Fabryczne akcesoria (opinie i porady)
csscss napisał(a):A czy ktoś może orientuje się w cenie dodatków do wnętrza- takich jak srebne ringi na maskownice głośników i srebne nakładki na uchwyty drzwi ?
Ceny mogą się nieco różnić, ale tak orientacyjnie – oprawy głośników to koszt ok. 300 zł a nakładki na uchwyty drzwi ok. 400 zł, w obu przypadkach za kpl. 4 szt.
pluck napisał(a):jakby ktoś się zastanawiał to te nakrętki http://www.allegro.pl/item962126632_nak%20...%20aguar.html pasują do 17'' felg naszych mazd.
wyglądają ok, są większe od standardowych –> ale dzień po założeniu już o nich nie myślałem.
tutaj zdjęcie: http://img191.imageshack.us/img191/3570/dsc0593b.jpg
- Od: 15 mar 2010, 00:25
- Posty: 93
- Auto: M3 BL Excl+
Dołącze się może do dyskusji, oto ceny kilku akcesoriów które by mnie osobiście interesowały:
Spoilery boczne dolne: 1220 PLN
Spoiler tylny dachowy Aluminium Metallic (38P): 1400 PLN
Światła tylne diodowe L: 1330 PLN
Światła tylne diodowe P: 1330 PLN
Felga aluminiowa 18": 1065 PLN\SZT.
Nakrętki zabezpieczające do kół: 200 PLN
Eibach Zestaw obniżający zawieszenie: 815 PLN
Nakładka na dźwignię hamulca ręcznego: 350 PLN
Nakładki na pedały: 350 PLN
Wewnętrzny uchwyt wspomagania: 521 PLN
Bagażnik dachowy: 715 PLN
Spoilery boczne dolne: 1220 PLN
Spoiler tylny dachowy Aluminium Metallic (38P): 1400 PLN
Światła tylne diodowe L: 1330 PLN
Światła tylne diodowe P: 1330 PLN
Felga aluminiowa 18": 1065 PLN\SZT.
Nakrętki zabezpieczające do kół: 200 PLN
Eibach Zestaw obniżający zawieszenie: 815 PLN
Nakładka na dźwignię hamulca ręcznego: 350 PLN
Nakładki na pedały: 350 PLN
Wewnętrzny uchwyt wspomagania: 521 PLN
Bagażnik dachowy: 715 PLN
- Od: 20 paź 2009, 15:12
- Posty: 45
- Skąd: Genewa
- Auto: 2009 Mazda 3 2.0 MZR DISI
przebieg: 65000km
No to nie powiem nic nowego mówiąc – chyba ich z lekka poj...ło z tymi cenami.
Cenę za spojler czy też światła LED jestem jako tako w stanie zrozumieć, ale 350 za nakładkę na ręczny czy za nakładki na pedały ... eh.
PS. Co to jest 'Wewnętrzny uchwyt wspomagania' ?
Cenę za spojler czy też światła LED jestem jako tako w stanie zrozumieć, ale 350 za nakładkę na ręczny czy za nakładki na pedały ... eh.
PS. Co to jest 'Wewnętrzny uchwyt wspomagania' ?
- Od: 16 gru 2008, 16:52
- Posty: 107
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda3 BL 1.6 2009
myManArm napisał(a):No to nie powiem nic nowego mówiąc – chyba ich z lekka poj...ło z tymi cenami.
Cenę za spojler czy też światła LED jestem jako tako w stanie zrozumieć, ale 350 za nakładkę na ręczny czy za nakładki na pedały ... eh.
PS. Co to jest 'Wewnętrzny uchwyt wspomagania' ?
350zł za nakładki to jeszcze nic.... bo jestem z nich zadowolony, ale powiem wam ile dałem za nakładki na nawiewy (Piano Black) . . .
– Oprawy wylotów nawiewu (2szt)
numer części:BP4K-V1-197 349zł!!
Jak je zobaczyłem i dotknąłem to dopiero sie przeraziłem ceną...
PS. no właśnie co to za uchwyt wspomagania ?
Ma ktoś może zainstalowane osłony przeciwsłoneczne na tylnych szybach pasażerów? Ile to kosztuje już wiem, ale nie wiem jak to jest montowane i czy spełnia swoje zadanie. Sądząc po cenie, to nie jest to chyba zwykła siateczka na przylepiec....
Było SUBARU i na pewno jeszcze kiedyś będzie :–) A teraz jest MAZDA...
- Od: 10 mar 2010, 09:55
- Posty: 13
- Auto: MAZDA 3 1.6
Ze wzgledów praktycznych dokupiłem matę do bagaznika i folię na tylny zderzak. Chciałem jeszcze nakładkę pod lewą stopę, ale akurat nie mieli.
W poprzednim samochodzie zauważyłem, że ten kształt tylnego zderzaka powoduje, że szybko matowieje lakier na jego górnej części, co może być przykre w dłuższej eksploatacji. Gumowa wykładzina do bagażnika chroni podłogę od trwałych i bardzo trudnych do usuniecia zabrudzeń, co może się zdarzyć, jeśli od czasu do czasu trzeba wsadzić do niego coś kłopotliwego. Łatwo się czyści (trochę wody z węża i szczotka, ewentualnie trochę środka myjącego jak mocno zabrudzone), można ją wyjąć do mycia i bez kłopotu włożyć z powrotem. Jest dopasowana do kształtu bagażnika i ma uniesione krawędzie zapobiegajace wylaniu sie ewentualnych płynnych zanieczyszczeń na wykładzinę. Jeśli tego nie ma to za każdym razem trzeba być przygotowany na taki ładunek (jakieś folie, papiery, stare koce itp. – a co, jak jesteśmy poza domem i nic takiego nie ma pod ręka). Pozostałe akcesoria to rzecz gustu i potrzeb specjalistycznych (np. bagażnik) – za upiększaniem nie przepadam, bagażnik wystarcza mi na moje potrzeby taki, jaki jest.
W poprzednim samochodzie zauważyłem, że ten kształt tylnego zderzaka powoduje, że szybko matowieje lakier na jego górnej części, co może być przykre w dłuższej eksploatacji. Gumowa wykładzina do bagażnika chroni podłogę od trwałych i bardzo trudnych do usuniecia zabrudzeń, co może się zdarzyć, jeśli od czasu do czasu trzeba wsadzić do niego coś kłopotliwego. Łatwo się czyści (trochę wody z węża i szczotka, ewentualnie trochę środka myjącego jak mocno zabrudzone), można ją wyjąć do mycia i bez kłopotu włożyć z powrotem. Jest dopasowana do kształtu bagażnika i ma uniesione krawędzie zapobiegajace wylaniu sie ewentualnych płynnych zanieczyszczeń na wykładzinę. Jeśli tego nie ma to za każdym razem trzeba być przygotowany na taki ładunek (jakieś folie, papiery, stare koce itp. – a co, jak jesteśmy poza domem i nic takiego nie ma pod ręka). Pozostałe akcesoria to rzecz gustu i potrzeb specjalistycznych (np. bagażnik) – za upiększaniem nie przepadam, bagażnik wystarcza mi na moje potrzeby taki, jaki jest.
AN
- Od: 18 wrz 2009, 07:46
- Posty: 19
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 6, (2015), 2.5 192 KM
@Pedros121
@bart.kr
Osłony przeciwsłoneczne montowane są na klipsy.
@An_stb
Wybór akcesoriów to kwestia gustu i potrzeb – to prawda.
Taka płachta gumy w bagażniku na mnie działałaby jak płachta na byka, więc nie, dziękuję No, ale też nie wożę rzeczy, które mogłyby „narozrabiać”, to fakt. Gdyby jednak zaszła taka potrzeba wystarczy odpowiednio solidnie je zabezpieczyć. Dla kogoś komu zdarza się to częściej taka mata to niewątpliwie bardzo praktyczne rozwiązanie.
Ta folia na zderzak chyba bardziej ochrona przed ewentualnym porysowaniem przy załadunku/rozładunku. Czy potrzebna? Wszystko zależy od tego, jak się do wspomnianych czynności podchodzi. Tak się składa, że dbam o autko bardziej niż przeciętny użytkownik Nie obawiam się, że zderzak mi zmatowieje na skutek gromadzącego się na nim większej ilości brudu, bo po pierwsze ten długo tam nie poleży a po drugie zawsze jest warstwa wosku na karoserii. Dlatego też nie zamierzam również naklejać tej wątpliwej urody „ozdoby”, ale mimo to ciekaw jestem jakości tej foli, jak to wizualnie wygląda, czy mocno i dokładnie przylega. Jakbym ją regularnie traktował myjką wysokociśnieniową to czy w końcu nie poddałaby się na krawędziach – jak to oceniasz An_stb?
W temacie „upiększania” to lubię delikatnie „poprawić” fabrykę
@bart.kr
Osłony przeciwsłoneczne montowane są na klipsy.
@An_stb
Wybór akcesoriów to kwestia gustu i potrzeb – to prawda.
Taka płachta gumy w bagażniku na mnie działałaby jak płachta na byka, więc nie, dziękuję No, ale też nie wożę rzeczy, które mogłyby „narozrabiać”, to fakt. Gdyby jednak zaszła taka potrzeba wystarczy odpowiednio solidnie je zabezpieczyć. Dla kogoś komu zdarza się to częściej taka mata to niewątpliwie bardzo praktyczne rozwiązanie.
Ta folia na zderzak chyba bardziej ochrona przed ewentualnym porysowaniem przy załadunku/rozładunku. Czy potrzebna? Wszystko zależy od tego, jak się do wspomnianych czynności podchodzi. Tak się składa, że dbam o autko bardziej niż przeciętny użytkownik Nie obawiam się, że zderzak mi zmatowieje na skutek gromadzącego się na nim większej ilości brudu, bo po pierwsze ten długo tam nie poleży a po drugie zawsze jest warstwa wosku na karoserii. Dlatego też nie zamierzam również naklejać tej wątpliwej urody „ozdoby”, ale mimo to ciekaw jestem jakości tej foli, jak to wizualnie wygląda, czy mocno i dokładnie przylega. Jakbym ją regularnie traktował myjką wysokociśnieniową to czy w końcu nie poddałaby się na krawędziach – jak to oceniasz An_stb?
W temacie „upiększania” to lubię delikatnie „poprawić” fabrykę
Witam
Ja "upiększać" nie muszę taki model ze już prawie wszystko jest
no może nakładki progowe oczywiście podświetlane i ringi na głośniczki tego mi brakuje
co do przyciemniania to tył był zrobiony w fabryce ja zrobiłem przód i jest git
polecam oklejanie zgodnie z przepisami tył wolno nawet zamalować całkiem na czarno gorzej jest z przodem musi być 70% przepuszczalności chyba że ktoś lubi niewielkie ryzyko...
co do przyciemniania tyłu nie polecam z doświadczenia bardzo ciemnej foli czasem ogranicza widoczność są folie lustrzanki nawet w kolorze nadwozia super odbijają słoneczko i środek się nie nagrzewa
Ja "upiększać" nie muszę taki model ze już prawie wszystko jest
no może nakładki progowe oczywiście podświetlane i ringi na głośniczki tego mi brakuje
co do przyciemniania to tył był zrobiony w fabryce ja zrobiłem przód i jest git
polecam oklejanie zgodnie z przepisami tył wolno nawet zamalować całkiem na czarno gorzej jest z przodem musi być 70% przepuszczalności chyba że ktoś lubi niewielkie ryzyko...
co do przyciemniania tyłu nie polecam z doświadczenia bardzo ciemnej foli czasem ogranicza widoczność są folie lustrzanki nawet w kolorze nadwozia super odbijają słoneczko i środek się nie nagrzewa
Ostatnio edytowano 8 lip 2010, 23:55 przez Brylec, łącznie edytowano 1 raz
latam nisko szuram miską ;)
- Od: 7 cze 2010, 18:18
- Posty: 26
- Auto: MAZDA 3 MPS BL
Witaj Brylec,
Akurat pisząc o „upiększaniu” bardziej miałem na myśli, stylistyczne modyfikacje fabrycznych wersji, aby zindywidualizować autko, czyli coś zdjąć by założyć coś trochę innego i w takim rozumieniu MPS nie byłby wyjątkiem – obowiązkowo zaczął bym od felg. Co innego w doposażeniu fabrycznymi akcesoriami – tu faktycznie u Ciebie nie bardzo jest już co dodawać
Zabawne, że zachęcasz do przestrzegania przepisów a sam, jak piszesz, przyciemniłeś „przód” ?! Nie wiem czy wiesz, ale oklejenie szyb samochodowych folią zawsze spowoduje spadek przepuszczalności światła poniżej dozwolonej, dlatego w praktyce nie wolno jej kleić w polu widzenia kierowcy.
Akurat pisząc o „upiększaniu” bardziej miałem na myśli, stylistyczne modyfikacje fabrycznych wersji, aby zindywidualizować autko, czyli coś zdjąć by założyć coś trochę innego i w takim rozumieniu MPS nie byłby wyjątkiem – obowiązkowo zaczął bym od felg. Co innego w doposażeniu fabrycznymi akcesoriami – tu faktycznie u Ciebie nie bardzo jest już co dodawać
Zabawne, że zachęcasz do przestrzegania przepisów a sam, jak piszesz, przyciemniłeś „przód” ?! Nie wiem czy wiesz, ale oklejenie szyb samochodowych folią zawsze spowoduje spadek przepuszczalności światła poniżej dozwolonej, dlatego w praktyce nie wolno jej kleić w polu widzenia kierowcy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości