nowego i wymiana, ale to już własnymi rękoma.
Zakres wykonanych prac oraz koszty:
– przegląd okresowy po 5-ciu latach (w tym karoserii)+materiały: filtr oleju/uszczelka korka, filtr kabinowy, materiały pomocnicze+ diagnostyka z użyciem testera MMDS (skasowanie błędu i-stop) – 413 zł po rabatach
– oliwa moja – 207 zł
Razem: 620 zł
ASO Impex Lublin
Gdyby nie tragiczne zakonczenie zywota mojej Blue ,pewnie pisalbym sprawozdanie z PL.Ale,ze czekala mnie niespodziewana przesiadka i rewizja na miejscu-tylko jako ciekawostke-do porownania, rzuce Wam koledzy koszt mojego przegladu za granica bo wypadl u Marianka w Be.W serwisie znalazlem sie z przebiegiem niecalych 36tkm,nietypowo ale tak wypadlo.Przeglad na 3rok olej,filtry,kontrol aku itd zamknelo sie kwota 138.55e mysle,ze calkiem przyzwoicie
- Od: 31 sie 2012, 22:41
- Posty: 552 (85/16)
- Skąd: Luxembourg
- Auto: Jest:
M3 BP Sky Cruise ,19'
Byla:
M3 BM Sky Passion 14'
M3 BL Navigator 12'
M3 BL Active 09'
W końcu stałem sie posiadaczem 3 :–) czas na "mój" pierwszy przegląd. Przegląd po 3 latach eksploatacji. Jestem ze Szczecina, przez telefon u Kozłowkiego zaśpiewali mi:
–> wymiana oleju + filtr + uszczelka/podkłądka + filtr powietrza = ok 800 złociszy
+ opcja (wymiana nie jest obowiązkowa) filtr kabinowy 200zł
+ przegląd powłoki lakieru 100zł (wtf... na fakturach poprzedniego właściciela to niecałe 50zł- ASO Poznań)
Po waszych relacjach wychodzi na to że trochę dużo wołają. Zastanawiam się nad wycieczką do Gorzowa (Auto Kodryl), ale nie wiem czy to nie jest przerost formy nad treścią
Macie jakieś doświadczenia z ASO w Szczecinie?
–> wymiana oleju + filtr + uszczelka/podkłądka + filtr powietrza = ok 800 złociszy
+ opcja (wymiana nie jest obowiązkowa) filtr kabinowy 200zł
+ przegląd powłoki lakieru 100zł (wtf... na fakturach poprzedniego właściciela to niecałe 50zł- ASO Poznań)
Po waszych relacjach wychodzi na to że trochę dużo wołają. Zastanawiam się nad wycieczką do Gorzowa (Auto Kodryl), ale nie wiem czy to nie jest przerost formy nad treścią
Macie jakieś doświadczenia z ASO w Szczecinie?
- Od: 14 kwi 2015, 18:38
- Posty: 5
140 tys km za mną. Koszt przeglądu to 956 PLN wraz z odgrzybieniem klimy. Uwag do stanu pojazdu brak. Przegląd wykonany wg rozpiski serwisowej dla 160 tys km.
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości